Скасування акцизу та ПДВ на імпорт нових та вживаних автівок сильно змінить український авторинок. Наприклад, вантажні «буси» подешевшають приблизно удвічі, пише Auto24.
«Буси» подешевшають вдвічі. Нові правила легалізації авто
Як зміняться ціни на авто
У мирний час про скасування розмитнення українці могли тільки мріяти. Натоміть сьогодні, 6 квітня, вступив у силу закон пільговий імпорт на період дії воєнного стану.
Команда Auto.ria дослідила, як вплинуть нові правила легалізації автівок на сегмент невеликих вантажівок, або, як кажуть у народі, «бусів».
Читайте також: GM та Honda розроблять електромобілі вартістю менше $30 тис.
Проте є декілька неприємних моментів
По-перше, пригон автомобілів (особливо вантажних) — традиційно чоловічий бізнес. А зараз, як відомо, виїзд з України чоловіків віком від 18 до 60 років заборонений, за деякими винятками.
Тому приганяти автівки з Європи зможуть чоловіки старше 60 років, власники «білого квитка» або ж ті, хто зміг домовитись з воєнкомом про дозвіл на виїзд.
По-друге, слід звернути увагу на екологічні норми «Євро», без яких навіть за новими правилами автомобілі не можуть проходити державну реєстрацію.
Вантажні авто повинні відповідати стандарту «Євро-5», який на практиці в ЄС був запроваджений у 2009 році. Для легкових авто імпорт обмежений нормами «Євро-2», які діють з 1996 року.
Коментарі - 7
И вот сравнение — по таможеннвм платежам Фольцыаген «Крафтер» 2014 (Евро 4) Пассажир. 2.0 дизель, пробег 200 т км, пассажир цена в ЕС на момент 2018 года 8 — 11 т евро все таможенные платежи на тот момент — около 6 т Евро, без сертификации, брокера и номеров.
Газель ГАЗ 32212, бензин 2.9 л (по ЕВРО данных просто нет!, но скорее всего ЕВРО 2) около 2.500 Евро!!!
Сравниваить качество и другие параметры не надо?, и не надо говорить о том куда шли деньги в россии?
Писать о «дальновидных» действиях и Порошенко и Яценюка и Гройсмана можно много! И я уверен что их деятельность будет предметом серьезного разбирательства после войны. Ну, а для всех кто пишет о «барыгах» — очень жаль что вы не видели глаза эвакуипованных детей и не слышали волонтеров, которые по 30 часов на вонючих Богданах по нашим дорогам добирались от Чернигова и Сумм до польской границе.