Клієнти Райффайзен Банку Аваль, як і будь-якого іншого банку України, згідно з діючими законодавчими нормами* мають надавати банку інформацію стосовно ідентифікації та верифікації про себе та своїх представників.
Райф нагадує своїм клієнтам про необхідність cвоєчасної актуалізації даних
Райф пропонує декілька каналів передачі документів для актуалізації даних клієнта. Оберіть найзручніший для вас.
Компанії та фізичні особи — підприємці можуть скористатися наступними дистанційними каналами:
- Raiffeisen Business Online.
- Сайт банку.
Детальніше про те, як пройти ідентифікацію та які документи необхідно надати, — банк розповідає на сайті.
Фізичним особам для актуалізації даних доступні наступні канали:
- Raiffeisen Online — заходьте у свій акаунт, натисніть на розділ «Більше» й оберіть «Зв'язок із банком».
- Інформаційний центр банку — телефонуйте по номеру 0 800 500 500.
Зверніть увагу: без своєчасної актуалізації даних банк не має права проводити подальші фінансові операції клієнта. Тому, будь ласка, отримавши повідомлення від банку про повторну ідентифікацію, не відкладайте і якнайшвидше надайте необхідні документи.
* «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затверджене Постановою Правління НБУ № 65 від 19.05.2020р., ч.6 ст. 11 та ст. 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Коментарі