Скасування акцизу та ПДВ на імпорт нових та вживаних автівок сильно змінить український авторинок. Наприклад, вантажні «буси» подешевшають приблизно удвічі, пише Auto24.
«Буси» подешевшають вдвічі. Нові правила легалізації авто
![Закон, розмитнення авто, ціни на автомобілі](/img/2022/83309997/e0706cd48d1a61f6411419ce3e7dde19.jpeg?1649249300)
Як зміняться ціни на авто
У мирний час про скасування розмитнення українці могли тільки мріяти. Натоміть сьогодні, 6 квітня, вступив у силу закон пільговий імпорт на період дії воєнного стану.
Команда Auto.ria дослідила, як вплинуть нові правила легалізації автівок на сегмент невеликих вантажівок, або, як кажуть у народі, «бусів».
Читайте також: GM та Honda розроблять електромобілі вартістю менше $30 тис.
Проте є декілька неприємних моментів
По-перше, пригон автомобілів (особливо вантажних) — традиційно чоловічий бізнес. А зараз, як відомо, виїзд з України чоловіків віком від 18 до 60 років заборонений, за деякими винятками.
Тому приганяти автівки з Європи зможуть чоловіки старше 60 років, власники «білого квитка» або ж ті, хто зміг домовитись з воєнкомом про дозвіл на виїзд.
По-друге, слід звернути увагу на екологічні норми «Євро», без яких навіть за новими правилами автомобілі не можуть проходити державну реєстрацію.
Вантажні авто повинні відповідати стандарту «Євро-5», який на практиці в ЄС був запроваджений у 2009 році. Для легкових авто імпорт обмежений нормами «Євро-2», які діють з 1996 року.
Коментарі - 7
И вот сравнение — по таможеннвм платежам Фольцыаген «Крафтер» 2014 (Евро 4) Пассажир. 2.0 дизель, пробег 200 т км, пассажир цена в ЕС на момент 2018 года 8 — 11 т евро все таможенные платежи на тот момент — около 6 т Евро, без сертификации, брокера и номеров.
Газель ГАЗ 32212, бензин 2.9 л (по ЕВРО данных просто нет!, но скорее всего ЕВРО 2) около 2.500 Евро!!!
Сравниваить качество и другие параметры не надо?, и не надо говорить о том куда шли деньги в россии?
Писать о «дальновидных» действиях и Порошенко и Яценюка и Гройсмана можно много! И я уверен что их деятельность будет предметом серьезного разбирательства после войны. Ну, а для всех кто пишет о «барыгах» — очень жаль что вы не видели глаза эвакуипованных детей и не слышали волонтеров, которые по 30 часов на вонючих Богданах по нашим дорогам добирались от Чернигова и Сумм до польской границе.