Автор сервісу для відеозустрічей Zoom оприлюднив свою фінзвітність за третій квартал 2022 року (що охопив період з серпня по жовтень поточного року). Виторг компанії показав зростання на 35%, порівняно з аналогічним періодом 2020-го, склавши 1,05 мільярда доларів. У той же час, фахівці розраховували на 1,02 мільярда доларів.
Котирування Zoom впали на 6% на тлі зниження темпів нарощування виторгу
Що стосується чистого прибутку відеоплатформи за квартал, як повідомляє LBLV, він зріс на 71,5%, досягнувши позначки 340,3 мільйона доларів при прогнозах у 218,68 мільйона доларів. У розрахунку на одну акцію чистий прибуток Zoom склав 1,11 долара, порівняно з 0,66 долара 2020-го.
Але навіть така позитивна динаміка не змогла задовольнити вкладників. Вся справа у наступному уповільненні темпів нарощування прибутковості. Минулого кварталу відсоток зростання виручки становив 54%, а рік тому — 367%.
Більше того, Zoom вже вдруге звітував про менший від очікуваного рівень залучення нових клієнтів. До кінця третього фінкварталу створенням відеоконференцій на платформі скористалися 512,1 тисячі компаній, у кожній з яких мінімум 10 осіб ставали учасниками онлайн-зустрічі. Це значення перевищує торішній показник на 18%, але є значно меншим, ніж чекали того експерти (4,1 тисячі користувачів).
Кількість користувачів, які витратили за останній рік на послуги платформи понад 100 тисяч доларів, збільшилась на 94%. У жовтні приріст показав значення 131%.
Zoom більше не може підтримувати динаміку показників карантинного періоду, тому що тоді весь світ перебував у ізоляції і змушений був зайнятися пошуком рішень для комунікації. Сьогодні ж більшість обмежувальних заходів вже давно знято і людство поступово повертається до колишнього режиму роботи офлайн. Відповідно, потреба у використанні платформ подібних до Zoom поступово зменшується.
Крім того, компанія охопила значну частину ринку під час першої хвилі коронавірусу і тепер змушена відбиватися від конкурентів на зразок Webex (Cisco) та Teams (Microsoft).
Котирування Zoom у 2021 році знизились на 28%, зазначають аналітики LBLV. Це спричинило зрив домовленостей про придбання розробника програмного забезпечення Five9. Вартість операції мала скласти 14,7 мільярда доларів.
Але навіть попри все це керівництво сервісу онлайн-конференцій позитивно дивиться на майбутнє компанії. Воно сподівається виручити в поточному кварталі до 1,053 мільярда доларів, тоді як експерти пророкують лише 1,024 мільярда доларів.
Дмитро Доронін, фінансовий аналітик LBLV