Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

СК «Прем'єр Альянс», раніше відома під брендом One Click — українська страхова компанія, що працює з 1995 року. До 2003-го компанія набивалась «Саламандра-Лтава», далі після зміни власника на її базі було засновано СК «Саламандра-Україна». У квітні 2019-го відбулася офіційна зміна назви на One Click (Ван Клік). З 27.09.2022 року компанія отримала діючу назву — ПрАТ «Страхова Компанія «Прем'єр Альянс».

Код ЄГРПОУ: 13934129

Свідоцтво про реєстрацію: СТ № 336 від 28.08.2004

Акціонери з великими частками:

  • ПАТ «Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «Фронтлайн» — 56.1604%,

  • Піталово Лімітед (Pitalovo Limited, Кіпр) — 24.98%

Розмір статутного фонду: 25 000 000 грн

Керівник: Пиж Надія Михайлівна

ПрАТ «Страхова Компанія «Прем'єр Альянс» є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ).

Ліцензія: компанія мала 8 ліцензій по обов`язковим видам страхування і 13 по добровільним видам страхування.

Види діяльності по КВЕД:

  • 65.12 Інші види страхування, крім страхування життя

Источники информации: сайт СК, https://kis.bank.gov.ua/,http://www.mtsbu.ua/,https://opendatabot.ua/,https://youcontrol.com.ua/

Головний офіс:36039, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, буд. 47

Виплати на 30 вересня 2023

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
0 ₴
0 ₴
0 %
0 ₴
0 ₴
0 %
0 ₴
0 ₴
0 %

Відгуки про компанію — 37

4/5
Olena1111112023-10-27 12:45:45
Сталось ДТП в якому винуватець був застрахований в Прем'єр Альянс. Начитавшись відгуків — попрощалась з грошима. Зв'язалася з СК і написала заяву в той же день. Експертну оцінку провели на 10 день. Прочекавши 20 днів на розрахунок виплати після орцінки, подзвонила і написала самостійно в СК щодо термінив очікування розрахунку, після чого на наступний день отримала суму і заяву на виплату. І почалось очікування виплати, налаштувалась чекати 90 днів і вже потім зв'язуватись з СК. Але приблизно на 45 день мені написали з СК з пропозицією зменшити суму виплати на 10%, і тоді вони її виплаттять на наступний день або чекати всі 90 днів. Спочатку, віднеслась до пропозиції з недовірою через те що форма Заяви, виглядає едентично до попередньої заяви на виплату. Але поспілкувавшись з представником СК вирішила піти на ризик і як обіцяли, отримала гроші на наступний день.
Одну зірочку знімаю за дивну комунікацію через Viber.
5/5
AllaProkhatska2023-05-27 16:51:56
Сама низька ціна по Україні, дають додаткові знижки. Дівчина працівник дуже ввічлива і відповідає на всі питання. Я не знаю як ця компаня при виплатах, напевно всі вони не собо хочуть щось виплачувати. Але якщо купляти, «щоб була», то хороший варіант, майже в 2 рази дешевше, ніж в інших.
1/5
Nadiyaa2023-02-20 21:28:28
ВАН КЛІК, офіційна назва ПрАТ «СК «Прем’єр Альянс — компанія, яка знаходиться поза правовим полем.
27.10.2022 р. сталася ДТП.
01.11.2022 р. було відправлено повідомлення СТРАХОВИКУ про настання страхового випадку разом з відповідним пакетом документів
18.11.2022 р. було надіслано письмовий запит до СТРАХОВИКА щодо надання мені висновків експерта, проте протягом місяця я не отримав жодного висновку, або пояснення з цього приводу
Додаткового ще 5 разів надсилав текстові повідомлення СТРАХОВИКУ у мережі вайбер за номером страхової компанії з проханням надати експертні висновки (19.12.22 р., 22.12.22 р., 23.12.22 р., 26.12.22 р.) не отримав жодної відповіді, або пояснення.
26.12.22 р. отримав відповідь від СТРАХОВИКА у вайбері – «уточнюємо», що фактично є свідчення про ухилення СТРАХОВИКА від виконання своїх обовʼязків.
Я вимушений був запросити експерта, який надіслав поштою до ПрАТ «СК «Прем’єр Альянс» повідомлення з проханням направити представника для участі у експертному огляді. Копію цього повідомлення я продублював на офіційну електронну скриньку страхової компанії 25.11.2022 р.
Експертний огляд який відбувся 1.12.2022 р. представник СТРАХОВИКА не з’явився.
Експертом було проведено огляд та сформовано відповідний пакет документів. Я оплатив вартість експертної оцінки та вартість ремонтних робіт
17.01.23 р. відправив рекомендаційний лист з заявою про відшкодування за справою згідно з експертною оцінкою. До заяви додано копію експертної оцінки та інших документів. Жодного відшкодування я не отримав.
СТРАХОВИК ігнорує законодавство, ігнорує спілкування зі мною як потерпілою особою.
Тримайтеся якомога далі від так званого СТРАХОВИКА, який не зважаючи на погані відгуки від споживачів, не виконання своїх обов'язків залишається без показання з боку державного регулятора та збирає гроші з довірливих споживачів.
1/5
meheda2022-06-09 15:28:46
Це не компанія — це… Обгрунтовую — 9.11.2021 р стався
страховий випадок ДТП з вини їх клієнта. Після узгодження
суми я написав заяву на виплату компенсації 22.12.2021 р.
Сказали чекати до 90 днів. Сьогодні 9.06.2022 року — минуло 168 днів
і тиша. Правда сказали, що можуть виплати 35% від загальної узгодженої суми.
Банда 90-х. Їм нічого не турбує- ні Закони України, ні вказівки Нац.Банку…
Прикриваються війною, хоча ніяких обмежень для виплат немає.НЕ користуйтесь послугами цїєї компанії, бо будете мучатись. Читайте відгуки про них в інеті і все зрозумієте. Одна контора — Саламандра, Дім страхування
1/5
PASA2022-02-15 19:24:58
Ужасное обращение к клиентам! Продал автомобиль после оформления страховки через 10 дней! Позвонил в поддержку дали заполнить заявление! Через день сказали распечатать и подписать его! Хотя изначально было сказано просто заполнить! Ок сделал! Отправил; ответили на следующий день что принято! Не кто порядок и сроки выплат не озвучил! До того момента пока сам не выпросил у них ответа на свой вопрос! Ура добился сказали что выплаты будет в течение 14 дне! Хорошо подумал Я! Обозначу сроки для понимания как фирме не все равно на клиентов! Обратился 28 января приняли 29 января! И вот вспоминаю 15 февраля я про то что мне та должны деньги за страховку! Звоню на фирму; объясняю ситуацию сказали перезвонят! Жду поступает смс от фирмы вы неправильно указали номер полиса скидывает смс с номерок который должен быть в полисе и тишина без обьяснение дальнейших действий (хотя я не знал какой указывать и перезванивал 28 января и мне уточнили где он написан на полисе )! Ладно беру изменяю номер полиса и скидываю им обратно только со старой датой! И обратно на клиента ноль внимания я уже не выдержал и набрал им снова на что получил такой ответ ( все мы прервали его действия ждите деньги в скором времени и положили трубку ) ещё обратно деньги не получил но уже уверен что в эту фирму не обращусь больше! Если не кто нечего не говорит то как же они будут выплачивать в случае дтп! Короче я недовольный их сервисом и человеческим обращением!
5/5
sksalamandra2022-02-15 17:04:55
Найсучасніша страхова, з якою стикалась. Оформлення зайняло пару хвилин, треба лише паспорт і номер карти. Ідеально для неочікуваних подорожей))
1/5
Andriy23562022-01-26 15:28:41
Подписал Полис с данной конторой! Случилось ДТП, контора конечно свои обязательства почти выполнила, но оплатила часть ущерба, франшизу пришлось платить мне. НО на этом история не закончилась, эта контора передала информацию другой левой конторе (страховая кредо) с которой у меня никаких взаимоотношений не было и теперь вторая контора через еще одну юридическую контору (какой-то маркс капитал) требует с меня выплату страхового случая и что самое главное, что завернули и оформил все так, что платить таки прийдется, рекомендаци юристов и не одного! В итоге теперь мне нужно будет выплатить больше чем чем был весь ущерб. Вот такой вот мне геморой и расходы от этих страховщиков. Думайте у кого страховаться!
1/5
Servismatu2021-12-28 15:26:48
Пострадал в ДТП не по своей вине. Виновник оказался страховщиком компании ВАН КЛИК. Выслал документы и тишина 2 месяца денег нет. Звоню по два раза в неделю ответ один ждите 90 дней. Кроме горячей линии больше нет телефонов.
5/5
IgorFomin2021-12-02 15:14:03
Буду одним із тих хто пише відгуки не тоді коли погано, а справді за хороший сервіс.
Банальне ДТП, є КАСКО від СК «Саламандра». Отримав вилпату на 8-й день після ДТП!!!
Перше ДТП в житті ( сподіваюсь останнє ) не знав що робити, руки трясло, в очах все пливе, що робити?
Набрав в страхову, все зрозуміло розповіли, заспокоїли, аварійного коміссара викликали і заплатили за нього. Тиждень я відходив від стресу, вже почав думати що робити далі, як мені прийшло смс за виплату!
Дуже вдячний СК «Саламандра»!!!

Коли побачив відгуик на мін фін, чесно був у шоці.
Деякі люди навіть не розуміють шо у страхової є сроки виплати, сумму виплатити вирішує не страхова а НЕЗАЛЕЖНИЙ аварійний коміссар.
Не розумію які можуть бути притензії до страхової яка справді ПЛАТИТЬ!
4 декабря 2021, 18:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 04.12.2021).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
1/5
11Vadim2021-11-08 16:13:57
ДТП произошло 12.08.21, у виновника оказалась страховая Ван Клик.
На второй день отравил им весь пакет документов.
Эксперт от них приехал через несколько дней,
а дальше полная тишина на протяжении 2 месяцев,
я им каждую неделю звонил а меня кормили завтраками,
я и отправил независимую экспертизу
и о чудо, они мне позвонили,
и дали добро что бы я написал заявление о возмещении,
и потом снова тишина и кормят завтраками,
снова сроки вырастают и неизвестно когда будет выплата и будет ли она
Ни с кем не соединяют, офиса нет, на вопросы отвечает оператор
Обходите десятой дорогой