Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 лютого 2022, 11:52

CreditKasa створила Помічника з вибору подарунків на весняні свята

З настанням Love Season (День Святого Валентина та Міжнародний жіночий день) мільйони українців гадають, чим же порадувати близьку людину. А коли хочеться подарувати щось незвичайне, пошук варіантів перетворюється на нелегкий та іноді стомливий квест.

Але у романтичний сезон хочеться насолоджуватися радісними моментами зі своїми коханими, і щоб кожна мить приносила задоволення. Подарунок, що осяє щастям обличчя другої половинки, зробить Love Season незабутнім для обох.

Аби свята були дійсно приємними, а пошук — легким, CreditKasa створила спеціального Помічника з вибору подарунків. На порталі зібрано топ-50 оригінальних варіантів презентів, які припадуть до душі та запам’ятаються надовго. Для зручності користувачів на сайті можна обрати категорії залежно від того, кому призначена майбутня покупка та якою вона має бути.

«За нашими підрахунками, у середньому 5−10% кредитів у небанківських організаціях беруть на купівлю подарунка. Напередодні свят ця частка збільшується до 20−25%. Але якщо, наприклад, на Новий рік вибір подарунків досить широкий, і можна легко знайти хороші пропозиції, то під час Love Season зробити це стає набагато складніше. Аби допомогти українцям зробити романтичні свята ще яскравішими, ми переглянули десятки сайтів та зібрали на одній платформі подарунки, що допоможуть здивувати та вразити кохану людину», — розповів директор з маркетингу CreditKasa Віталій Соловйов.

Разом зі спеціалістами креативного агентства Adshot Creative була розроблена ідея для серії відеороликів, що транслюються у діджиталі та на радіо. Ролик до Дня Святого Валентина показує типову ситуацію, коли подарунок виявляється не до смаку. І, звісно ж, компанія одразу пропонує альтернативу у вигляді нового майданчика для уникнення подібних ситуацій.

«Портал-помічник — це наш своєрідний подарунок до Love Season. Він дає можливість підготувати сюрприз, обравши з найкращих варіантів. Або надихнутися добіркою та знайти власне оригінальне рішення. Команда з 4-х абсолютно різних за інтересами та розумінням „незвичайності“ людей протягом кількох днів ретельно і дбайливо відбирала відповідні варіанти подарунків. І це, як виявилося, дуже непросте завдання», — зазначив директор з маркетингу CreditKasa Віталій Соловйов.

Портал працює за системою агрегатора. Кожен користувач може обрати подарунок, що сподобався, і придбати його безпосередньо на сайті магазину. Перейти на портал можна з головної сторінки сайту CreditKasa або набрати podarunok.creditkasa у пошуковому рядку браузера.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися