Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 січня 2022, 12:45

AML.Point для автоматизації процесів фінмоніторингу: нове рішення на ринку

Наприкінці 2021 року оператор платіжної інфраструктури AI Fintech представив ринку комплексне SaaS-рішення для автоматизації процесів фінансового моніторингу — AML.Point.

Нова система забезпечує ефективне виконання законодавчих вимог регулятора «під ключ» і суттєво знижує ризики штрафних санкцій.

Функціонал AML.Point охоплює три ключові напрямки — зберігання даних, аналіз і звітність. Рішення буде корисне фінансовим та страховим компаніям, організаціям-учасникам платіжних системи та іншим компаніям, які зобов’язані здійснювати фінансовий моніторинг.

«Після ухвалення закону про „спліт“ фінансові компанії перейшли на новий формат звітності регулятору. AML.Point враховує усі вимоги Нацбанку і допомагає фінкомпаніям організувати ефективну систему фінмоніторингу, враховуючи останні законодавчі вимоги, — розповідає Product Owner AML.point Оксана Губіна. — Ця програма легко інтегрується з CRM-системами та навіть дозволяє підтягувати дані з файлів Excel. Підключення займає до 2-х місяців.»

За допомогою програми фінкомпанії можуть ідентифікувати клієнтів, контрагентів за стандартами KYC та AML і вести їх електронні анкети за вимогами НБУ.

AML.Point дає змогу перевіряти клієнтів за реєстром публічних осіб, санкційними списками, переліком терористів. Система передбачає автоматичну оцінку фінансового стану, ступеню ризиковості контрагента, його ризик-профілю. У цьому комплексному рішенні також доступний щоденний аналіз операцій клієнтів та виявлення транзакцій, що підлягають фінмоніторингу.

Щодо звітності, то у даній програмі автоматично формуються регуляторні звіти різних напрямків і надсилаються повідомлення до Держслужби фінмоніторингу.

«Наш продукт практичний та гнучкий. Усі процеси може вести один відповідальний за фінмоніторинг працівник, якого ми навчаємо роботі в системі. Програма оновлюється та адаптується до нових змін законодавства. Наше рішення надійне з погляду захисту даних, компанія має сертифікат з інформаційної безпеки», — додала Оксана Губіна.

«Регуляторні технології поступово набирають обертів на українському ринку. Нацбанк слідує світовій практиці розвитку RegTech та будує інноваційну систему нагляду для фінансового сектору. Ми раді долучитися до цього процесу, пропонуючи ринку ефективне регтех-рішення — AML.Point. Йдемо в ногу з технологічними трендами, випереджаємо ринок і допомагаємо якісно виконувати вимоги регулятора», — відзначив власник AI Fintech Микола Бірюк.

Нагадаємо, новий закон про фінансовий моніторинг набрав чинності 28 квітня 2020 року. Він розширив перелік суб'єктів первинного фінансового моніторингу, запровадив ризик-орієнтований підхід у роботі з клієнтами та майже десятикратно збільшив розміри штрафів за порушення правил фінансового моніторингу. Так, максимальний штраф, вказаний у законі, складає до 10% загального річного обороту компанії.

Довідка

AI Fintech — українська компанія, заснована у 2017 році, яка пропонує програмні рішення для учасників фінансових ринків. У 2019 році Національний банк України вніс компанію до Реєстру платіжних систем, учасників та операторів послуг платіжної інфраструктури.

Основний напрям діяльності AI Fintech — розробка фінансово-технічних продуктів для компаній, що працюють у сфері платежів. AI Fintech має сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 та щорічно проходить аудити Visa та Mastercard. Діяльність компанії відповідає вимогам міжнародного стандарту безпеки даних PCI DSS.

Коментарі - 4

+
0
Три літри
Три літри
11 січня 2022, 12:55
#
Эта программа легко интегрируется с CRM-системами и позволяет подтягивать данные из файлов Excel.

ШТА? CRM-системы с файлами экселя?

Неужели есть те кто такое покупает в 2022?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 січня 2022, 13:17
#
Экспорт-импорт данных никто не отменял…

Давать доступ даже по чтению ко всей СУБД CRM-системы
не всегда самое правильное решение со всех точек зрения…
+
0
Три літри
Три літри
11 січня 2022, 13:50
#
Есть же всякие приспособленные форматы: CSV, XML, JSON.

Когда-то на заре программисткой дейстельности я как раз начинал с того что организовывал импорт ексельных файлов в программу учёта. Но то было сделано так по причине замены бумажных отчётов: распечатанные таблицы с подписью всё равно оставались и подшивались, лишь перенос данных был не с бумажек вручную, а автоматом из файлов. Тогда это выглядело круто. Но это были 90-е.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 січня 2022, 14:33
#
Многие системы ещё выгружают и загружают файлы
по-старинке — через DBF-файлы, либо через EXEL-таблицы…

Вот разработчики нового софта и оставляют варианты
обмена данными со старыми CRM-системами…

Таким образом увеличивая количество потенциальных клиентов,
которым не надо будет дополнительно лепить горбатого
для связки своей старой системы с только что купленной
новейшей разработкой…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися