Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 квітня 2021, 18:00

Ринкова капіталізація Netflix скоротилася на $25 мільярдів. Причина — низький приріст нових підписників

Компанія Netflix повідомила про низький темп зростання кількості нових підписників у першому кварталі. В результаті ринкова вартість компанії зменшилася майже на $25 млрд. Про це пише Reuters.

Компанія Netflix повідомила про низький темп зростання кількості нових підписників у першому кварталі.
Фото: liga.net

Що відомо

З січня по березень 2021 року на Netflix підписалися приблизно 3,98 млн осіб, що нижче середнього прогнозу аналітиків, які очікували приріст на 6,25 млн.

Кількість нових клієнтів склала 1,8 млн в Європі, 1,36 млн — в Азії і 360 000 — в Латинській Америці.

У другому кварталі, за прогнозом Netflix, нових клієнтів зросте всього на 1 млн. Аналітики очікували, що прогноз складе майже 4,8 млн нових передплатників.

Як наслідок, акції компанії впали на 11%, до $489,28, після основних біржових торгів у вівторок.

Читайте також: Порівнюємо вкладення в S&P 500 і інші індексні фонди: дохідність і ризики

Netflix вважає, що на приріст передплатників вплинуло уповільнення виробництва телешоу й фільмів через пандемію. Водночас компанія переконана, що прогноз було завищено по всім регіонам, а конкуренція з іншими компаніями потокового відео вплинула на число передплатників.

Читайте також: Пандемія Netflix не завада: акції компанії зросли на 12,6%

За перші три місяці року дохід Netflix склав $7,16 млрд проти очікуваних $7,13 млрд.

Чистий прибуток виріс до $1,71 млрд, або $3,75 на акцію, з $709 млн, або $1,57 на акцію, роком раніше.

Передісторія

З січня по березень 2020 року Netflix додала 15,8 млн передплатників. Цьому сприяла пандемія COVID-19, яка змусила людей проводити більше часу вдома. За підсумком 2020-го Netflix мав понад 200 млн передплатників.

Цього року та в подальшому аналітики прогнозують, що люди будуть витрачати менше часу на перегляд фільмів удома, оскільки поширюється вакцинація від COVID-19.

Утім, медіакомпанії оголосили потокову передачу своїм пріоритетом і витрачають мільярди на конкуренцію з Netflix.

За даними Kantar Media, частка нових передплатників Netflix у США впала до 8,5% протягом кварталу в порівнянні з 16,2% за той же період роком раніше.

Коментарі - 2

+
+30
Саша Ник
Саша Ник
21 квітня 2021, 20:04
#
Если бы они ещё и контент годный создавали .а не только сыпали статистику…
В последнее время сериалы от нетфликс стало не реально смотреть.
Жуткая халтура.
+
0
Ferox
Ferox
22 квітня 2021, 8:07
#
Пирамида такая же как и крипта — ничего не производят, кроме виртуальных ценностей.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися