Компанія Mastercard анонсувала запуск біометричної програми Biometric Checkout, що надасть клієнтам можливість швидко оплачувати покупки на касах великих торгових мереж та невеликих магазинів за допомогою усмішки або помаху руки.
Оплата за допомогою усмішки чи помаху руки: Mastercard відкриває нову еру біометричних платежів
Biometric Checkout Program — це унікальна технологічна платформа, яка визначає перелік базових стандартів для банків, торговців та технологічних партнерів, що гарантують безпечність та конфіденційність персональних даних під час оплат з використанням біометрії.
Запуск біометричної програми відповідає останнім трендам та очікуванням користувачів: глобально 74% споживачів позитивно ставляться до біометрії, а ринок безконтактних біометричних технологій, за прогнозами, досягне 18,6 млрд доларів США до 2026 року.
«Спосіб оплати має відповідати темпу нашого життя, роботи та ведення бізнесу, надаючи можливість вибору та гарантуючи найвищий рівень безпечності», — заявив Аджай Бхалла, президент підрозділу Cyber & Intelligence в компанії Mastercard. «Ключова мета нової програми — зробити процес оплати покупок зручним як для споживачів, так і торгових партнерів, забезпечуючи при цьому високий рівень безпечності та комфорту».
Трансформація процесу оплат
Учасники програми Biometric Checkout від Mastercard надають клієнтам можливість зареєструватись у сервісах біометричної оплати — безпосередньо в магазині або вдома — через додаток продавця чи постачальника ідентифікаційних даних. Для оплати споживачам достатньо лише усміхнутися на камеру або провести рукою в зоні дії зчитувального пристрою. Нова технологія забезпечує швидкість та безпечність розрахунків, а також надає споживачам можливість вибору способу оплати.
Технологія відкриває значні переваги й для торговців: від прискорення транзакцій і зменшення черг до підвищення гігієнічності та безпечності розрахунків. Додатково рішення може бути інтегровано з програмами лояльності та персоналізованими пропозиціями для покупців.
Пілотний проєкт буде запущено цього тижня в Бразилії в рамках співпраці з компанією Payface і мережею супермаркетів St Marche. Відвідувачі п’яти супермаркетів Сан-Паулу зможуть зареєструвати свої біометричні та платіжні дані через застосунок Payface і оплачувати покупки на касі просто за допомогою усмішки — без необхідності шукати гаманець або смартфон. Також запуск пілотних програм планується на Близькому Сході та в Азії.
Досвід впровадження інновацій
Разом із нещодавніми розробками компанії Mastercard, як-от Shop Anywhere, Enhanced Contractless (ECOS) і Cloud Point of Sale, які були реалізовані для забезпечення безшовних, гнучких та безпечних розрахунків у магазинах, програма Biometric Checkout стала ще одним кроком компанії на шляху вдосконалення досвіду оплат.
Mastercard давно виступає лідером використання біометрії — як у фізичних магазинах, так і онлайн — як надійного способу підтвердження особи, що прийшла на зміну звичайним паролям. Ця технологія, заснована на стандарті EMVCo 3DS, дозволяє споживачам здійснювати оплати за допомогою біометричних платіжних карток та різноманітних пристроїв. Вона також використовувалася для підтвердження особи покупців онлайн за допомогою «селфі-оплат» та як частина ключових онлайн стандартів, таких як FIDO (Fast Identity Online).
З урахуванням все більшого поширення технології у всьому світі Mastercard прагне забезпечити дотримання всіма зацікавленими сторонами найвищого рівня безпечності та конфіденційності для захисту споживачів. Програма Biometric Checkout регулюється принципами компанії Mastercard щодо відповідального ставлення даних, відповідно до яких споживачі мають право контролювати процес передачі своїх персональних даних та отримувати вигоду від їх використання.
Коментарі - 1