Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
7 липня 2022, 9:12

У Приваті пояснили, коли потрібно підтверджувати походження коштів

За умови значної різниці між інформацією банку стосовно фінансового стану клієнта, рівня його доходів та обсягом операцій по рахунках банк буде звертатись до клієнтів задля надання пояснень, а за можливості, підтвердних документів. Про це йдеться у повідомленні банка.

За умови значної різниці між інформацією банку стосовно фінансового стану клієнта, рівня його доходів та обсягом операцій по рахунках банк буде звертатись до клієнтів задля надання пояснень, а за можливості, підтвердних документів.
Фото: mc.today

►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

У Приваті зазначили, що більше 99% платежів та переказів його клієнтів не вимагають додаткових заходів фінмоніторингу та відповідно не вимагають додаткового підтвердження від клієнта.

Перевірка походження коштів

Як зазначає пресслужба, в банку розроблена та впроваджена сучасна автоматизована система, що дозволяє мінімізувати звернення до клієнтів і покликана виявляти саме ті операції, що можуть становити ризик для клієнтів та банку.

«Навіть у випадках, коли фінансові операції клієнтів суттєві за обсягами — до прикладу, перевищують 500 тисяч гривень на місяць — банк, маючи законодавчо передбачені зобов`язання щодо вивчення джерел походження коштів та операцій, буде робити все можливе, аби встановити такі джерела з уже наявної у банку інформації», — йдеться у повідомленні.

Читайте також: Приватбанк обмежить витрати за картками клієнтів

Тільки за умови значної різниці між інформацією банку стосовно фінансового стану клієнта, рівня його доходів та обсягом операцій по рахунках буде звертатись до клієнтів задля надання пояснень, а за можливості, підтвердних документів.

Будь-які обмежувальні дії не є поширеною практикою банку і застосовуються виключно в межах законодавства і за відсутності інших шляхів з’ясування питання.

Звернення до клієнтів працівники банку роблять, за можливості, особисто і через зручні для клієнта канали комунікацій. Надати пояснення і документи клієнт може як у відділення банку, так і онлайн.

Читайте також: «Картковий туризм» закінчився: Приватбанк встановлює ринковий курс валютообміну для безготівкових операцій

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися