Фінансово-технологічна компанія Square уклала угоду про покупку австралійського фінтеху Afterpay. Передбачувана ціна операції складе близько $29 млрд (39 млрд австралійських доларів) — за ціною 126,21 австралійських доларів за одну акцію Afterpay. Про це пише РБК з посиланням на повідомлення компанії.
Фінтех Square купить Afterpay за $29 мільярдів
Це на 30,6% більше, ніж акції коштували на кінець дня в п'ятницю, 30 липня (99,66 австралійських доларів).
► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку: головні фінансові новини
Деталі
Очікується, що операція буде закрита в першому кварталі 2022 року. При цьому Square оплатить покупку своїми акціями, виходячи з ціни закриття торгів 30 липня 2021 року ($ 247,26).
Акціонери Afterpay отримають за свої папери звичайні акції Square класу, А за коефіцієнтом 0,375. Тобто, наприклад, за 200 акцій Afterpay вони отримають 75 акцій Square.
Що відомо про сервіс Afterpay
Сервіс Afterpay пропонує користувачам оплачувати покупки в розстрочку, за принципом BNPL (buy now, pay later — «купи зараз, плати потім»). Така послуга стає все більш популярною при оплаті через інтернет — зараз її пропонують такі компанії, як Affirm і Klarna, пише The Verge. Відомо також, що над аналогічним власним сервісом зараз працює Apple: його робоча назва — «Apple Pay Later».
Читайте також: 10 перспективних компаній для інвестицій в технології
Технологія Afterpay дозволяє користувачам оплачувати товари чотирма безпроцентними платежами при негайному отриманні товару. Клієнти платять комісію тільки в тому випадку, якщо пропускають автоматичний платіж. У разі утворення заборгованості також блокується обліковий запис — до тих пір, поки заборгованість не буде оплачена.
Згідно із заявою Afterpay, це обмежує безнадійні борги — особливо в період економічного спаду, коли збільшуються ризики втрати роботи, а сімейні фінанси обмежені.
Компанія Square належить творцеві Twitter Джеку Дорсі.
Читайте також: Що робити, якщо акції почали дешевшати: три дієвих стратегії
Коментарі - 1
а если они их вообще не сделают — что будет кроме «блокировки учетной записи»? И кто покроет убытки магазинов?