Клієнти державного Ощадбанку масово скаржаться на неможливість ідентифікуватися за допомогою сервісу BankID. Відповідні скарги на портал «Мінфін» почали надходити відучора (12 грудня).
Через збій в Ощадбанку його клієнти не могли скористатися сервісом BankID
Іспит не складено
Так, користувач під ніком West339 поскаржився на неможливість ідентифікація для здачі іспиту з української мови. BankID видає помилку: Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів… Зверніться до Вашого банку.
«Тепер я, будучи записана на іспит, не можу авторизуватись і пройти тестування. І навіть не можу увійти у власний кабінет, щоб відмовитись від іспиту. Наслідок — перездача іспиту лише через 4 місяці! Дуже дорого коштують збої в роботі системи Ощаду. Виправіть, будь ласка, роботу системи!!!», — написала West339
Поки що не полагодили
З відповіді банку зрозуміло, що проблему не вирішено й досі.
«Дуже прикро, що склалась так ситуація з іспитом. Справді була наявна тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності», — зазначив представник Ощадбанку.
Довідка
Система BankID НБУ — це державна система віддаленої ідентифікації, яка забезпечує передачу персональних даних користувачів від банку, в якому відкрито рахунок, до суб'єкта, який надає користувачу послугу.
Пізніше у Ощадбанку повідомили «Мінфіну», що збій усунуто.
Коментарі - 1