Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 квітня 2022, 16:44

«Буси» подешевшають вдвічі. Нові правила легалізації авто

Скасування акцизу та ПДВ на імпорт нових та вживаних автівок сильно змінить український авторинок. Наприклад, вантажні «буси» подешевшають приблизно удвічі, пише Auto24.

Закон, розмитнення авто, ціни на автомобілі
фото: atlanticexpress.com.ua

Як зміняться ціни на авто

У мирний час про скасування розмитнення українці могли тільки мріяти. Натоміть сьогодні, 6 квітня, вступив у силу закон пільговий імпорт на період дії воєнного стану.

Команда Auto.ria дослідила, як вплинуть нові правила легалізації автівок на сегмент невеликих вантажівок, або, як кажуть у народі, «бусів».

Читайте також: GM та Honda розроблять електромобілі вартістю менше $30 тис.

Проте є декілька неприємних моментів

По-перше, пригон автомобілів (особливо вантажних) — традиційно чоловічий бізнес. А зараз, як відомо, виїзд з України чоловіків віком від 18 до 60 років заборонений, за деякими винятками.

Тому приганяти автівки з Європи зможуть чоловіки старше 60 років, власники «білого квитка» або ж ті, хто зміг домовитись з воєнкомом про дозвіл на виїзд.

По-друге, слід звернути увагу на екологічні норми «Євро», без яких навіть за новими правилами автомобілі не можуть проходити державну реєстрацію.

Вантажні авто повинні відповідати стандарту «Євро-5», який на практиці в ЄС був запроваджений у 2009 році. Для легкових авто імпорт обмежений нормами «Євро-2», які діють з 1996 року.

Коментарі - 7

+
+30
bonv
bonv
6 квітня 2022, 17:16
#
Жінки теж ганяють:)
+
+15
BEZE
BEZE
6 квітня 2022, 17:21
#
Є схеми;))
+
+15
bonv
bonv
6 квітня 2022, 17:16
#
Прогнозовано і по факту.
+
0
V08
V08
7 квітня 2022, 8:49
#
Максимально несправедливий закон! Військові, які захищають країну, не зможуть скористатись безкоштовним розмитненням, їм зараз не до пригонів. А діє він тільки на період військового стану. Для кого цей закон прийнятий не зрозуміло…
+
0
Rimen1977
Rimen1977
8 квітня 2022, 8:11
#
Закон для бариг зроблений які не воюють, а сховались під кордоном і будуть купляти машини і перепродувати
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 квітня 2022, 4:34
#
Для всех кто пишет о «барыгах» Благодаря горлопанам и гасламетам, с 2014 года налоговый комитет при В Р Украины под руководством Южаниной, создавал условия при которых ввоз малотонажной техники как пассажирской и грузопассажирской был по факту не реален! При этом лоббировались интересы Васадзе и Порошенко, один через «АИС» завозил руские «Газели» и «Зилы» и «Уазы», а второй, через своего кента Гладковского, собирал конченные «Богданы» И это все не смотря на запрет на ввоз авто с россии. На момент 2019 года, когда «АИС» закрылся и гр Святош" свалил в россию, все салоны были завалены и «Газелями» и прочим руцьким бензиновым, далеко не ЕВРО 4 и 5 хламом! А по нашим городам ездили смердящие убогие «Богданы». И напомню об истории 2017 года, когда Гладковский получил гос заказ на санитарный «Богдан 2251» для армии, по факту, из преданным 50 авто сразу вышли из строя 25! Не говоря об убогой санитарной начинки! Ну сравнивать и качество и выносливость нового «Богдана» с б/у «Крафтером» просто глупо. И все эти факты подымали не «барыги» и самопровозглашенные аналитики, а обычные волонтеры! Теперь о импорте русского хлама! Вы что думаете после того как Святош свалил и «АИС закрылся в страну перестали заезжать «Газели»? Да нет, а на оборот, с приходм на таможню гр Нефедова началась новая «эпопея» -завоз в страну «Газелей» под брендом «Белава» как будто белоруской сборки, ну и требования к импорту б/у многопрофильной малотонажной техники еще возросли, за счет «нефедовского кальклятора» .
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 квітня 2022, 5:06
#
Прдолжение
И вот сравнение — по таможеннвм платежам Фольцыаген «Крафтер» 2014 (Евро 4) Пассажир. 2.0 дизель, пробег 200 т км, пассажир цена в ЕС на момент 2018 года 8 — 11 т евро все таможенные платежи на тот момент — около 6 т Евро, без сертификации, брокера и номеров.
Газель ГАЗ 32212, бензин 2.9 л (по ЕВРО данных просто нет!, но скорее всего ЕВРО 2) около 2.500 Евро!!!
Сравниваить качество и другие параметры не надо?, и не надо говорить о том куда шли деньги в россии?
Писать о «дальновидных» действиях и Порошенко и Яценюка и Гройсмана можно много! И я уверен что их деятельность будет предметом серьезного разбирательства после войны. Ну, а для всех кто пишет о «барыгах» — очень жаль что вы не видели глаза эвакуипованных детей и не слышали волонтеров, которые по 30 часов на вонючих Богданах по нашим дорогам добирались от Чернигова и Сумм до польской границе.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися