Більшість покупців вірять у знижки на розпродажах «Чорної п’ятниці», але 27% вважають, що продавці спочатку підвищують ціни, а потім їх знижують. Такі результати опитування оприлюднили на сайті picodi.
Більшість покупців вірять у «Чорну п'ятницю» — опитування
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Про бажання взяти участь у розпродажах на «Чорну п'ятницю» цього року зголосилися 66% опитаних. 4% не планують нічого купувати, а 30% ще не вирішили.
Головний фактор, що схиляє на користь покупок у ході розпродажів Black Friday, — знижка на бажаний товар (46%). Вища знижка могла б стати мотивацією для 31% опитаних, а додатковий кешбек — для 19%.
Думки українців про «Чорну п'ятницю»
45% українців впевнені, що «Чорна п'ятниця» дає можливість здійснити покупки на дуже вигідних умовах. 43% не сумніваються, що «Чорна п'ятниця» — найкращий розпродаж року, а для 34% Black Friday — чудова можливість придбати дорогі товари з дійсно гарною знижкою.
Читайте також: Де українці збираються відпочивати взимку. Топ-5 напрямків
Водночас 27% респондентів звертають увагу на маніпуляції з цінами, коли перед початком знижок вартість підвищується, а потім знижується до попереднього рівня. 20% вважають, що у «Чорну п'ятницю» магазини роблять знижки лише на нецікавий або залежаний товар, а 17% відповіли, що розмір знижок у Black Friday не відрізняється від інших розпродажів.
Скільки покупці готові витратити на «Чорну п'ятницю»
Найбільшим попитом під час розпродажів будуть користуватися одяг та взуття — 50% респондентів назвали саме цю категорію товарів. На другому — електроніка та побутова техніка (38%), а на третій позиції — косметика та парфумерія (25%).
Середньостатистичний покупець готовий витратити на розпродаж Black Friday 3 700 гривень, а в 2020 році ця сума становила 3 800 грн.
Нагадаємо, що «Чорна п'ятниця» цього року припадає на 26 листопада, але продавці можуть «розтягувати» її й на тижні.
Коментарі - 12