15 лютого клієнти Приватбанку почали отримувати фейкові SMS з невідомих номерів про те, що його банкомати протягом дня з технічних причин не працюватимуть. В банку запевнили, що це фейк, а банк працює в звичацному режимі.
Клієнти Приватбанку отримали фейкові SMS про проблеми з банкоматами. В банку спростували (оновлено)
Фейкові SMS
Як зазначають користувачі соціальних мереж, вони отримали смс-повідомлення з текстом латиницею про проблеми з Приватбанком.
Начинают качать панику и рассылают такие сообщения с левых номеров. Это все неправда, банкоматы @privatbankua работают в штатном режиме pic.twitter.com/hgy18s48nI
— Yevgeniy Mudzhyri™ (@mudzhyri) February 15, 2022
Спростування Приватбанку
За словами прессекретаря Приватбанку Олега Серги, банк працює у стандартному режимі й ставить безпеку та донесення правдивої інформації до своїх клієнтів на перше місце.
«Ми маємо інформацію про отримання деякими клієнтами фальшивих смс-повідомлень із невідомих номерів про проблеми в роботі Приватбанку. Ця інформація є неправдивою та вводить в оману наших клієнтів», — пояснив Серга.
Він зазначив, що про будь-які зміни в роботі банк інформує клієнтів виключно через офіційні банківські канали інформації.
Читайте також: Форвард Банк попередив: В інтернеті зявився фейковий сайт банку
Коментар Кіберполіції
Пізніше в Кіберполіціїї заявили, що встановлюються особи, причетні до розсилання смс-повідомлень щодо збоїв у роботі банкоматів.
Коментарі