Страхова компанія ARX отримала максимально високу оцінку якості сервісу від клієнтів за своїм основним продуктом Каско «Все включено«
Якість сервісу від ARX — на золотому рівні
Впливати на відгуки, модерувати, маніпулювати даними неможливо, тому що адмініструє процес збору та перевірку відгуків незалежна компанія eKomi, яка базується у Німеччині, та є європейським лідером в області роботи зі зворотним зв'язком клієнтів. еКomi спеціалізується на зборі відгуків і працює з 14 000 компаній у всьому світі.
До 12.01.202 за якість сервісу компанія ARX була нагороджена срібним віртуальним знаком еKomi.
Протягом останніх 12 місяців,
Сервіс TCF був запроваджений у 2017 році, і з 1.01 2017 року
ARX — єдина компанія в Україні, яка має таку об'єктивну, прозору і незалежну систему відгуків.TCF дає можливість клієнтам:
• висловити свою думку та оперативно отримати зворотний зв'язок
• побачити, що інші клієнти думають про ARX
• вплинути на якість сервісу компанії
• переконатися, що компанія знаходиться на зв'язку і зацікавлена у швидкому вирішенні можливих питань
ARX залишається безумовним лідером України на ринку КАСКО, надаючи широкий перелік програм страхування КАСКО власникам автомобілів. Даний вид страхування займає переважну частку в портфелі компанії. За результатами 9 місяців 2020 об'єм премій по КАСКО склав 1,1 млрд грн, показавши приріст 12%. Сума виплат склала понад 470 млн грн
Страхові премії фізичних осіб по КАСКО в загальному обсязі зібраних премій по даному виду страхування становлять 68% (755,4 млн грн). Сума виплат фізичним особам склала 330, 3 млн грн.
Посилання на сторінку рейтингу: eKomi
Коментарі