Фінстановище авіакомпанії МАУ максимально стабільне і ефективне. Перевізник оплачує поточні платежі, з аеропортом Бориспіль відновив роботу на передоплату. Про це йдеться в коментарі СЕО авіакомпанії МАУ Євгенія Дихне, пише Ліга.
Все стабільно. У МАУ відреагували на заяву РНБО про борги компанії
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
За словами Дихне, чистий прибуток МАУ за підсумком першого півріччя склав 21,7 млн грн.
Він додав, що після приходу на посаду керівника компанії в 2019 році, першим його кроком було закриття нерентабельних маршрутів до Пекіну, Астани, Мінську, Бангкоку.
«Цей крок фінансово оздоровив компанію вже на початку 2020 року. І якби не COVID і Іран, ми були б успішними вже в 2020 році. У першому кварталі 2020 року ми на $ 11 млн випереджали затверджений бюджет. Навіть у кризовий 2020 рік з точки зору операційних показників ми були більш ефективними, ніж багато років до цього. За цей період ми повернули пасажирам $44 млн, при тому, що продажі квитків в період гострої фази пандемії були зведені до нуля. Уже в першому півріччі 2021 року EBIDTA зафіксована на рівні 1,1 млрд грн», — прокоментував СЕО авіакомпанії.
Читайте також: Аеропорт Бориспіль може стати акціонером МАУ — Рябікін
Дихне додав, що не дивлячись на заяву РНБО, авіакомпанія, вперше за багато років знаходиться в діалозі з владою.
«І профільний міністр, і всі чиновники, які приймають рішення, бачать в моїх словах і діях бажання цивілізованим чином врегулювати, реструктуризувати, розробити план виплат», — стверджує Дихне.
Передісторія
23 серпня РНБО доручив Кабміну врегулювати ситуацію з боргами МАУ перед аеропортом Бориспіль і Украерорухом через які авіакомпанія може припинити роботу.
Авіакомпанія «МАУ» завершила 2020 зі збитком в 4,5 млрд грн проти 1,6 млрд грн прибутку в 2019 році. Заборгованість авіакомпанії перед держпідприємством з обслуговування повітряного руху України («Украерорух») становить близько 1 млрд грн.
Читайте також: МАУ нагадали про борги перед державою
Коментарі