Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 травня 2021, 8:30

Відділення стануть місцем, де банки вирішуватимуть персональні і бізнес-проблеми клієнтів — експерт

За різними оцінками, 60−70% всіх витрат універсальних банків припадає на фінансування відділень. Але відділення генерують і таку ж частку доходу банків. Тому у найближчому майбутньому банки не закриватимуть всіх відділень. Про це розповів засновник і стратегічний директор IDNT Микола Чумак у ході онлайн дискусії «Трансформація банківських відділень. Вікно в майбутнє».

Хоча банківських відділень дійсно стає менше: тільки за останній рік їх кількість зменшилася на 1 тис.

Читайте також: Зниження комісій за платіжними картками вигідно економіці і клієнтам банків

Зворотній бік відмови від офлайну

За словами Микола Чумака, банки — це єдина індустрія, яка останніх 10 років завдяки застосуванню нових технологій активно спонукає клієнтів переходити в онлайн. Адже обслуговування через дистанційні канали може бути до 20 разів дешевше, ніж при системі «face to face» .

Але цей шлях зменшення витрат має для банків і негативну сторону.

«Банкіри мріють, щоб будь-яку операцію можна було здійснити онлайн одним натисканням пальця. Але у цьому випадку так само клієнту легко змінити банк. Якщо в бренду немає в онлайні супер класного емоційного контакту з клієнтом, то є ризик легко його втратити», — пояснив експерт.

Саме тому, за його словами, зараз банки намагаються створювати навколо себе спільноти клієнтів, вибудовувати відносини, ставати фінансовим консультантом, партнером в житті клієнта, розмовляти з ним не тільки про фінансові справи, але й вирішувати персональні і бізнес потреби.

Читайте також: Як зміниться кредитування та депозитні ставки в 2021 році

Яке майбутнє для банків

На думку засновника і стратегічного директора IDNT, банкам доведеться фокусуватися одразу на двох певною мірою протилежних напрямках:

  1. Бути абсолютно досконалими у своїх транзакціях, в швидкості обслуговування, в точності, чіткості. Саме за цими функціональними характеристикам клієнт буде ставити оцінку банку.
  2. Не втрачати людський контакт. Отримати його можна тільки у відділенні. Але має змінитися його роль. Відділення має стати насамперед тим місцем, де будуть вибудовуватися відносини, проходитиме навчання клієнта, підвищуватиметься його фінансова грамотність.

Коментарі - 13

+
0
Mr Bungle
Mr Bungle
20 травня 2021, 8:39
#
Идея сокращения дистанции между банками и людьми
+
0
bonv
bonv
20 травня 2021, 9:02
#
Психологічні відділення:))))
+
+11
Agosto
Agosto
20 травня 2021, 9:44
#
Странное какое-то мнение. Абсолютно все, что можно решить без похода в отделение, обязано решаться без похода в отделение. Поход в отделение должен быть крайней мерой, в случае если клиент не смог решить проблему сам или с помощью всех возможных служб поддержки. Это трата времени, в первую очередь клиента. потом ваша. Мне не нужен договор с мокрой печатью или оформление продажи валюты с походом в отделение. Первое, что заставит меня задуматься о смене банка это именно «Подойдите в отделение в пятидесятый раз заполнить анкетку или получить выписку. Доза человеческого контакта бесплатно».
+
+30
yarg
yarg
20 травня 2021, 11:00
#
А вот множеству людей нужны договора с мокрыми печатями (банку то они точно не нужны :)), и квитанции на все операции и переписывание номеров валютных и гривневых купюр и многие другие элементы общения
+
0
Agosto
Agosto
20 травня 2021, 11:13
#
Ну и прекрасно. Почему не сделать возможность «скачать договор» или квитанцию. Цветную, с печатью, приват такое умеет лет 7 точно. Смысл в том, что это не должно быть обязательным, когда договор не нужен клиенту, не нужен банку, но есть должностная инструкция, что договор должен быть выдан на руки клиенту и мы за ценой не постоим.
+
+15
yarg
yarg
20 травня 2021, 11:24
#
Потому что принтер дома есть не у всех. А хранить файлик «скан договора» — это не то же самое что договор в папочке.
Должностная инструкция появилась не на ровном месте. Банку — абсолютно пофиг есть у клиента договор бумажный или нет. Вообще.
Но наверняка были истеричные клиенты, дошедшие до администрации президента с истериками «нам не дают договора наруки — это обман народа». После чего эту инструкцию и приняли.
Банки внутри уже лет 15 работают без бумажек, вся эта возня то ради клиентов. И не нужно говорить «а мне тоже они не нужны». Сегодня не нужны, а завтра напишите жалобу «не выдали наруки». проще выдавать всем.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
20 травня 2021, 12:31
#
Є публічна оферта…
+
0
mary27
mary27
20 травня 2021, 11:35
#
Вот правильно.
Перейдет такой клиент в новый банк, пополнит счет, а его финмониторинг — чччпок!
«Принесите бумажку с печатью».
И у кого она есть — проблема решается.
А у кого нет…)
+
0
yarg
yarg
20 травня 2021, 11:45
#
Скан возьмут. в случае сомнений — напишут запрос в тот банк и перепроверят.
+
+26
mary27
mary27
20 травня 2021, 11:49
#
Финмон напишет запрос в тот банк?)
Они просто заблочат счет, и потребуют, чтоб клиент принес доказательства, что не террорист)

И отсутствие приговора суда не подойдет)
+
0
yarg
yarg
20 травня 2021, 12:05
#
Возможно. но так или иначе — возня с оригиналами документов для клиента возникла задолго до всех финмонов.
+
0
mary27
mary27
20 травня 2021, 20:56
#
До нынешнего финмона у клиента не было ни малейшей возни.

Это сейчас люди, в отношении которых нет ни приговоров судов, ни даже открытых дел должны доказывать клушам из финмонов, что они не пособники террористов)
Впрочем, куда нашим нищебродам до реальных пособников, вроде ЦРУ.
+
0
yarg
yarg
20 травня 2021, 22:26
#
А разве финмон — это о терроризме? это борьба с отмыванием незаконных доходов в основном. Терроризм — мелочь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися