Мінфін - Курси валют України

Встановити
24 грудня 2020, 12:42

Якими будуть мобільні платежі та інші новинки фінтеху-2021

Підвищена увага до кібербезпеки, роботизована автоматизація процесів, різноманітність опцій мобільних платежів — головні тренди фінтеху за версією експертів ринку. PaySpace Magazine виділив дев'ять ключових, за очікуваннями експертів Forbes, тенденцій майбутнього року в сфері фінансових технологій.

1. Посилена цифровізація операцій

Банківський сектор вже з перших місяців 2021-го буде змушений продовжити процес цифровізації операцій в зв'язку з новою хвилею коронавірусу. Перша хвиля оцифровки була орієнтована на клієнтів, які в пошуку зручних рішень звернулися до фінтех-компаній. Тепер перед традиційними гравцями фінансового сектора стоїть завдання по консолідації і автоматизації процедур середнього і бек-офісу, що є набагато глибшим, більш складним і дорогим процесом.

Читайте також: Пріоритетним завданням-2021 НБУ назвав впровадження відкритого банкінгу

2. Роботизована автоматизація процесів

Велику роль буде грати роботизована автоматизація процесів — це автоматизація часто повторюваних рутинних завдань, зазвичай виконуються працівниками розумової праці, за допомогою програмних роботів. Багато співробітників успішно працювали віддалено під час пандемії, але коронакриза також змусила компанії шукати різні способи економії грошей. І якщо роботизована автоматизація процесів допоможе заощадити гроші на людському капіталі, зменшити кількість шахрайства та помилок обробки, то багато компаній слідуватимуть цій стратегії в 2021 році.

3. Різноманіття опцій мобільних платежів

В умовах соціального дистанціювання потреба в таких технологіях, як мобільні платежі, істотно зросла. У наступному році, впевнені експерти, варіантів мобільних платіжних опцій стане ще більше. Компанії повинні готуватися до того, щоб приймати якомога більше варіантів оплати, особливо затребуваних серед клієнтів.

4. Партнерство з фінансовими установами

Цей тренд не новий. Однак в період пандемії фінтех-компанії продемонстрували всі свої переваги — і гнучкість в процесах, і здатність задовольнити мінливі в нових умовах потреби клієнтів. Тому банки прагнуть встановити з фінтех-компаніями партнерські відносини, ліцензуючи їх технології та використовуючи їх для отримання вигоди і розширення своєї клієнтської бази.

Читайте також: Криза прискорила розвиток фінтех як основи відкритого банкінгу

5. Підвищена увага до економії затрат

Фінансовим установам необхідно максимально ефективно використовувати свої існуючі технологічні системи і робочу силу, щоб впоратися зі зростаючим обсягом цифрових клієнтів, при цьому перебуваючи під тиском питання доходів через низьку прибутковість і попиту на кредити. Такий акцент на економії коштів призведе до нової хвилі взаємодії в сфері фінансових технологій між підприємствами.

6. Зростаюча конкуренція з боку технологічних компаній

Експерти вважають технологічних гігантів найбільшою загрозою існуванню традиційних фінансових інститутів. Соціальні мережі, такі як Facebook, і агрегатори, такі як Uber, скоро будуть пропонувати більшість послуг, які сьогодні пропонують банки. Що після цього відбудеться з традиційним банкінгом?

7. Більше уваги до кібербезпеки

Кіберзлочинці також використовують ситуацію з коронавірусом в своїх цілях. Тому, щоб не стати жертвою цільових атак, і підприємствам, і користувачам необхідно дотримуватися основних правил кібергігієни.

Читайте також: Європейські фінтех-компанії залучили в 2020 році рекордну суму — $ 41 мільярд

8. Збір даних в реальному часі для для андеррайтингу

Після декількох місяців, які назавжди змінили світ, традиційні ретроспективні показники на сьогоднішній день не дають точного уявлення про кредитоспроможність позичальника. Використання фінансових даних в реальному часі, таких як щоденні грошові потоки і орендні платежі, для прийняття рішень про кредитування допоможе фінтех-компаніям надати споживачам і малому бізнесу доступ до капіталу, який їм необхідний для відновлення.

9. Опора на технології поведінкових наук

Оскільки компанії шукають способи дізнатися максимум інформації про клієнтів, з якими не можуть зустрітися особисто, вони використовують штучний інтелект і інші технології поведінкової науки, щоб зібрати точні дані, що стосуються особливостей поведінки клієнтів. Інтегруючи в існуючі платформи ці технології, компанії покращують всі процеси і системи.

Експерти впевнені, що зростання фінтеху продовжиться в 2021 році. І зазначені вище тенденції найбільше вплинуть на розвиток цієї галузі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися