Віртуальне роуд-шоу, яке провела Robinhood 25 липня, було нестандартним. Замість зустрічі з інвестиційними банкірами та хеджовими фондами за закритими дверима — розповсюджений формат для таких заходів, керівництво Robinhood відповідало на питання своїх звичайних інвесторів, пише CNBC.
Robinhood провела роуд-шоу перед IPO: кожну третю акцію зарезервують для «своїх»
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Robinhood очікує ринкової оцінки у $35 млрд на своєму IPO, що має відбутися вже 29 липня. Компанія запропонує 55 млн акцій, які вона спробує продати за ціною від $38 до $42 за штуку.
Додаток також зарезервує від 20% до 35% акцій, з якими компанія виходить на IPO, для власних користувачів. Менеджмент вважає, що це буде одна з найбільших угод за участю індивідуальних інвесторів.
Під час роуд-шоу співзасновники Robinhood, CEO Влад Тєнєв та головний креативний директор Байджу Бхатто, разом із головним фінансовим директором Джейсоном Уорніком доводили довготермінову цінність своєї компанії та відповідали на широкий спектр питань — від диверсифікації джерел доходів до улюблених планет.
Robinhood оптимістично дивиться на майбутнє індивідуального інвестування.
«Ми вважаємо, що індивідуальний трейдинг — це надовго. Якщо дивитися на дані, ріст у ньому почався за рік до нашого запуску. Насправді, ми просто прискорили цей процес», — каже Уорнік.
Robinhood, заснована у 2013 році Тєнєвим та Бхатто, дозволяє користувачам купувати цінні папери, криптовалюти та опціони. За словами менеджерів, близько 80% клієнтів додатку були залучені за реферальною програмою. Компанія також очікує збільшення обсягу активів під її управлінням до $100 млрд до кінця другого кварталу.
Читайте також: Онлайн-брокер Robinhood сплатить FINRA рекордний штраф — майже $70 мільйонів
Як заробляє Robinhood
Декілька питань було спрямовано на джерела доходів Robinhood, який на 75% складається з грошей, які брокер отримує за те, що перенаправляє клієнтів до маркет-мейкерів або оплати потоків замовлень За словами Уорніка, фірма отримує в середньому 2,5 цента за кожні $100, які витрачають клієнти. Тєнєв додав, що у 2020 користувачі додатку в середньому проводили 7 операцій на день.
«Ми вважаємо, що плата за потік ордерів — це краща опція для наших клієнтів ніж стара система з комісією. Вона дозволяє інвесторам інвестувати менші суми, не турбуючись про вартість комісії», — прокоментував Уорнік. Він також зауважив, що якщо модель PFOF зміниться, Robinhood зможе пристосуватися.
Тим часом, популярний серед мілленіалів додаток намагається диверсифікувати потоки доходів — він починає позичати цінні папери, випускати платіжні картки, покращує Robinhood Gold та розширює свою присутність за кордоном. Також, за вимогою користувачів, Robinhood намагатиметься інтегрувати індивідуальні пенсійні рахунки (IRAs и Roth IRAs).
«Ми хочемо, щоб після першої своєї інвестиції, наші клієнти залишалися з нами надовго», — сказав Тєнєв, додаючи, що більш ніж половина їхніх користувачів додатку зробили свої перші інвестиції саме у Robinhood.
Robinhood не планує виплачувати дивіденди після виходу на ринок. Менеджмент вважає це типовою практикою для компаній, що швидко зростають.
Читайте також: Літня школа трейдингу: що таке валютний курс та як він формується
Коментарі - 1