Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
alyona123456789
alyona123456789
17 мая 2021, 15:09
альона
Доброго дня. Моя заробітня картка заблокована виконавчою службою. Необхідну їм інформацію я надала. Як довго чекати розблокування рахунку у ощадбанку?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:28
Доброго дня! Зняття арешту відбувається, як правило, того ж дня, коли до банку надійшла постанова від виконавця. В деяких випадках зі сторони банку процедура може зайняти два-три дні.
Heqi
Heqi
17 мая 2021, 14:41
Добрый день.Возможно ли пройти идентификацию переселенцу-пенсионеру во время карантина?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:27
Доброго дня. Проходження ідентифікації призупинено. Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) АТ «Ощадбанк» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни припинив блокування видаткових операцій по картковому рахунку внутрішньо переміщених осіб, які мали пройти фізичну ідентифікацію.
ivansidor
ivansidor
17 мая 2021, 14:39
Елена, Первомайск
Santa7614 мая 2021Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону? вы не ответили.внятно.у вас спросили ограничения! по перевыпуску.половину людей остались без карт.не выпустились автоматически!
У ВАС СПРАШИВУЮТ ОГРАНИЧЕНИЯ ЧТО ВЫ НЕ ПРИНИМАЕТЕ ЗАЯВКИ НА ПЕРЕВЫПУСК! ОТВЕТТЕ КАКИЕ ОГРАНИЧЕНИЯ НА ГОРЯЧЕЙ ЛИНИИ НЕ ОБЬЯСНЯЮТ ПОЧЕМУ.ПРОСТО ЯВИТЕСЬ В БАНК.В КОРНАВИРУС.ВЫ ПОНИМАЕЕТЕ ПОСТАВЛЕННЫЙ ВОПРОС!
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 15:16
Доброго дня. Ми повідомили обмеження, що стосується терміну дії всіх карт, перевипуск яких оформлюється клієнтом в телефонному режимі.
Якщо через контакт-центр замовити картку вже немає можливості, потрібно звернутись до відділення банку. Для клієнтів ВПО картки було продовжено до першого липня 2021 року.

Romasko
Romasko
17 мая 2021, 12:57
Владимир
Какие монеты из on-line заказов есть в наличии?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 14:48
Доброго дня!

Перелік монет, що реалізуються в Ощадбанку доступний на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/metals_coins/coins

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення область, в якій вам буде зручно отримати монету, і ми повідомимо вам дані контактної особи, в якої можна буде уточнити наявність та термін доставки монети, що вас цікавить.
rt30
rt30
17 мая 2021, 12:45
Татьяна
Сколько ждать перевыпуска зарплатной карты (голд была) срок до 04.21, почему она автоматически не перевыпустилась (в отделенииях главного офиса г.Днепр не смогли ответить ни на горячей линии) и сколько надо ещё побегать в отделение банка, чтобы снять свой аванс
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 14:54
Доброго дня! Для замовлення нової картки необхідно зателефонувати до контакт-центру, або звернутись до відділення. Термін виготовлення нової картки — до 14 днів (Донецька/Луганська область до 30 днів). Написали вам також в особисті повідомлення для уточнення питання щодо зняття коштів. Перегляньте, будь ласка.
vergelesxa
Г. В.
17 мая 2021, 11:14
Г., изюм
Жду ответ на вопрос от 14 мая 21.43.
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 11:24
Доброго дня! Відповідь надали під питанням. Перегляньте, будь ласка.
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 20:06
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
3) Нагадаю текст запиту, відправленого в Ощад 20 05 21, через форму сайту: У зв'язку з закінченням строку дії моєї пенсійної картки Ощадбанку № ***5969 прошу розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном дії з урахуванням того, що моя пенсія як переселенця та особи з інвалідністю не довічна, а з терміном виплати до червня м-ця 2022 р. Під словами «розтлумачити порядок отримання пенсійної картки з новим терміном» я маю на увазі отримати від вас роз’яснення куди і з якими документами звертатися, а саме – до відділення ПФУ чи до вашого відділення Ощадбанку і якщо в ці обидва підрозділу то в якої послідовності. Вашу відповідь прошу відправити на мою е-скриньку (вказано) З повагою, Кузнецов.
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 19:29
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
2) отправив любой текст на указанный… е-майл для получения автоответа и сравнить с текстом закона по адресу Рады: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text, в любом случае у меня в ящике остался ответ из Ощада). По состоянию на сегодня, 16.05.2021 г., я не получил из банка ответа, чем они опять грубо нарушают этот закон, т к согласно ст. 20 этого закона они обязаны дать мне ответ, цитата Невідкладно, т к моё обращение не требует дополнительного изучения. Но они наверно считают, что с иностранцами в своем Наблюдательном совете и Наблюдательном совете Нацбанка Украины находятся вне юрисдикции Украины и живут по своим законам. Я прошу, требую и настаиваю письменно разъяснить мне порядок подачи заявки на получение пенскарты-ЭПУ (первоначально обращаться в банк или в ПФУ) с новым сроком действия с учетом моей инвалидности, установленной до июня месяца 2022 года согласно ст. 20 ЗУ Про звернення громадян НЕВІДКЛАДНО. Администраторов этого сайта прошу учесть мой голос за 100 голосов в учете отрицательных отзывов об Ощадбанке в рейтинге банков Украины. Без уважения к банку, с возмущением банком, Кузнецов.

Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:13
Доброго дня! Відповіли вам під питанням: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/174486/
Kuznetsov123
Kuznetsov123
16 мая 2021, 19:28
Кузнецов Олег, Бахмут Донецкой
1) 12 05 2021 в 13.57 на свой е-майл я получил ответ: Повідомляємо, що для отримання консультації відносно можливості замовлення картки на новий термін дії, продовження терміну дії діючої картки або замовлення до іншого відділення, рекомендуємо звернутися у зручний для Вас час зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру… на свой вопрос о порядке получения пенскарты-электронного пенсионного удостоверения с новым сроком действия с учетом наличия инвалидности. В тот же день я отправил ответ с возмущением, что письменно через сайт банка обратился к ним для получения письменного ответа, а не отписки с советом обратиться в колл-центр. Моему возмущению нет предела на такой ответ. Я неоднократно писал, что Ощад нельзя реформировать, его можно только разогнать, а всем работникам объявить пожизненный бан на работу в банковской сфере и очередной отпиской они только подтверждают мою правоту. К тому же этот позор всей банковской системы Украины — Ощадбанк в автоответе прислал мне писульку, цитата: Зверніть увагу, що це автоматична відповідь. Будь ласка, не відповідайте на цей лист! Ваше звернення, надіслане на електронну скриньку контакт-центру АТ «Ощадбанк», буде прийнято в роботу та розглянуто в межах повноважень банку, в терміни визначені ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» у разі оформлення його відповідно до вимог ст. 5 цього Закону… в то время, как срок ответа регламентирован ст.20, а не ст.8 этого закона. Я просто уверен, что в этот банк отбирают по конкурсу по принципу отрицательного отбора — специально только двоечников и некомпетентных Особей, иначе чем объяснить, что в автоответ «впихнули не впихуемое» — перепутали статьи закона, который должен быть главным руководством для подразделения банка, которое занимается обработкой жалоб и рассылают этот автоответ всем обратившимся на их адрес: (админы могут проверить до публикации моей жалобы что я пишу правду, отправив любой текст на указанный…
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 12:12
Доброго дня!

Автоматична відповідь розрахована на те, аби направити клієнта на один із каналів інформування — контакт-центр, де він, за наявності термінової необхідності, може отримати відповідь на питання або зорієнтуватись в ситуації. Звичайно, це не остаточна відповідь банку.

Звернення розглядаються в порядку черги, але не більше визначеного законодавством терміну. Ситуацію із вказаним номером статті ЗУ в автовідповіді обов'язково перевіримо, вдячні вам за уважність та зворотний зв'язок.

Порядок замовлення ЕПП на новий термін наступний:

1. Клієнт звертається до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок. Оформлюється заявка на випуск нового ЕПП.
2. Рекомендуємо звернутися до ПФУ (особисто або в телефонному режимі) для перевірки наявності заявки на виготовлення нового ЕПП та продовження нарахування пенсії.
3. Орієнтовно через 30 робочих днів (або після отримання смс-повідомлення) клієнт має звернутися до відділення Ощадбанку, в якому було отримано попереднє ЕПП.
Unl1841100
Unl1841100
15 мая 2021, 23:28
Николай, Мариуполь
Минюст снял блокировку со счетов, как узнать когда будут раз блокированы мои счёта, минюст снял блокировку неделю назад
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:57
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
ivansidor
ivansidor
15 мая 2021, 19:13
Елена, Первомайск
Santa7614 мая 2021Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону? вы не ответили.внятно.у вас спросили ограничения! по перевыпуску.половину людей остались без карт.не выпустились автоматически!
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:52
Доброго дня! Перевипуск в телефонному режимі клієнт має можливість оформити за два місяці до закінчення строку дії попередньої картки та протягом одного місяця після.
Registr78
Registr78
15 мая 2021, 18:15
Registr78, Харьков
Сегодня 15.05.2021г в г. Харькове по ул. Волонтерская 68\1 в магазине «Альфа маркет» в терминале ощадбанка пополнил карту на 2500, а деньги до сих пор не пришли на карту…
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:44
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
3048178325aB
3048178325aB
15 мая 2021, 13:16
Подскажите пожалуйста может ли пенсионный фонд прекратить мне выплаты пенсии по представлению ощадбанка так как старая карта была заблокирована и уничтожена а новая лежит в отделении банка 9 месяцев получить я не могу из за болезни я пенсионер переселенц г донецк
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:39
Доброго дня! Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ з відповідним зверненням.
orinoko1989
orinoko1989
15 мая 2021, 12:17
Как получить справку для декларации в Ощад24? После заявки приходит смс Income certificate generation was failed. Статус заявки в Ощад24 — ошибка
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 10:35
Доброго дня! При формуванні довідки для декларації існували тимчасові технічні складнощі. Перепрошуємо за незручності.

Зараз функціонал працюєш в штатному режимі.
З повагою, команда Ощадбанку.
vergelesxa
Г. В.
14 мая 2021, 21:43
Г., изюм
На вопрос заданный Вам 13 мая в 23.09 я получила ответ не по существу.
Мой супруг доверил мне «… получать деньги в любой сумме». В банке г. Изюм заявили, что по этой доверенности смогут выдавать мне только по восемь тысяч. Я спросила возможно ли в этом случае перевести всю сумму себе на пенсионную карту « Ощадбанка.»?
Ощадбанк
Ответ банка
17 мая 2021, 11:23
Доброго дня! Якщо в довіреності вказано, що зняти кошти з рахунку довірена особа може в будь-якій сумі, отже видати кошти їй зможуть в межах залишку на рахунку.

Стосовно вашої ситуації, відмова працівників спричинена неправильним оформленням документу. Рекомендуємо замінити довіреність або, за можливості, звернутися до відділення власнику рахунку.
masan37
masan37
14 мая 2021, 16:07
Василий, киев
Как мне вернуть мои деньги, которые 12 мая 2021 заглотнул терминал Ощадбанка по пр. Маяковского, 15 в Киеве при пополнении карты киянина для оплаты коммунальных платежей. Сотрудница банка, которая находилась рядом с терминалом и видела мои операции, выдала мне бумагу по этому случаю и пообещала, что деньги мне будут возращены на карту через несколько дней. Когда я, в прединфарктном состоянии едва выдержав два дня, проверил баланс карточки там было пусто. Пришлось идти разбираться в кабинет к какой-то админособе, которая с явным недоброжелательством заявила, что рассчитывать на получение утраченного раньше месяца не стоит и то они еще будут тщательно разбираться в необходимости компенсации. И как мне, неработающему пенсионеру, теперь прожить этот месяц? Неужели это так сложно разобраться с этой проблемой быстрее. Вы не могли бы мне в этом помочь и как мне выбраться с этой напасти. Неужели на них нет никакой управы/ Как вы считаете, что мне нужно делать, тупо сидеть ждать у меня уже просто нет ни терпения ни здоровья.
Ощадбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 16:32
Доброго дня! Кошти повертаються, як правило, після проведення інкасації терміналу. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваші дані — ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію обов'язково перевіримо детальніше.
Santa76
Santa76
14 мая 2021, 14:25
Объясните пожалуйста. Для каких карт простых, не ЭПУ существуют ограничения перевыпуска через контакт центр по телефону?
Ощадбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 15:41
Доброго дня! Замовити картку в телефонному режимі на новий термін можна за два місяці до закінчення строку дії попередньої картки та протягом одного місяця після. Рекомендуємо звернутись безпосередньо до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, оператор перевірить ситуацію та повідомить, чи можливо здійснити перевипуск дистанційно.
Batienko
Batienko
14 мая 2021, 12:59
Оксана, Херсон
Как можно снять деньги с закрытого счета. СОБЕЗ перечислил субсидию и она зашла на старый зарплатный счет закрытый 2 года назад, к тому же в другой области, даже выяснить ничего не могу
Ощадбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 14:22
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де рахунок було відкрито.
linna21
linna21
14 мая 2021, 9:47
У меня 100 долларов, немного грязные и помятые. Возможен ли обмен?
Ощадбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 10:46
Доброго дня! У відділенні банку оцінять ступінь пошкодження купюри та зможуть вас зорієнтувати.

Банк керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1 «Про затвердження Положення про структуру валютного ринку України, умови та порядок торгівлі іноземною валютою та банківськими металами на валютному ринку України».
Katarej799
Katarej799
14 мая 2021, 6:15
Если письмо получено в отделении Укрпошта когда оно попадает в банк и берётся в работу
Ощадбанк
Ответ банка
14 мая 2021, 10:00
Доброго дня! Ми можемо зорієнтувати, коли постанова була отримана безпосередньо банком.
Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.480 27.760
EUR 33.000 33.620
RUB 0.2500 0.3880
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.480 27.760
EUR 33.000 33.620
RUB 0.2500 0.3880
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка