Кожна друга операція з карткою Mastercard у країні — це цифрова оплата за допомогою NFC-гаджета або ж онлайн, станом на кінець першого кварталу 2021 року. Про це йдеться у повідомленні Mastercard.
Українці почали частіше купувати продукти та одяг онлайн — статистика Mastercard
Онлайн-оплати стають звичкою
Пандемія істотно прискорила розвиток цифрової комерції і онлайн-шопінгу. За останній рік у багатьох категоріях кількість онлайн-покупок зросла в рази.
Як зросла кількість оплат онлайн
- Продуктовий ритейл — зростання в 2 рази;
- Одяг — зростання в 2 рази;
- Електроніка — зростання в 2 рази;
- Освіта — зростання в 2 рази;
- Ресторанна сфера — зростання на 70%;
- Аптеки — зростання в 3 рази;
- Товари для дому та інтер'єру — зростання 4,5 рази;
- Спорттовари — зростання в 7,5 раз.
Читайте також: Під час локдауну українці у 1,5 раза частіше купують онлайн
У деяких категоріях частка онлайн-оплат вийшла на перший план і сьогодні значно перевищує оплати у фізичних торгових точках.
Так, українці оплачують комунальні послуги в 10 разів частіше онлайн: тут, по картках Mastercard, частка цифрових оплат становить уже майже 90%.
У категорії транспортних сервісів вже більше 30% поїздок українці оплачують онлайн, авіаперевезень — 76%.
NFC — король офлайн
В офлайн-комерції користувачі також надають перевагу оплатам діджитал-інструментами і все частіше відмовляються від пластику.
Коментарі