Продажі автомобілів Porsche в Україні зросли на третину за рік — до рекордних 721 шт. Це на третину більше, ніж у 2020 році. Про це повідомила пресслужба компанії.
За рік в Україні купили рекордну кількість Porsche
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Загалом німецький автовиробник продав у світі понад 300 000 автомобілів, що стало найкращим результатом поставок за всю історію компанії.
Що відомо
Продажі Porsche на ринку України досягли рекордної відмітки у 721 автомобіль, що на 34% більше, ніж у 2020 році (562 авто), заявляє автовиробник. У докоронакризові 2019 та 2018 роки українці купили 573 та 569 автомобілів відповідно.
Глобальні продажі Porsche у 2021 році склали 301 915 автомобілів, що на 11 % більше, ніж у 2020 році.
Найбільше зростання зафіксовано на Американському континенті — 84 657 (+22%). Китай — найбільший ринок збуту для Porsche — 95 671 (+8%). Клієнтам у Європі передано 86 160 автомобілів — на 7% більше, ніж у 2020 році.
Читайте також: Світовий авторинок у 2021 році збільшився на 5%. Лідирує Китай
Повністю електричний Porsche Taycan продемонстрував стрімке зростання: загалом 41 296 одиниць, що більш ніж вдвічі перевищує кількість поставок у попередньому році.
Найбільшим попитом у 2021 році, як і раніше, користувалися моделі Macan (88 362 од.). На другому місці — Cayenne (83 071 од.).
«Незважаючи на проблеми, повʼязані з нестачею напівпровідників і нестабільною ситуацією з коронавірусом, ми змогли втілити мрію про власний Porsche для більшої кількості клієнтів, ніж будь-коли раніше», — зазначив Детлев фон Платен, член виконавчої ради, відповідальний за продажі та маркетинг у Porsche AG.
Криза мікрочипів
Дефіцит мікрочипів, який виник на початку 2021 року через пандемію, завдав удару по виробництву нових автомобілів.
Згідно зі звітом IHS Markit, у першому півріччі нестача чипів сталася через збій ланцюжків постачання з Техасу, де екстремальні морози викликали перебої з електрикою, через що виробники призупинили виробництво, і Японії, де сталася пожежа на заводі. Потім проблеми виникли через закриті на карантин підприємства у Малайзії, на які припадає 13% світових поставок напівпровідників.
Очікується, що криза напівпровідників триватиме до 2023 року. У цій думці зійшлися лідери автопрому Volkswagen і Mercedes-Benz. Їх потримав Rohm Co — постачальник мікрочипів для Toyota.
Коментарі - 4