Національний банк суттєво спростив вимоги до подання документів та дозволив небанківським фінансовим установам подавати їх в електронному вигляді. Про це йдеться у повідомленні регулятора.
НБУ спростив вимоги до подання документів фінустановами
Що спростив НБУ
Впродовж карантину небанківські фінустанови можуть не подавати до регулятора документи на паперових носіях, якщо подають їх в електронному вигляді з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Подати такі документи можна на електронну пошту nbu@bank.gov.ua або іншими засобами електронного зв’язку, які НБУ використовує для електронного документообігу.
Можливість подати документи в електронному вигляді мають діючі учасники небанківського ринку, а також особи, які планують вийти на ринок:
- небанківські фінансові установи;
- юридичні особи, що не є фінустановами, але мають право надавати окремі фінпослуги;
- юрособи, які мають намір отримати ліцензію на провадження діяльності з надання фінансових послуг;
- юридичні та фізичні особи, які мають намір набути або збільшити істотну участь у фінустанові;
- страхові та перестрахові брокери та особи, які мають намір бути включеними до держреєстру страхових та перестрахових брокерів;
- особи, які мають право займатися актуарними розрахунками, або мають намір здійснювати актуарні розрахунки та отримати відповідне свідоцтво.
Читайте також: НБУ запровадив антикризові заходи під час посиленого карантину
Водночас НБУ звертає увагу, що якщо потрібно подати до центробанку оригінал документа, який існує лише в паперовій формі, то варто подавати саме паперовий оригінал. Наприклад, якщо потрібно подати оригінал свідоцтва про реєстрацію фінансової установи для його переоформлення.
Відповідні зміни передбачені постановою НБУ №161, яка набирає чинності з 23 грудня 2020 року.
Бажаєте знати про фінанси та інвестиції більше? Стежте за ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в телеграм-каналі
Коментарі - 1
Если есть КЭП, зачем эти бумаги вообще?
Как всегда, начали за здравие, закончили за упокой...