Користувачі сервісу обміну короткими відео TikTok незабаром зможуть купувати товари безпосередньо через додаток завдяки співпраці компанії з канадської Shopify. Про це пише Інтерфакс-Україна.
TikTok запустить можливість купувати товари через додаток
Що відомо
Shopify, що спеціалізується на електронній торгівлі, повідомила, що власники бізнесів зможуть додавати функцію для здійснення покупок в своїх профілях TikTok, яка буде безпосередньо прив'язана до їх онлайн-магазинів.
Інструмент для здійснення покупок, який поки знаходиться на стадії тестування, доступний продавцям в США, Великобританії та Канаді.
Найближчими місяцями доступ до нього буде відкритий ще в декількох регіонах. Shopify вже уклала угоду з TikTok, в рамках якої продавці можуть створювати відеорекламу з можливістю перейти до покупки.
Читайте також: Додаток TikTok обігнав Facebook і став самим викачуваним в світі
Власник TikTok, компанія ByteDance зі штаб-квартирою в Пекіні, вже управляє торговим майданчиком на платформі Douyin, додатком для обміну короткими відео для китайського ринку. Купівля товарів через соціальні мережі ще не так поширена в США, проте подібну функцію вже використовує соцмережу Instagram, що належить Pinterest і Facebook Inc.
Введення інструментів електронної комерції TikTok в партнерстві з Shopify посилить конкуренцію між нею і Facebook.
Facebook ще в минулому році представив в ряді країн інструменти для просування товарів і послуг в Instagram, а також цифровий канал продажів в соцмережі Facebook.
Читайте також: Власник TikTok відклав IPO в США. Причина — контроль китайських регуляторів
Нагадаємо
ByteDance запустила міжнародну версію TikTok в 2017 році.
Коментарі