Редакція «Мінфіну» за традицією визначила автора найкращого відгуку місяця. У листопаді ним став клієнт ОТП Банку під ніком iona43, який отримає за нього 3 тис. грн.
Найкращий відгук листопада: скільки заробив ОТП Банк на «безвідсотковому» кредиті
Автор відгуку розповів про свій досвід отримання «безвідсоткового» кредиту в банку і скільки врешті-решт йому довелося заплатити за користування грошима.
Звідки взялася «прострочка»
«Брал микрозайм, кредит — не скажу точно, как правильно называется — 1000 грн. Был на море и немного не рассчитал наличные. Воспользовался кредитной картой — снял в банкомате эту сумму. Рассчитывал вернуть деньги буквально через две недели по приезду домой», — пише клієнт ОТП Банку.
За його словами, до цього кілька разів дзвонили співробітники банку і розповідали про цю можливість і переваги кредитної картки. На практиці все виявилося не так.
«Я погасил эти 1000 грн через две недели — перевел деньги с зарплатной карточки на кредитную. Но ровно через месяц мне начислили какие-то 10-20 грн, как я понял позже, за возможность пользования кредитом и штраф к просрочке на 10 гривен — еще 25 грн», — розповідає користувач під ніком iona43.
Читайте також: Найкращий відгук жовтня: іпотека не для всіх або $500 коту під хвіст
У скільки обійшовся «безвідсотковий» кредит
Клієнт все погасив. Але через місяць історія повторилася. У службі підтримки на запитання про причини того, що сталося, відповіли: спробуйте покласти на кредитну картку більше грошей, ніж необхідно.
В результаті клієнт ОТП Банку, взявши «безвідсотковий» кредит розміром 1 тис. грн, додатково витратив ще 100 грн — 10% від суми позики і 3 місяці, щоб її «закрити».
«Вывод, который сделал для себя отдельно: никогда не верить «рекламным» звонкам от банка и звонить в службу поддержки самостоятельно — проверять данные», — радить автор відгуку.
Читайте також: Найкращий відгук вересня: доведи, що це твій номер телефону
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2-2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 5
В следующем месяце смотрю сумма моего ежемесячного платежа увелиилась на 2 гривны (внимание по договору ануитет!).
Звонил оператору, пытался выяснить откуда пошло увеличение суммы при ануитете, в ответ — «Вы внесли больше средств, система автоматически расчитала следующий платёж». Я говорю по договору ануитет, как может измениться платёж ??
Ответ тот же «Вы внесли больше средств, система автоматически расчитала следующий платёж» :)
Вывод такой, ни колцентру, ни менеджеры ОТП Вам помочь не смогут, тот самы магический атомат работает независимо от них и вешь сама в себе к которой допускают лишь избраных.