Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 грудня 2021, 14:37

Коли все буде cashless

Коли все буде cashless: як найближчим часом розвиватимуться безготівкові платежі в Україні. Артур Муравицький, Заступник Голови Правління Таскомбанку, взяв участь у круглому столі Фінансового клубу.

За даними Національного банку, українці дедалі більше полюбляють безконтактні розрахунки. Кількість безконтактних карток з початку року зросла майже на третину — до 17 млн. Ще більшими темпами зростає кількість токенізованих карток, темпи зростання — 39%, і наразі їх 5,5 млн. шт. — у телефонах, годинниках і веббраузерах українців.

Цю статистику підтверджує і бізнес-досвід Таскомбанку. «74% транзакцій зараз здійснюється бзеготівково, а на кеш залишилося 16% операцій. За обсягами трохи гірша статистика — на кеш-операції припадає 37%», — каже Заступник Голови Правління Таскомбанку Артур Муравицький.

Обговорюючи питання щодо зниження інтерчейнджу, Артур Муравицький зазначив, що емісійні бізнеси банкірів не в захваті від того, що відбулося. Про збільшення вартості обслуговування дебетових карток наразі в Банку не йдеться. «Поки що ці продукти не будуть платними, але ми розуміємо, що, напевно, влітку наступного року, за наступної хвилі зниження інтерчейнджу, будемо для себе приймати рішення, чи вводити за дебетовими картками певну фіксовану плату за обслуговування — щомісячну або щорічну», — попередив Артур Муравицький.

Банкір розповів, що продукти Банку були сконструйовані із активним використанням кешбеку — і за дебетовими картками, і за кредитними. «Ми з дебетових карток вже прибрали кешбек, а ось кредитних карток ці зміни не стосуються. За кредитними картками ми поки що не змінювали правила гри. На сьогодні у нас діє, напевно, найбільший кешбек на ринку в абсолютному значенні — 777 грн, який ми клієнтам пропонуємо щомісячно отримувати за їхні розрахунки кредитною карткою», — сказав Артур Муравицький.

Заступник Голови Правління Таскомбанку переконаний, що інтернет-рішення будуть трендом на майбутні роки. Водночас Таскомбанк продовжує розвивати регіональну мережу, найближчим часом планує збільшити кількість відділень на 20%. Так клієнти зможуть отримати саме той досвід, якого потребують — в онлайні або в офлайні. Також Артур Муравицький зазначив, що майбутнє за колабораціями, адже зі зниженням комісії інтерчейндж у банків буде менше ресурсів мотивувати клієнтів. «Надалі, щоб пропонувалися цікаві маркетингові пропозиції, повинен підключатися ритейл», — вважає Артур Муравицький.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися