Мінфін - Курси валют України

Встановити
5 квітня 2021, 15:37

Кількість скарг на ринку ОСЦПВ на рекордно низькому рівні — 0,87%

До Моторно-транспортного страхового бюро (МТСБУ) у 4-му кварталі 2020 року надійшло 363 скарги від потерпілих і страхувальників на ринку ОСЦПВ, що у кількісному враженні незначно перевищує кількість скарг, отриманих в 3-му кварталі торік. Проте зважаючи на кількість врегульованих вимог, рівень скарг (тобто співвідношення їх кількості до кількості врегульованих вимог) становить рекордно низький показник — 0,87%. Такі дані наведено у щоквартальному дайджесті МТСБУ.

Кількість скарг на ринку ОСЦПВ на рекордно низькому рівні — 0,87%
Фото: arsenal-ic.ua

Для цілої низки компаній показник нульовий або мінімальний, тобто менше одного відсотка. «Це свідчить, що страховики постійно інвестують зусилля в розвиток та підтримку якісного сервісу», — зазначив генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

► Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси

Показники сектора

Жодної скарги не надійшло на роботу 8 страховиків: СТ «Гарантія», «Граве Україна», «Мотор-Гарант», «Колоннейд Україна», «Ван Клик», «Український страховий стандарт», «Юнівес», «Глобал Гарант».

Згідно з графічним інформером «світлофор», більше половини — 26 страховиків — мають зелені індикатори оцінок за трьома показниками. У попередньому кварталі таких компаній було 29. Причиною змін є збільшення «жовтих» оцінок за показником «Якість врегулювання збитків».

Читайте також: У 2020 українці купили е-полісів автоцивілки на 2,6 мільярда (інфографіка)

Жодна страхова компанія не отримала «червоне світло» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», і лише три страхові компанії мають за цим показником «жовтий» колір «світлофору».

Один страховик отримав незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири компанії — за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».

Найвищий рівень скарг зафіксовано у страхових компаній «Ю.Ес.Ай» (7,5%), «Омега» (6,45%), «ХМСК» (6,1%).

«За підсумками минулого року можна з впевненістю сказати, що ринок ОСЦПВ стабільно працює в умовах кризи, зумовленої пандемією. Люди, які потрапили в ДТП, можуть бути впевнені в надійності страхового захисту», — підкреслив Шевченко.

Контекст

У 2020 році страховики уклали понад 8,3 млн договорів ОСЦПВ. Загальна сума премій за ними склала рекордну цифру — понад 6,1 млрд грн.

Кількість договорів зросла на 4,1%, сума премій — на 20,6%.

Страхові компанії продовжували стабільно виконувати зобов’язання перед постраждалими в ДТП: у 2020 році страховиками ОСЦПВ було врегульовано більше 147,1 тис. вимог, що на 5,4% більше, ніж в 2019 році.

Також збільшилася сума сплаченого постраждалим страхового відшкодування — 2,8 млрд грн (+12,9% до показників 2019 року).

Оформити електронний поліс «автоцивілки»

Коментарі - 4

+
+45
bonv
bonv
5 квітня 2021, 16:38
#
Менше їздять — менше аварій і менше геморою?:)
+
+75
bonv
bonv
5 квітня 2021, 16:40
#
В автосервісі :
— Чи не можете ви відрегулювати сигнал голосніше ?
— Навіщо ?
— Бачите, у моєї машини не працюють гальма:))
+
+15
Все буде Україна
Все буде Україна
5 квітня 2021, 20:04
#
+:)
+
+15
bonv
bonv
5 квітня 2021, 16:41
#
При в'їзді до швейцарського містечка стоїть придорожній щит: «Просимо вести машину уважніше: І доктор і трунар обидва у відпустці «:))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися