Небанківські фінансові установи та особи, які планують вийти на ринок, можуть подати документи до Національного банку в електронній або паперовій формі. Проте НБУ закликає подавати документи саме в електронній формі. Про це повідомила пресслужба Нацбанку.
27 січня 2021, 18:51
НБУ рекомендує всім подавати документи в електронній формі
Така цифровізація комфортна і дає можливість уникнути ризиків для здоров’я в умовах поширення covid-19.
Як подати документи в електронній формі
На офіційному вебсайті Національний банк запустив оновлену сторінку, де можна дізнатися, як правильно подати документи до Національного банку, в тому числі в електронній формі.
Щоб подати документи в електронній формі, потрібно:
- Створити електронний документ або електронну копію документа (відсканувати паперовий документ). Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документ або його копію.
- Завантажити документи та відправити лист на електронну адресу: nbu@bank.gov.ua.
- Отримати підтвердження від Національного банку про отримання листа.
Детальніше — на спеціальній сторінці вебсайту Національного банку.
Стежте за цікавими і ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 1