Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 грудня 2021, 12:43

Через збій в Ощадбанку його клієнти не могли скористатися сервісом BankID

Клієнти державного Ощадбанку масово скаржаться на неможливість ідентифікуватися за допомогою сервісу BankID. Відповідні скарги на портал «Мінфін» почали надходити відучора (12 грудня).

Іспит не складено

Так, користувач під ніком West339 поскаржився на неможливість ідентифікація для здачі іспиту з української мови. BankID видає помилку: Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів… Зверніться до Вашого банку.

«Тепер я, будучи записана на іспит, не можу авторизуватись і пройти тестування. І навіть не можу увійти у власний кабінет, щоб відмовитись від іспиту. Наслідок — перездача іспиту лише через 4 місяці! Дуже дорого коштують збої в роботі системи Ощаду. Виправіть, будь ласка, роботу системи!!!», — написала West339

Поки що не полагодили

З відповіді банку зрозуміло, що проблему не вирішено й досі.

«Дуже прикро, що склалась так ситуація з іспитом. Справді була наявна тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності», — зазначив представник Ощадбанку.

Довідка

Система BankID НБУ — це державна система віддаленої ідентифікації, яка забезпечує передачу персональних даних користувачів від банку, в якому відкрито рахунок, до суб'єкта, який надає користувачу послугу.

Пізніше у Ощадбанку повідомили «Мінфіну», що збій усунуто.

Коментарі - 1

+
0
Did7n
Did7n
13 грудня 2021, 13:55
#
Убогий банк и убогие его сервисы.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися