Європейський фінтех-стартап Klarna, який надає можливість купити товар у розстрочку, залучив новий раунд фінансування. Компанію оцінили в понад $45,6 млрд, пише Forbes.ua.
Фінтех Klarna знову став найдорожчим стартапом Європи. Компанію оцінили в понад $45,6 мільярдів
Залучені інвестиції
Компанія змогла залучити $639 млн інвестицій.
Раунд фінансування очолив фонд Vision Fund 2 SoftBank. Також взяли участь існуючі інвестори Adit Ventures, Honeycomb Asset Management і WestCap Group.
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку: головні фінансові новини
Нова оцінка $45,6 млрд на 47,3% більша в порівнянні з оцінкою Klarna в ході попереднього раунду фінансування на початку березня, коли компанія залучила $1 млрд.
Також це на 330% більше, ніж оцінка компанії у $10,6 млрд під час раунду фінансування у вересні минулого року.
Читайте також: Шведський Фінтех Klarna знову став найдорожчим стартапом Європи
Що відом про Klarna
Сервіс Klarna запустили в 2005 році шведи Себастьян Семятковський, Віктор Якобссон і Ніклас Адальберт. Засновники Klarna мали на меті надати такий сервіс споживачам, аби вони могли купувати зараз, а платити пізніше.
Вперше Klarna стала найдорожчою фінтех-компанією в Європі в серпні 2019 року, коли була оцінена в $5,5 млрд, залучивши $460 млн інвестицій, повідомляв Forbes.
За останній рік Klarna активно зростала у США — нині понад 18 млн американських споживачів використовують Klarna. Це на 118% більше, ніж роком раніше. Klarna працює з 24 зі 100 найбільших роздрібних мереж США, що, за даними компанії, «більше, ніж у будь-кого з конкурентів».
Читайте також: Інвестори оцінили шведський Фінтех-стартап Klarna в два рази дорожче Revolut
Загалом, Klarna присутня на 20 ринках, має понад 90 млн активних користувачів у всьому світі, які здійснюють понад 2 млн трансакцій у день.
Найближчий конкурент Klarna у Європі — фінтех-стартап Revolut, який у лютому минулого року залучив $500 млн при оцінці в $5,5 млрд. А також Лондонський фінтех-стартап Checkout.com, який у січні оцінили в $15 млрд.
Коментарі - 3
«Выручка в 2020 году составила $1,2 млрд, впервые перевалив за отметку в миллиард долларов. При этом убытки также выросли до $109 млн из-за масштабной экспансии продукта. «
оценена дороже 4−5 крупнейших автопроизводителей вместе взятых
Амазон, он как розетка — задавил мелкую розничкую торговлю — и занял ее нишу.
А кого задавят все эти стартапы?