Американський інвестор Майкл Беррі, який відомий успішним прогнозом іпотечної бульбашки під час фінансової кризи 2008 року, зробив ставку проти Tesla. Про це пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
Американець Майкл Беррі зробив високі ставки на падіння акцій Tesla
Чи має інвестор в активах Tesla
Гедж-фонд Майкла Беррі Burry’s Scion Asset Management станом на 31 березня володів опціонами Tesla на 800 100 акцій.
Вартість акцій Tesla в активах фонду Майкла Беррі на той момент становила $534 млн.
Коли зроблена ставка і за якою ціною опціону — невідомо.
Читайте також: Ілон Маск анонсував початок поставок «найшвидшого серійного автомобіля»
Ключові факти про Tesla
Наприкінці березня цьогоріч Tesla втратила чверть своєї капіталізації порівняно з піковими значеннями січня. Тоді акції компанії закрилися на рекордно високому рівні - $883,09. Однак в цілому за минулий рік акції Tesla зросли на понад на 700%.
Tesla отримала рекордний прибуток у першому кварталі поточного року — $438 млн. Компанія уникла дефіциту мікросхем у галузі, поліпшила виробництво і заробила на біткоїнах. Проте акції впали через високі очікування й претензії аналітиків, що Tesla не надала конкретної оцінки поставок автомобілів у 2021 році.
Також Беррі заявляв про залежність Tesla від нормативних кредитів для отримання прибутку, пише CNBC. У першому кварталі 2021 року Tesla продала нормативних кредитів на $518 млн, які компанія зазвичай отримує від державних програм із підтримки відновлюваних джерел енергії.
У четвертому кварталі 2020 року чистий прибуток Tesla в розмірі $270 млн було забезпечено за рахунок продажу $401 млн кредитів іншим автовиробникам.
Заробіток на онлайн-МФО до 20% річних у гривні
Контекст
Беррі не вперше робить ставку проти Tesla. У грудні 2020 року він написав у Twitter, що його фонд ставить на пониження акцій компанії Ілона Маска. Пізніше інвестор видалив цей твіт. Беррі також радив Маску випустити на ринок більше акцій Tesla, аби залучити капітал, поки їх ціна на «сміховинно» високому рівні.
На початку року Беррі порівняв стрімке зростання акцій Tesla з «бульбашкою» на ринку іпотечного кредитування США в 2008 році, яку він передбачив. На основі цієї історії було знято фільм «Гра на пониження» — роль Беррі зіграв актор Крістіан Бейл.
Наразі Tesla затримується з виробництвом і постачанням своїх оновлених версій седана і позашляховика — відповідно Model S і X. Також затримується комерційне виробництво нових акумуляторних елементів — «4680».
Крім того, Tesla стала об'єктом перевірки з боку регулюючих органів у Китаї і США через автомобільні аварії за участю автівок компанії.
Бажаєте знати про фінанси та інвестиції більше? Стежте за ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в телеграм-каналі.
Коментарі - 26
и вообще они друг друга стоят :)
«они друг друга стоят :)»
Хоть оба вместе, хоть отдельно, а стоят они
намного дороже местных заноз. :-)
Как-нибудь в следующий раз…
Тим більше Ілона Мускус вже ФСЬО! Від безвиході він вже хоче будувати завод аж в самій московії!
Капіталізація Тойота 223 млрд, реалізовано 9,53 млн авто в 2020 році
Дивлячись на Тойоту і інші автомобільні компанії, логічно, що акції Тесли мають коштувати в 20−30 разів дешевше, понад 90% вартості Тесли це хайп і віра у майбетнє, а чи воно того варте? Мабуть варте тільки до якогось певного переломного моменту, після якого ціна з небес опуститься на землю
Водневі ж досить складні, особливо заправки для них. Тому більшість експертів ставлять на водень у важкій техніці — вантажівки, потяги, кораблі. Там, де акамуляторів треба ну дуже багато, а габарити, вага і доступність заправок не грають великої ролі. Плюс водень не виглядає дешевим паливом. Просто екологічне, але не дешеве.
З електромобілями плюс в тому, що можна заряджатись вдома, що дуже допомагає пройти проблему дефіциту заправок. Є гарантія того, що ємність акумуляторів буде рости, а ціна падати. І вартість палива теж (сонячні батареї на дах і вуаля)
А що саме вам купляти, Теслу чи Кемрі — це лише ваш особистий вибір. Вкладувати в акції не означає купляти цей товар.
Щодо ж цін та літій — ви справді вважаєте, що статистика кількох останніх місяців змінить багаторічний тренд?
А стоимость заправки Теслы на их фирменных высокоскоростных зарядках достаточно близка к бензину, погуглите)
Фирменные высокоскоростные заправки не являются единственным способом заправки. 90% пробега — это дом-работа. Потому — дома/на стоянке по ночному тарифу.
Ну и главное — электромобиль не для всех, но для многих. И это отражают акции Теслы. iPhone тоже телефон не для всех ;) Что не мешает акциям Apple никак.
Чем больше будет электромобилей в стране, тем больше будет зарядных станций в спальных районах…
Крутить своё электросчётчик — так делают только лохи. :-)