Більше 80% абонентів України все ще вважають за краще обслуговуватися анонімно. Тому для реєстрації такої кількості абонентів потрібно передбачити розумні терміни, — вважають в Київстар.
В Київстар прокоментували законопроєкт про примусову реєстрацію абонентів мобільного зв'язку
Нещодавно на сайті парламентського Комітету з питань цифрової трансформації було опубліковано проєкт змін до закону «Про електронні комунікації». Документ пропонує ввести примусову реєстрацію абонентів мобільного зв'язку. Таким чином депутати планують боротися з «сірим імпортом».
Відповідно до законопроєкту, кожен, хто користується мобільним телефоном, повинен пройти ідентифікацію, уклавши відповідний договір. Тим, хто цього не зробить, мобільні оператори з 1 січня 2025 року не надаватимуть послуги.
«Процедура ідентифікації абонентів препейд вже передбачена в чинному телеком- законодавстві України як добровільний вибір. У цьому є свої плюси. Наприклад, „ідентифікація“ власників sim-карт унеможливлює мобільні шахрайства з банківськими рахунками», — нагадують в Київстар. Там констатують, що кількість абонентів, які вибирають «контрактне» підключення або проходять процедуру ідентифікації у свого оператора, постійно збільшується.
Читайте також: Олександр Комаров: Мобільні оператори використовуватимуть непряму ідентифікацію абонентів
А ось з блокуванням «сірих» телефонів в компанії категорично не згодні.
«Для протидії крадіжкам або незаконному імпорту мобільних телефонів вже є необхідна законодавча база. Це безпосередня функція органів митного контролю та правоохоронців. Перекладати цю роботу на мобільних операторів або самих клієнтів — неправильно. Абонент, який придбав мобільний телефон в торговій точці, за законом є добросовісним набувачем. Він не може нести відповідальність за дії продавця, з чиєї вини мобільний телефон міг потрапити на прилавок «нелегальним шляхом», — вважають в Київстар.
Чому депутати хочуть ідентифікувати абонентів
Автори законопроєкту переконані, що ідентифікація абонентів важлива для ефективної системи захисту персональних даних користувачів.
Через популярність інтернет-банкінгу, онлайн-замовлень товарів і послуг, зростають ризики шахрайства, кажуть в Комітеті.
«В результаті викрадення телефонів, в пам'ять яких було внесено персональні дані, виникають неприємні ситуації з банківськими рахунками», — відзначають в Раді.
Коментарі - 16
еще один шажок к полицейскому государству.
есть идеи по развитию экономики, а не перениманию ватного опыта?
То ли дело Российская империя.
Например, «идентификация» владельцев sim-карт делает невозможным мобильные мошенничества с банковскими счетами"
А что-то поменялось в начале этого месяца или начеле этого года?
В декабре 2020 ещё нельзя было отследить?
Ты ещё скажи что номерные знаки на автомобилях позволяют однозначно установить преступника или нарушителя, пхах.
И как полция и СБУ по своему произвольному желанию убивает чужой бизнес или просто сажает человека на полтора года под арест лишь за совпадение ника.