З 23 червня 2021 року банк «Південний» розширив перелік додаткових продуктів (послуг), що надаються клієнтам — фізичним особам за допомогою дистанційних каналів зв’язку.
22 червня 2021, 17:50
Банк «Південний» розширив перелік послуг, які надаються дистанційно
У веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank» у розділі замовлення послуг тепер можна створити заяву на:
- Активацію платіжної картки.
- Переоформлення платіжної картки.
- Оформлення додаткової платіжної картки.
- Отримання реквізитів за рахунком.
Крім того, з 23 червня перелік рахунків, які може обрати клієнт у веб-версії інтернет-банкінгу «Південний MyBank», розширений можливістю оформити пенсійну та соціальну картки.
Термін опрацювання заявки — до 2 робочих днів, без урахування дня подачі. За результатом розгляду заявки клієнт отримає відповідне повідомлення від банку.
Джерело:
Мінфін
Коментарі