Протягом останнього тижня в Україну завезли понад 20 000 автомобілів за пільговим розмитненням. Про це повідомив депутат Верховної Ради Ярослав Железняк у телеграм-каналі. Усього з початку дії пільги в Україну заїхало 163 000 автомобілів.
Українці масово завозять «євробляхи». За день — 4,4 тисячі авто
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
За словами депутата, загальна сума наданої пільги — 17,8 млрд грн.
«Цікаво, що темпи завезення авто знову виросли. У будні дні в червні в середньому завозять 3292 автівки за день. Учора взагалі 4,4 тис. завезли. Напевно, вплинули новини про плани скасування пільги», — написав Железняк.
Передісторія
13 червня Железняк повідомив, що Верховна Рада не розглядатиме цього тижня законопроєкт № 7418, який передбачає повернення мита та ПДВ на імпортні товари, проте збирається зробити це в червні.
Раніше «Мінфін» писав, що 30 травня Кабінет міністрів представив законопроєкт № 7418, яким запропонував повернути мита на ввезені в Україну автомобілі для власного користування.
Як зазначили в Уряді, внаслідок звільнення від оподаткування ввізним митом, акцизним податком та ПДВ до бюджету не надійшло 13 млрд грн. Було ввезено понад 119 тис. автомобілів, непоодинокі випадки ввезення авто преміум-класу.
Читайте також: Кабмін підтримав законопроєкти про розмитнення автівки у «Дії»
Водночас, Кабмін запропонував звільнити від сплати збору до Пенсійного фонду легкові автомобілі, оснащені виключно електричними двигунами — одним або декількома.
10 червня податковий комітет Верховної Ради підтримав законопроєкт. 19 членів Комітету проголосували «за», а лише 4 утрималися.
Коментарі - 29
А тут нам ТИМЧАСОВО відмінили розтаможку, яка складала декілька тисяч доларів… Перед українцем вибір стоїть: Або ти вспієш купити для себе авто під нульове розмитнення. Або будеш ще три роки себе в чомусь ущемляти і економити тільки для того щоб зібрати ще 3000 доларів які віддасиш державі як розтаможку.
А еще наверняка выбираете, что подешевле (халяву).
Всі очікують що нульова розтаможка тимчасова.
У нас масса автомобілів привезених до війни, розтаможених по повній, і які уже декілька місяців стоять мертвим грузом і не продаються. І продавців душить жаба ціну знижувати. Вони не готові «зафіксувати збиток». Їм краше почекати декілька місяців, ніж на 30% ціну знижувати.
Я чекав що на авторинку появляться дешеві авто пригнані під нульову розтаможку. Думав якщо розтаможка нульова, то ціна у нас повинна бути як ціна в Польші, +1000 доларів націнка диллера який пригнав це авто на продаж з Польші. І на авторинку кжен раз коли приходив, то бачив цілі натовпи покупців-глядачів які приходять подивитися чи не впали ціни, зорієнтуватися по цінах…
160 тисяч авто пригнаних під нульову розтаможку, - з них більшість пригнані або для себе, або під замовлення клієнта. З тих людей які займалися до війни пригоном авто, не всі зараз виїздні. А у тих хто виїздний — черга клієнтів, і їм немає потреби везти авто для ринка за свої гроші. Дуже мало авто попадає на ринок. А якщо і попало, то або їх там зразу і забрали, або вони виставлені з націнкою повної розтаможки.
Хороші машини для кожного різні. Що для вас хороша — іншому лайно. :)
В німців повно хароших машин продається…
Мені одна для себе. Я не виїздний. Готовий платити гонщику який для мене привезе під замовлення те що мені потрібно.
Стараються дуже добре! У гонщиків черга замовлень. Але є вузьке місце яке не дозволяє привозити більше. Це пропускна здатність таможні. 4,4тис за добу — це максиму. Як би не старався, будеш сутками стояти в черзі на таможні…