Для зручності клієнтів МСБ та безпечного користування сервісами Комплексу електронного банкінгу Таскомбанк запроваджує нові сервіси, які дозволяють здійснювати дистанційне банківське обслуговування максимально ефективно із забезпеченням посиленого контролю за безпекою фінансових операцій.
Нові сервіси Комплексу електронного банкінгу від Таскомбанку
Наразі Комплекс електронного банкінгу від Таскомбанку оснащений двома новими сервісами, які забезпечують комфорт дистанційного обслуговування клієнта та додаткові заходи безпеки, а саме:
-
Google Authenticator;
-
Налаштування прав співробітників.
Google Authenticator — це сервіс отримання одноразових паролів за допомогою додатків Googlе, який автоматизує та спрощує алгоритми роботи внутрішніх процесів, забезпечує та пропонує подвійну автентифікацію для входу до Комплексу електронного банкінгу.
Перший етап автентифікації — це авторизація з використанням ключа електронного підпису, а другим, додатковим, етапом буде виступати підтвердження операцій одноразовим паролем, що генерується додатком «Google Authenticator».
Переваги використання Google Authenticator:
-
Використання навіть без підключення до Інтернету (інтернет-з'єднання необхідно тільки при встановленні цього додатку);
-
На відміну від доступу за допомогою SMS, користувач не залежить від покриття мобільного зв'язку — код гарантовано буде згенерований;
-
На відміну від ОТР- токенів та інших варіантів користувачу не треба окремо щось зберігати, або носити з собою. Для налаштування потрібний лише телефон із встановленим додатком Google Authenticator;
-
Користувач може активувати Google Authenticator на різних пристроях, при активації користувач на мобільному пристрої один раз вводить самостійно смс-код, що йому надійде;
З інструкцією щодо підключення до сервісу можна ознайомитись самостійно за посиланням
При необхідності кліент завжди зможе повернутися до звичних способів отримання одноразових паролів, таких як SMS або ОТР-токен.
Детальна інструкція «Налаштування Google Authenticator«(сторінка 170)
Сервіс Налаштування прав співробітників («Матриця повноважень») дає можливість керівнику компанії швидко реалізовувати управлінські рішення, делегуючи повноваження співробітникам. Клієнти мають змогу налаштувати онлайн (без участі банку) можливість перегляду, а також самостійно змінювати права співробітників на роботу з документами, звітами і рахунками.
Щоб відкрити перелік співробітників у Комплексі електронного банкінгу необхідно в розділі «Мої дані та налаштування» перейти на вкладку «Права співробітників».
Детальна інструкція «Права співробітників» (сторінка 173)
Ми прагнемо зробити фінансове життя наших клієнтів успішним, зручним і безпечним!
За додатковою інформацією звертайтеся за телефонами контактного центру 044 290 97 77 або до Вашого персонального менеджера.
Коментарі