Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 листопада 2021, 18:26

RwS bank долучився до всеукраїнської інформаційної кампанії з популяризації безготівкових розрахунків

Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless до якої також долучився і RwS bank у якості інформаційного партнера.

Мета кампанії — проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.

У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, детально пояснять, як працює NFC- технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.

«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом — всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою, — розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності.

«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн і купувати в інтернеті», — сказав Олексій Шабан.

Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.

«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashlesseconomy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», — зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.

«Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Українці дедалі більше віддають перевагу cashless-розрахункам. Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на усі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше», — прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва.

Як зазначає Діана Яворська, начальник Управління впровадження та супроводу продуктів роздрібного бізнесу RwS bank, cashless — підвищує стійкість економіки. «Доказом цього є розвинені країни світу, які обирають безготівкові розрахунки. У США, до прикладу, їх частка становить 76% від ВВП, у Швейцарії — 83%. Україна поки зупинилася на позначці 55%. Тому такий інформаційний проект від Національного банку має на меті не тільки навчальний характер, але й спрямований на збільшення обсягу безготівкових розрахунків та забезпечення виведення з тіні до 10% економіки України».

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Cashless» із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.

Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися