Нішева парфумерія — справжнє мистецтво та філософія створення елітних ароматів, які вважаються рідкісними й ексклюзивними.
Особливості нішевої парфумерії
У чому особливості
Найважливіша характеристика нішевої парфумерії — незвичайність ароматів. Дуже часто використовується оригінальна сировина. Аромати буквально закохують в себе, інколи навіть шокують або навіюють приємні спогади. З впевненістю можна сказати, що нішева парфумерія нікого не залишить байдужим.
Серед інших особливостей виділяють:
- Використання натуральної сировини. Парфумери намагаються застосовувати лише компоненти високої якості. Важливо, що вибирають натуральні компоненти, тому, якщо ви відчуваєте аромат квітів чи цитрусових, можете бути впевнені — саме вони і входять до складу.
- Невеликі об'єми виробництва. Особливість нішевої парфумерії в тому, що використовується обмежена кількість сировини, яку можна отримати за рік. Інколи буває, що тираж настільки маленький, що в парфумерних бутиках продаються всього 1−2 флакони, тому клієнтам доводиться записуватися в чергу, аби отримати бажаний аромат.
- Відсутність реклами. Нішева парфумерія нечасто зустрічається на сторінках глянцевих журналів. Цікаво, що у разі купівлі люксових духів доведеться заплатити й за рекламу приблизно 50%. В ситуації з нішевою парфумерією все по-іншому. Більшість витрат спрямовані на збір якісної сировини та створення ексклюзивних ароматів, а не просування в медіа.
- Присутність легенди. При створенні аромату парфумер уявляє, для кого він призначений і з якою метою буде використовуватися. Інколи застосовуються старовинні рецепти без будь-яких змін.
- Незалежність від трендів. Парфюмери не збирають статистику, на які аромати зараз найбільший попит і як найкраще продати той чи інший флакон.
- Свій парфумерний дім. Бренд створює лише духи та нічого іншого.
Нішеві парфуми не продають у великих мережевих магазинах, лише у спеціальних бутиках, похід куди можна сприймати як відвідування закритого клубу. На духи рідко бувають знижки, і зустріти їх на розпродажах доволі складно.
Особливості вибору
Запах — доволі потужний інструмент, який впливає на наше сприйняття світу та має тісний зв’язок із відділами мозку, що відповідають за емоції. Саме тому аромати викликають в нас ті чи інші відчуття. Отже, у виборі варто опиратися на власні вподобання.
Важливий критерій — погода. Деякі парфуми підходять лише для літа, інші — для зими. Духи певного типу використовують тільки в суху або дощову погоду, оскільки саме так аромат розкривається найкраще. Такі нюанси варто уточнити у продавця.
Якщо купівля здійснюється в онлайн-режимі, то можна звернутися за допомогою до консультанта. Представники магазину дізнаються про ваші вподобання, пору року, для якої призначені парфуми, а також для яких ситуацій вони потрібні, аби підібрати той аромат, який вам найбільше підійде.
Коментарі