www.kmu.gov.ua=» href=">
Кабмін схвалив скасування безкоштовного проїзду в транспорті. На що очікувати пільговикам
Кабмін на засідання 9 червня схвалив законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пільг з оплати проїзду та деяких інших пільг». Про це повідомляє Урядовий портал.
«Ухвалення законопроєкту дозволить органам місцевого самоврядування самостійно вирішувати питання надання пільг по оплаті проїзду і сприяти адресності їх надання», — йдеться в повідомленні.
Проєкт стосується пільг на оплату проїзду в транспорті. При цьому безкоштовний проїзд по пред'явленні відповідного посвідчення скасовується.
Кому надаються пільги на проїзд
Гроші повинні виплачувати виконавчі органи територіальних громад:
-
особам, які отримують пенсію та державну соціальну допомогу — шляхом перерахування коштів на поточні рахунки в банках або поштою;
-
особам, які не отримують пенсії та державної соціальної допомоги — шляхом перерахування грошових коштів на їх поточний рахунок в банку;
-
одному з батьків дитини з інвалідністю або дітей (від шести років), які мають право на пільговий проїзд, — шляхом перерахування грошових коштів на їх поточний рахунок в банку.
Але якщо пільговик з «монетизованого» регіону захоче скористатися пільгою на проїзд в «немонетизованному» — щоб реалізувати своє право, йому доведеться документально підтверджувати факт поїздки і вимагати компенсацій в рідному муніципалітеті.
Нагадаємо
В кінці березня 2021 року Міністерство соціальної політики заявило про плани монетизувати пільги на проїзд для українців. Планувалося, що пільги по оплаті проїзду всіма видами транспорту загального користування на міських та приміських маршрутах будуть надавати в готівковій формі в разі ухвалення такого рішення місцевими органами влади.
З 1 липня 2020 року в Києві почали діяти нові правила пільгового проїзду в громадському транспорті. Зміни стосуються тільки тих пасажирів, які не зареєстровані в столиці.
Вперше в 2016 році парламент ухвалив закон, яким дозволив монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті.
Однак потім уряд цілих два роки не міг роз'яснити місцевим органам влади, як монетизувати транспортну пільгу.
У березні 2019 року Окружний адміністративний суд Києва ухвалив рішення, що право на пільговий проїзд не може бути обмежене тридцятьма поїздками. Після цього уряд програв і апеляцію. В результаті транспортна монетизація в Україні так і не запрацювала.
Коментарі - 25
бесплатного проезда для все категорий льготников.
Платный проезд — это совершенно другое
состояние души и кошелька пассажира…
Возможно льготчикам надо компенсировать тысячу поездок в месяц только на метро, а там ещё трамваи с троллейбусами подтянутся по тысяче поездок в месяц…
по сравнению с более чем 11 млн пенсов по возрасту.
«И ничем хорошим — это не закончится»
А что хорошего происходит сейчас, когда проезд оплачивает
максимум половина пасажиров, а другую везут бесплатно.
И если коммунальным предприятиям с местных бюджетом
хоть что-то компенсируют, то частному бизнесу не везде и не всегда,
а расходы на топливо, зарплаты и амортизацию никто не отменял.
А то эти пенсионеры то ездят, то ходят, то кричат о плохой жизни — надоели до тошноты!!!
Честно, я это знаю, ибо сам пенсионер, льготник… короче тот, о ком говорят: пожил уже… хватит !
Интересный получиться налог, но платить его надо авансом на год вперёд…
Как вариант, за хождение по проезжей части автомобильных дорог налог не взимать…
Уже ведь такое было, когда суд отменил монетизацию льготного проезда из расчёта 40 поездок в месяц…