Наприкінці листопада Альфа-Банк презентував новинку — свій цифровий банк Sense SuperApp. Творці цього додатка спочатку були у непростій ситуації. Справа в тому, що мобільним інтернет-банком в Україні вже нікого не здивуєш. Ті ж Приват24 і monobank розбалували клієнтів, піднявши планку таких продуктів на дуже високий рівень. І щоб зробити щось нове і цікаве, розробникам «Альфи» потрібно було докласти зусиль.
10 причин встановити Sense SuperApp — новий цифровий банк від «Альфи»
Але Альфа-Банк зміг створити потужний, інтуїтивно зрозумілий додаток зі своїм унікальним функціоналом. Починаючи від повноцінної відеоідентифікації користувачів (такого поки що немає ні у кого), закінчуючи гнучким налаштуванням інтерфейсу. Сьогодні він серед лідерів за завантаженням в AppStore і GooglePlay, а число його активних користувачів наближається до мільйона. Ми детально вивчили Sense SuperApp і нарахували мінімум 10 причин для того, щоб встановити його просто зараз.
1. Персоналізація
Цифрові банки бувають різними. Але в плані оформлення призначеного для користувача інтерфейсу всі без винятку відображають бачення розробників. Зазвичай він обмежується списками рахунків і можливістю здійснювати з ними операції.
Альфа-Банк першим запропонував клієнтові альтернативу — можливість зробити меню додатка таким, яким він сам хоче його бачити. Sense SuperApp створений за принципом десктопа — робочого стола комп'ютера, ну або екрану смартфона з іконками додатків. Після встановлення користувач бачить робочий стіл з парою наперед установлених функціональних ярликів і коротке нижнє меню. Далі він може виводити на нього іконки тільки тих функцій, які потрібні саме йому, а не ті, які йому можуть стати в нагоді на думку розробників.
Налаштований під себе робочий стіл виглядає приблизно так:
Звичайно, програма дозволяє обирати мову спілкування: українська, англійська або російська. Більше того, налаштовується навіть стиль «спілкування» додатка з користувачем. Він може бути «стриманим», «діловим» або «дружнім».
2. Технологія drag'n'drop — «тягни-кидай»
Щоб провести платіж в будь-якому мобільному інтернет-банку потрібно як мінімум відкрити відповідне меню, обрати потрібний варіант платежу, рахунок списання та рахунок-одержувач грошей. У Sense SuperApp достатньо на робочому столі одну іконку перетягнути на іншу, після чого з'явиться вікно платежу з потрібними реквізитами. Наприклад, якщо у вас оформлений вклад із можливістю поповнення і ви часто це робите, то можна створити для нього ярлик і перетягувати на нього ярлик рахунку, з якого буде поповнення. Далі залишиться тільки вказати суму і натиснути «Переказати».
Так працює технологія drag'n'drop, яка добре знайома користувачам настільних комп'ютерів і реалізована в Sense. Виявилося, що її можна ефективно використовувати і в банківських додатках.
Спрощують життя і шаблони. Достатньо один раз створити шаблон платежу і зберегти його у вигляді ярлика. Після цього потрібно просто перетягнути на нього ярлик карткового рахунку, з якого здійснюється оплата, і все — платіж здійснено!
При цьому будь-який реквізит платежу можна редагувати.
За таким же принципом організовано виконання й інших операцій. Наприклад, поповнення депозиту або онлайн-валютообмін. В останньому головне не помилитися з напрямом обміну. Якщо хочете купити валюту, то потрібно ярлик гривневої картки перетягнути на доларову, якщо продати — навпаки.
3. Об'єднана Історія операцій і виписка
Іноді потрібно уточнити дані платежу, який був місяць-два тому, а то й раніше. При цьому ви не пам'ятаєте, коли саме він проводився, якою була точна сума і якою саме карткою ви платили, якщо їх декілька. Його доводиться шукати за всіма виписками. Знайомо?
У новому цифровому банку від «Альфи» таких проблем бути не може. Всі операції — за кредитними, дебетовими картками, за депозитами — тепер в одному місці. Єдина виписка та історія платежів зі зручною системою фільтрів у рази спрощує пошук потрібних даних.
Шукати можна за:
-
сумою
-
датою
-
валютою
-
карткою або рахунком
-
категорією платежу (наприклад, «АЗС» або «дитячі товари»).
Знайшовши і натиснувши на потрібну операцію, ви побачите всі її деталі. Якщо свайпнути вліво, можна буде створити шаблон, повторити платіж або сформувати квитанцію і потім відправити по email або зберегти на смартфон.
4. Стрічка новин Sense Now
Якщо раніше банкіри підходили до створення своїх інтернет-банків сухо і надсерйозно: стандартний набір необхідних функцій, телефон або чат підтримки користувачів, курс валют. Нічого зайвого! То останнім часом деякі банки почали привносити в свої додатки деякі елементи «фана» — речі, які розважають користувачів, привертають їхню увагу.
Виявилося, людям таке подобається. Хтось вбудовує в інтернет-банк мобільні ігри. «Альфа» вирішила додати Sense Now — пізнавальну стрічку новин. У ній регулярно з'являються нові статті на тему фінансів, мобільних технологій, подорожей і лайфстайла, акцій банку, технічних робіт тощо.
Навіть якщо ви випадково запустите Sense SuperApp, вам все одно буде що почитати.
5. Індивідуальний курс обміну валюти
Альфа-Банк пропонує користувачам Sense SuperApp можливість встановити індивідуальний курс обміну валюти. Умова одна: обмін повинен бути на суму від 1000 доларів/євро або 28 000 гривень. Обмінювати можна гривні, долари або євро в будь-якій комбінації. Ввести свій курс можна після вибору рахунків, між якими проводитиметься операція.
Розгляд заявки займе від 15 до 60 хвилин — банк або прийме вашу заявку, або дасть зустрічну пропозицію щодо курсу (буде відображено в історії операцій і заявок). Зарахування коштів, як завжди при онлайн-обміні валюти, відбувається майже миттєво.
6. Travel-сервіси
Цей пункт сподобається тим, хто багато літає. Не секрет, що для власників преміальних карток VISA та Mastercard передбачені різні аеропортові бонуси:
-
прискорене проходження реєстрації на рейс і можливість без черги пройти контроль після прибуття (fast-line);
-
доступ до бізнес-залів Lounge Key та Mastercard;
-
знижки на прокат автомобілів;
-
упаковка багажу.
Перелік доступних привілеїв змінюється, залежно від конкретного аеропорту і навіть терміналу. Щоб це спеціально не з'ясовувати і не тримати в голові, у Sense SuperApp додали функцію «Аеропорт-сервіси», яка доступна при натисканні на картку (пакети послуг Black та Graphite).
7. Програма лояльності Cash'U CLUB
Кожен клієнт Альфа-Банку, який оформив один із пакетів послуг — White, Black, Graphite або кредитну картку RED, — бере участь у програмі лояльності Cash'U CLUB. Вона дає можливість заробляти гарантовані 0,5% кешбеку за оплати покупок гаджетом (з Apple Pay або Google Pay) і підвищений кешбек, обираючи від 2 до 7 категорій покупок. Їхня кількість залежить від статусу користувача, який в свою чергу залежить від суми грошей, витраченої з картки.
У Sense SuperApp робота з вашим Cash'U CLUB-акаунтом організована просто і зручно.
Тут все зрозуміло: обрані категорії і розмір бонусу, зароблена сума, статус учасника програми. Тут же можна ознайомитися з акціями, в яких беруть участь картки банку, переглянути історію бонусів і зробити багато іншого.
8. Єдиний додаток для фізосіб і ФОП
У більшості банків клієнтам, які є фізичними особами-підприємцями (ФОП), доводиться користуватися двома різними додатками. Один для операцій, пов'язаних із підприємницькою діяльністю ФОП, інший — для особистих потреб, яким користуються всі інші клієнти. Постійне перемикання між ними стомлює.
Розробники Sense спростили життя таким клієнтам, об'єднавши функціонал двох додатків в одному:
У новому додатку доступний весь необхідний «підприємницький» функціонал: виписки, квитанції, оплата податків, онлайн-відкриття валютних рахунків (долар, євро), цілодобовий валютообмін, вільний продаж валюти із зарахуванням гривні на рахунок фізособи за єдиним курсом однією операцією без комісії.
Зверніть увагу, що в червні банк оновив додаток, додавши багато дуже корисних «фішок» для підприємців:
-
тепер фізособи-підприємці можуть відкрити рахунок в «Альфі» віддалено через відеоідентифікацію (раніше ця опція була доступною тільки для клієнтів-фізосіб);
-
банк запропонував нові пакети для ФОП: Head — для всіх груп підприємців, Lead — для IT та фрілансерів. Причому пакети сформовані за принципом all inclusive: все або майже все буде безкоштовним, якщо активно користуватися послугами банку;
-
нарахування% на залишок на ФОП-рахунку (3% річних, якщо залишок на рахунку на кінець дня не менше 20 тисяч грн);
-
з'явилася можливість через QR-платежі поповнити свій рахунок.
9. Управління токенами
У Sense SuperApp з'явилася можливість контролювати всі підписки, сервіси або гаджети, які зберегли токен (безпечний цифровий аналог для онлайн-оплати) вашої картки, і відключати ті, які втратили актуальність. Так можна бути впевненим, що з вас не списуватимуть гроші за те, чим ви вже не користуєтеся.
Зробити це можна в розділах «Керування підписками» або «Керування пристроями». Щоб видалити непотрібний токен, потрібно свайпнути його вліво і натиснути на значок кошика, що з'явився.
10. Сервіс «Зібрати гроші»
Сервіс «Зібрати гроші» дозволяє спільно з друзями оплачувати рахунки або робити накопичення. Так можна, наприклад, розділити загальний рахунок у ресторані, скинутися на оренду прогулянкової яхти або на подарунок до дня народження колеги.
Людина, що сплатила загальний рахунок або відповідальна за спільний збір грошей, ділиться посиланням на поповнення свого рахунку чи пропонує відсканувати QR-код, який ініціює таку операцію.
Працює це так. Потрібно:
-
зайти в меню «Історія/витрати» чи «Деталі операції» або обрати свою картку в «Продуктах»;
-
обрати опцію «Зібрати гроші»;
-
вказати суму і кількість учасників;
-
згенерований QR-код можна дати відсканувати на місці або відправити запит учасникам збору будь-яким зручним способом.
Коментарі - 12
-Вы уверены, что хотите удалить этот файл? Да или нет?
-Да.
-Удаление этого файла повлечёт удаление папки, в которой он находится. Вы уверены, что хотите удалить эту папку? Да или нет?
-Да.
-Удаление этой папки может повлиять на работоспособность зарегистрированных программ. Вы уверены, что хотите удалить эту папку? Да или нет?
Да.
-Удаление этой папки также повлияет и на работу незарегистрированных программ. Вы уверены, что хотите удалить эту папку? Да или нет?
-Нет.
-А-а! Испугался?
Дизайн слишком сложный, перегружен. Но это ерунда, можно привыкнуть, а к тормознутости — нет.
Весь підсумок цієї масштабної кампанії - це рейтинг в 2,7 в Гугл Плей та критичні коментарі користувачів.
І єдина відповідь підтримки це: пришліть ваші зауваження на пошту.
А можливо просто потрібно бета-тестерів донабрати, а не робити їх з клієнтів.
Возможно сбои был? (очередной)