Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про компанію

Історія Arx почалася у 1994 році. Тоді було створено компанію «Веско».

У 2001 році було створено компанію «Український страховий Альянс». У 2007 році найбільша у світі страхова група Aха (Франція) придбала обидві компанії «Веско» та «Український Страховий Альянс». Компанії об'єднуються в одну, яка починає працювати під брендом Aха. Під цим брендом компанія працює 11 років.

У 2019 році компанію купує канадський холдинг Fairfax Financial Holding Limited (Канада). Відбувається ребрендинг та компанія отримує ім'я Arx у 2019 році.

Код ЄДРПОУ: 20474912.

Свідоцтво про реєстрацію: № 11100795 от 17.09.2009.

Акціонери, засновники: ТОВ «Еф.-Еф.-Ейч. Юкрейн Холдінгз» — 100%, основний бенефіціар — Ватса Ввівіан Прем.

Розмір статутного фонду:261 975 190 грн.

Керівник: Перетяжко Андрій Іванович. Срібний призер FinAwards 2021 в номінації «Найкращий СEO фінансового сектору» https://minfin.com.ua/ua/2021/06/03/65771182/

ПрАТ «Страхова компанія «Аркс» є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ).

Нагороди і премії:

ARX стала переможцем FinAwards 2023 в 2-х номінаціях:

  • «Найкращий клієнтський сервіс у воєнний час»,

  • «Срібний призер у номінації «Найкращий продукт страхової компанії: КАСКО».

У серпні 2022 року СК ARX стала переможцем FinAwards 2022 у 3-х номінаціях:

  • «Кращий клієнтський сервіс»,

  • «Кращий продукт страхової компанії: КАСКО»,

  • «Кращий СЕО страхової компанії: нагороду отримав Андрій Перетяжко, Голова правління ARX».

Також ARX — бронзовий призер у номінації «Провідні технології та інновації Категорія: Страхові компанії».

У травні 2021 року Arx стала бронзовим призером на FinAwards 2021 в номінації «Провідні технології та інновації» https://minfin.com.ua/ua/2021/06/03/65771182/

Страхова ARX увійшла до ТОП-3 за ключовими показниками серед 137 страхових компаній (кількість на 30 червня 2022 року) згідно з консолідованими даними НБУ про результати діяльності учасників страхового ринку за 1-е півріччя 2022 року:

  • ARX ​​посіла 1-е місце за розміром чистих зароблених премій. Сума премій склала 1 млрд. 525 млн. грн.

  • 2-е місце компанія виборола за розміром страхових виплат. Сума виплат становила понад 497 млн. грн.

  • Компанія займає 2 місце за розміром активів. Сума активів складає 4 млрд 237 млн ​​грн

ARX ​​також є найбільшим платником податків серед страхових компаній, частина була сплачена достроково на допомогу державі. За 6 місяців ARX загалом сплатила до держбюджету понад 175 млн. грн.

З початку війни компанія перерахувала понад 18,2 млн грн на потреби ЗСУ.

Страхова компанія Arx — № 1 за надійністю серед страхових компаній України за даними щорічного рейтингу Mind.ua

Компанія входить у топ-3 лідерів ринку з добровільного медичного страхування.

Страхову компанію «Аркс» нагороджено срібним знаком якості eKomi із рейтингом 4,8 з 5 за відгуками клієнтів компанії.

Компанія Arx здійснює діяльність зі страхування будь-якого виду або типу, яка підлягає ліцензуванню згідно з чинним законодавством України. Ліцензія СК «Аркс» отримана на 8 видів обов'язкового страхування і 16 видів добровільного страхування.

Основний вид діяльности по КВЕД: 65.12 Інші види страхування, крім страхування життя. Інші види діяльності:

  • 65.20 Перестрахування

  • 66.21 Оцінювання ризиків та завданої шкоди

  • 66.22 Діяльність страхових агентів і брокерів

  • 66.29 Інша допоміжна діяльність зі страхування та пенсійного забезпечення.

Послуги, що надаються:

  • Автоцивілка (5 видів)

  • КАСКО (5 видів)

  • Туристичне страхування

  • Медичне страхування (корпоратив та рітейл)

  • Страхування майна

  • Інвестиційне страхування

  • Страхування життя (програми страхування життя для корпоративних клієнтів та фізичних осіб надає ARX Life в Україні)

Як оформити страховку:

  • онлайн на сайті СК

  • в офісі СК

Як отримати страхову виплату в «Страхова компанія «Аркс»:

  1. Звернутись до асистансу СК і надати інформацію про страховий випадок, що настав

  2. Написати заяву (у разі потреби)

  3. Надіслати документальні підтвердження (у разі потреби)

  4. Очікувати на рішення про відшкодування

Гаряча лінія: «СК Аркс» має цілодобовий контакт-центр: 0800 302−723, а також телефон для підтримки клієнтів, що знаходяться за кордоном: +38 (044) 272-02-72. Крім того клієнтам СК надається підтримка у месенджерах: viber і telegram.

Джерела інформації: сайт СК — https://arx.com.ua/, https://kis.bank.gov.ua/, http://www.mtsbu.ua/, https://opendatabot.ua/,https://youcontrol.com.ua/

Головний офіс:04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8 (години роботи: Пн-Чт: 9:00 - 18:00, Пт: 9:00 - 17:00, Сб-Нд: вихідні)
Графік роботи:
socialsocialsocialsocial
googlePlayapple

Виплати на 30 вересня 2023

Тип страхування
Премії, тис. грн
Виплати, тис. грн
Рівень виплат, %
1401007 ₴
611797 ₴
43.67 %
208104 ₴
78767 ₴
37.85 %
30426 ₴
6549 ₴
21.52 %

Відгуки про компанію — 319

1/5
Dmitriy992024-02-04 17:29:40
Я специально зарегистрировалась тут чтобы написать отзыв. Мы решили выбрать страховую для полного КАСКО МАЗДА 3 2014.И среди всех решили выбрать 1 место по выплатам и самую «благонадежную» компанию в Украине Страхова компанія ARX.Почему я сюда обратилась спросите вы? А потому, что была классная страховая компания АХА, а АRХ это типа правопреемник, ох подумала я, ну теперь, автомобиль защищен.А оказалось все просто, что ARX просто пользуется брендом АХА по инерции, пока еще никто не знает, что это компания ловкачей. Любой случай у АХА, ты позвонила, встретились со страховым комиссаром, выбрала СТО на свое усмотрение фирменное и дальше через 5-6 дней оплатили этому СТО ты приехала и тебе делают автомобиль. Перед оплатой за полное КАСКО я сфотографировала автомобиль, его приняли в работу, ведь какой смысл этих фотографий, как я понимаю, это показать компании, что автомобиль без повреждений и ЛКП и всяких вмятин, не в угоне и прочее. Немаловажный факт, что фотографии сделаны до оплаты за полис КАСКО.Компании АRX его приняла, никто не говорил ни за какие повреждения. Потом произошла оплата. Значит 1 случай 1.003.23.0017444. В один день я увидела на крыле вмятину и царапины, как она образовалась мы не знаем, скорее всего кто-то сдавал назад и зацепил. Мы немедленно заявили в страховую. Далее последовали вопросы: «на вашу думку, який характер пошкодження? Від чого пошкодження могли з'явитись?» «На ТЗ були пошкодження, які не стосуються даної події?» На що я відповіла, що я краще у вас хочу спитати, я не експерт у даному питанні :) Почему я должна вообще отвечать на данные вопросы, почему я что-то должна доказывать за свои же деньги? То есть люди уже заведомо тебя подозревают и относятся к тебе с подозрением, что ты сам взял и ударил свой автомобиль или причинил ему ущерб :) Более того зачем вы спрашиваете были ли повреждения, которые не касаются данного случая если вы потом со своим псевдо экспертом принимаете заведомо ложное решение в свою пользу и отказываете в выплате с формулировкой: «умисне знищення або пошкодження майна». То есть я застраховал свой автомобиль, а потом его повредил молотком или отверткой чтобы его починить? И кстати еще одна интересная деталь, всегда перед решением они почему-то просят счет СТО, я им предоставила его, СТО кстати среднее довольно таки, не фирменное Мазда ( где кстати я ранее делала от АХА по страховке авто и туда перечисляли суммы в 5 раз больше чем сам ремонт :) Но как я думаю, они из общего котла заработанных денег выделяют определенную сумму своего вознаграждения на некоторые автомобили, а остальным отказывают чтобы иметь маржу и для зарплаты персоналу, который вас облелеет чтобы вы занесли страховой тариф или премию неважно)
МОЙ вам совет и Еще одна интересная деталь ( если будете страховаться в этой конторе ): когда АRX принимает твой огляд они тебе не пишут, что были какие-то повреждения и прочее. Они вам должны подтвердить, что повреждений ЛКП и прочих прочих нет! В противном случае и как показали другие отзывы они вам будут говорить: что это было, а то старое, это естественный износ, а об этом вы умолчали, а здесь согласно договору не компенсируется, а здесь вы не то в чате указали, а то ты специально испортил:)))) И главное, что их псевдоэксперды все видят в мониторе, по фотографиям. То есть непонятно как можно говорить о том, что человек сам себе изуродовал авто, когда ты не проводил экспертизу, не стоял рядом с авто, а сделал анализ на основании тех фотографий, которые тебе прислали и вы его приняли без замечаний. Более того на фотографии много бликов, которые можно трактовать за умышленные царапины, вздутие краски и вмятины по всему авто. Вообщем отказано в компенсации по причине: «Умисне знищення або пошкодження майна». То есть мы с мужем сделали вмятину и попросили их починить. Класс) Будьте осторожны и не повторяйте ошибок других! Значит второй случай, буквально через 1 неделю 1.003.24.0000025.
Предыстория 18/12/23 было заявлено про первый страховой случай, который никто не хотел покрывать, 28/12/23 необходимо было вносить второй квартальный платеж в сумме 10000 гривен, 10 дней страховая компания ARX думала как «покрыть» мне расходы на ремонт :)))) и пишут вам необходимо оплатить второй квартальный платеж, я оплатила, они отгуляли праздники и 02/01/24 написали вам отказано в возмещении ущерба ( первый случай выше ) :))) эксперт 10 дней «внимательно» изучал материалы, но пришел к выводу только после оплаты второго платежа :)
К моему сожалению позже я обнаружила уже на заднем правом крыле вмятину 3 см длиной и естественно заявила снова. Вот такое совпадение. ( А я забыла, я отверткой специально повредила крыло чтобы проверить репутацию arx ) Иначе за что я плачу деньги вообще. И конечно, внимательно изучив все материалы, задав глупые вопросы, не находясь рядом с автомобилем, как вы думаете, что мне ответили? Правильно))) У вас это уже было до страхования КАСКО))) Да кто б сомневался)) Я в свою очередь немедленно уведомила их о расторжении договора и потребовала вернуть мне деньги: сумма, которая была уплачена, 10000 за 1 квартал и 10000 гривен за второй квартал. Конечно за 1 квартал мне ничего не вернули из 10000 грн, за второй квартал чудом вернули 5000 грн. В итоге я подарила им только 15000 грн. 5000 грн мне вернули. Если разрываешь договор то за великое расследование экспертов Аркс они удерживают 25 %. Но и естественно расследуют как можно дольше чтобы побольше денежек удержать. Но ничего Бог все видит и отзывы тоже видны. Можно было посудиться конечно и попытаться вернуть больше, но я предпочла сберечь нервы и здоровье мужа и избежать дополнительных расходов на адвокатов.
Вывод: ты за свои немалые уплаченные деньги, заказав услугу, вместо того чтобы спать спокойно должна доказывать кому-то, что-то, что страховой случай произошел не по твоей вине. Как таких не лишают лицензий? А с рейтингами еще яснее, их просто покупают и набивают себе цену.
Arx
5 февраля 2024, 15:54
Вітаємо!  Результати перевірки показали, що автомобіль не був у нас (страховій компанії, далі — СК) на страхуванні з 06.07.20 по 29.09.23. При страхування 29.09.23 були зафіксовані існуючі пошкодження. Згідно з матеріалами справи 1.003.23.0017444 Ви повідомили про подію 19.12.2023р., а саме 18.12.2023р. на припаркованому авто  виявили пошкодження правого переднього крила.  19.12.2023 СК отримала фото заявлених пошкоджень, 26.12.2023- Ви направили рахунок. Виходячи з фото транспортного засобу на момент страхування було встановлено,  що авто мало  ті самі пошкодження переднього правого крила у вигляді деформації та подряпини лакофарбового покриття. Нових пошкоджень, утворених за період дії договору не виявлено. Згідно з умовами договору, а саме п.п. 29.4.14, 29.5.3, 29.5.26 Договору, дані пошкодження не підлягають відшкодуванню, про що Вам було надіслано відповідний лист 01.01.2024 року. Згідно з матеріалами справи 1.003.24.0000025 Ви повідомили про подію 02.01.2024р., а саме 01.01.2024р на припаркованому авто  виявили пошкодження правого заднього крила. 17.01.2024 СК отримала фото заявлених пошкоджень та рахунок. Аналізуючи заявлені пошкодження та фото авто, зроблені на момент укладення Договору страхування та інші дані, які наявні у АТ “СК «АРКС», фахівцями страхової компанії було встановлено, що на момент укладення Договору заднє праве крило автомобіля вже мало заявлене пошкодження у вигляді деформації. Нових пошкоджень, утворених за період дії договору не виявлено. В зв'язку з чим у СК були відсутні підстави для визнання заявленої події страховим випадком та виплати страхового відшкодування, про що Вам було надіслано відповідний лист 30.01.2024 року. Враховуючи вищезгадану інформацію, звертаємо Вашу увагу, що СК не несе відповідальність за контроль стану автомобіля з боку користувача/власника автомобіля. СК приймає автомобіль на страхування в тому стані, в якому він є. Відповідно до цього стану СК несе зобов’язання, описані в умовах договору. Умови договору відомі Страхувальнику і мають бути доведені СК до осіб, допущених  до керування. СК приймає рішення по суті лише тоді, коли заявлена подія буде всебічно вивчена, враховані усі фактори. Страхувальник/допущена до керування особа має обов’язок сприяти вивченню обставин настання події, визначенню обсягу пошкоджень, в тому числі шляхом надання відповідей на поставлені питання.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Traducciones2024-01-26 11:39:27
За границей Вы абсолютно беззащитны и их зеленая карта это абсолютный 0! Как их туда еще оттуда не выдворили не понятно, по ходу из жалости, которой они пользуются для собственного обогащения, оставляя украинцев ни с чем за границей!
Arx
29 января 2024, 11:33
Ви придбали поліс Зелена карта, котрий передбачає  відшкодування за кордоном третій стороні у випадку ДТП, якщо власник поліса (Ви) стане її винуватцем. Тобто, Зелена карта для виїзду за кордон працює аналогічно до ОСАЦВ в Україні. У Вашому випадку, Ви бажаєте відшкодування пошкоджень Вашого авто, котрі не передбачені за даним полісом (такі пошкодження можуть бути відшкодовані у випадку наявності у Вас полісу Каско Все Включеною). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
Tanomela2024-01-04 20:56:01
Была несколько лет страховка« недвижимость без осмотра».Когда же соседи меня залили и отвалился кусок потолка, мне отказали в выплате, оказывается меня соседи как-то « неправильно » залили, надо было сразу и сильно, а они залили меня «постепенно». Страховая Arx просто ***.
18 января 2024, 10:48
Відгук не зарахований (на 18.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
5/5
Katerynakz2023-12-29 17:35:26
Мала медичне страхування від компанії ARX, захворіла ковідом, пролежала в лікарні місяцям, після одужання зібрала всі чеки та виписку з лікарні, звернулась до страхового представника, яка співпрацює з нашою організацією, чесно кажучи в мене ніколи не було довіри, що страхові компанії щось виплачують, але на мій подив через якийсь час мені прийшло повідомлення що мені надійдуть кошти від страхової ARX, вся сума в розмірі 107 000 грн! Я не вірила, що це можливо, але так це дійсно можливо, тому від душі рекомендую цю компанію, з власного досвіду як надійну. Дякую
Arx
30 декабря 2023, 18:41
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
sancho342023-12-20 13:04:21
Застраховал ребенка от несчастного случая.(Ребенок-спортсмен. Страховку брали с покрытием несчастных случаев в том числе и при занятиях спортом и при участии в соревнованиях.) На Чемпионате по кикбоксингу в Киеве ребенок сломал палец на ноге. На адреналине не понял, что перелом, достоял бой. Бой был поздно вечером. На утро палец распух, поехали в травмпункт-перелом. В выплате отказали-надо справка от полиции с обстоятельствами травмы и от нарколога-не был ли ребенок-спортсмен на соревнованиях пьян. Короче-компания отстой, выброшенные деньги. Никому не советую связываться с ними.
Arx
20 декабря 2023, 16:59
Вітаємо! Дякуємо за залишений відгук. Результати перевірки показали, що Вами надана тільки довідка з діагнозом. Дати та обставини отримання травми не має, печатки лікаря і лікувальної установи не має (є тільки штамп), результатів обстежень не має, свідоцтва про народження не має. 19.12.23 об 14-15 Вам телефонував спеціаліст, щоб повідомити, що зараз на підставі наданої довідки виплату провести не можливо, тому  потрібні додаткові документи. На жаль, Ви не забажали прослухати інформацію, які додаткові документи необхідні (є запис розмови). Для перегляду справи по Вашій дитині потрібно надати: медичний документ з інформацією про дату та обставини травми з печаткою лікувальної установи, опис рентгена, свідоцтво про народження дитини.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС Лайф»
1/5
olgavoznyak2023-12-18 13:25:01
Мною укладено страховий договір VFB0HI-23632D5 від 03.07.2023 з приводу страхування здоров'я дитини. Дитину (3,5 роки) госпіталізовано 17.10.2023 з болями до лікарні, після проведеної діагностики 18.10.2023 діагностовано гострий пієлонефрит (хвороба є в переліку Оферти). На стаціонарному лікуванні перебували по 27.10.2023 включно. Страхову компанію повідомлено про страховий випадок 22.10.2023. 30.10.2023 через сайт Приватбанку (в даному випадку він виступав страховим агентом) було завантажено виписку. А далі, цікавіше, спочатку була відмова, бо дати хвороби їх не влаштовують. Знову завантажено виписку з історії хвороби сімейного лікаря з чітко зазначеними датами. Але знову їм все не так… вимагають виписку з лікарні і копію узд
дослідження. В тім, вони щоразу посилаються на умови Оферти, однак, самі своїх прав і обов'язків не знають. Я зауважила, що вони теж можуть звернутись до лікувального закладу з метою одержання інформації (це минув місяць їх розгляду....). На мій запит лікувальний заклад надав відповідь і виписку узд, ці документи я відразу завантажила до документів. і знову, порожня переписка… вони приймуть рішення після офіційної відповіді з лікарні. Скільки це може тривати. Краще не укладати договори страхування з такими «безвідповідальними страховиками»… це лише зіпсовані нерви та час.
Arx
18 декабря 2023, 15:46
Вітаємо! Результати перевірки показали, що згідно з договором страхова компанія має право робити офіційні запити в лікувальні установи з приводу події. Що і було зроблено. В такому разі відповідно до умов договору рішення по події приймається після отримання офіційної відповіді з лікувальної установи. Оскільки ми вже зробили запит — мусимо дочекатися на нього відповіді. Вам вже підготовлено офіційний лист про це. Сподіваємось, що відповідь з лікарні ми отримаємо оперативно.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
AnageN2023-12-13 18:39:31
Страхова компанія АРКС у справі 1.003.23.0014160 самовільно вирішує, ремонт чого вона оплачувати буде, а чого не буде, ігноруючи дефектний акт та акт огляду автомобіля з переліком усіх пошкоджень. Як результат не відремонтовано передню праву дверку та не замінено підкрилок. Глянемо що на це скаже Держпродспоживслужба, Нацбанк та незалежний експерт автотоварознавчої експертизи.
Arx
15 декабря 2023, 15:32
В першу чергу перепрошуємо за ситуацію, котра виникла. З Вами має зв'язатися відповідальний співробітник для проведення додаткового огляду авто, щоб компанія мала можливість переглянути справу з подальшим вирішенням даної ситуації. Додатково повідомляємо, що до співробітника, котрий врегульовував Вашу справу вжиті відповідні міри. З повагою відділ контролю та якості АРКС
5/5
Ирина 2023-10-20 14:24:22
Здравствуйте. Я застраховала автомобиль в компании ARX, полное Каско.Сдавала задним ходом, наехала на столб. Несмотря на то, что сейчас нахожусь в Европе, мне полностью возместили ущерб. Внимательно собирайте необходимые документы, постоянно будьте на связи с Вашими менеджерами и успех гарантирован! Я благодарна менеджерам Инне, Александру, моему страховому агенту Валентину( сейчас буду оформлять новую страховку, так как срок старой подходит к концу). В течении месяца все деньги были перечислены на счет автосервиса, в валюте. Все проблемы решались оперативно, отношение внимательное, постоянная помощь в оформлении документов. Я рекомендую компанию ARX для страхования автомобиля.
Arx
20 октября 2023, 15:56
Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
234572023-09-20 03:24:56
Платить не хотят ищут причины, чтобы не платить, буду писать в МТСБУ и всем советую, кому они не платят, это будит влиять на ихнюю репутацию. Я из Запорожья вы даже город убрали из списка, городов
1/5
Svitlana19822023-08-24 15:37:17
Застрахувала здоров'я в Arx через ПриватБанк. Прочитала договір — ніде не вказано, що це має бути вперше виявлене захворювання. В таблиці виплат — лише біля деяких захворювань було вказано «Вперше виявлено». А потім вияснилось, що ще є якась оферта (десь на сайті шукати), де вказано, що покриваються лише вперше виявлені захворювання. Страховку, звичайно ж, не виплатили (((
4 сентября 2023, 9:06
Відгук зарахований (на 04.09.2023).

Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії
Arx
20 сентября 2023, 11:55
Світлана, результати перевірки показали, що згідно з договором Oferta_РВ0009 покриваються хвороби вперше виявлені. Були подані документи по хворобі, якою хворієте з 2006 року, тому виплата по
справі не можлива (згідно з п.12.2. Страховим випадком за цим Договором є:
12.2.1. Смерть Застрахованої особи внаслідок хвороби Зазначена у Договорі
смерть Застрахованої особи визнається страховим випадком, якщо хвороба/би наступили впродовж строку дії цього Договору та після завершення періоду очікування страхового випадку передбаченого Додатком №1 цієї Оферти, та між хворобою і смертю Страхувальника встановлено і документально підтверджено прямий причинний зв'язок.п 12.2.2. Настання Захворювання Застрахованої особи відповідно Таблиці «Перелік захворювань та розмір виплат за ними» Додатку 1 цієї Оферти. Вказані випадки є страховими в випадку, якщо захворювання було діагностоване вперше під час дії Договору, виникло після завершення періоду очікування, передбаченого Додатком 1 цієї Оферти та не є виключенням та/або
обмеженням страхування. Факт настання страхового випадку підтверджується документами компетентних органів у встановленому чинним законодавством порядку). Звертаємо Вашу увагу, що Оферта – є невід’ємною частиною договору. Всі документи знаходяться у відкритому доступі.  З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»