Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 листопада 2020, 11:45

Альфа-Банк Україна запустив новий цифровий банк Sense SuperApp з відеочатом і медіа всередині

У 2020 рік Альфа-Банк Україна увійшов з чітким планом роботи над трансформацією внутрішніх процесів, які впливають на якість продуктів і сервісів. Крок за кроком ми впроваджували нові проєкти. Але повною мірою оцінити, як змінилася Альфа, клієнти можуть тільки сьогодні, 26 листопада, коли ми презентуємо  новий цифровий банк – SenseSuperApp .

Що робить Sense SuperApp особливим, а Альфа-Банк – новим

Віддалене відкриття рахунку за 10 хвилин через відеочат. Альфа-Банк першим в Україні запустив повноцінну відеоідентифікацію. Це процес, за допомогою якого можна стати клієнтом банку та відкрити картковий рахунок через відеочат. Після оформлення цифрова картка активується у Sense і відразу готова до використання, клієнт є ідентифікованим та може повноцінно користуватися усіма послугами банку.

Один додаток для фізосіб та ФОП. У Sense ми об'єднали цифровий банкінг для фізичних осіб та ФОП-клієнтів. Тепер клієнти-підприємці можуть управляти своїми особистими і бізнес-рахунками в одному додатку. У першому ж релізі доступні єдиний профіль клієнта й основні операції для ФОП: перегляд інформації про рахунки, виписки, платежі в гривні, створення шаблонів для сплати податків. З кожним оновленням функцій більшатиме.

Дизайн додатку з максимальною персоналізацією. Кожен клієнт – це індивідуальність, і Sense дає можливість бути собою. Це означає, що у кожної людини цифровий банк може виглядати по-різному. Робочий стіл – це нова сутність додатку, це і є твій особистий цифровий банк, який ти можеш редагувати. Можна змінювати все: назви рахунків, дизайн ярликів та їхнє розташування, створювати  папки з популярними платежами, вибирати тему, фон робочого столу і звуки. Навіть стиль спілкування! У Senseїх тривід дружнього до офіційно-ділового. А ще цифровий банк знає три мови.

Технологія drag'n'drop – «Тягни-Кидай». Улюблена функція наших програмістів. На робочому столі всі ярлики можуть взаємодіяти між собою, майже як іконки додатків у смартфоні. Щоб це зробити, потрібно просто перетягнути одну іконку на іншу. Так в Sense проводяться найпопулярніші операції:

● рахунок у гривні + рахунок у доларах = обмін валют,

● рахунок + шаблон = оплата або переказ за шаблоном,

● Cash'U CLUB + рахунок = повернення кешбека реальними грошима на рахунок.

Об'єднана історія операцій, виписка і шаблони. Одна на всі рахунки зі зручною системою легкого пошуку за назвою та фільтрами: за датою, сумою, категорією, карткою. Тап на операцію – і з'являться всі її деталі, свайп вліво – можливість створити шаблон, повторити платіж або сформувати квитанцію. Виписка з будь-якого рахунку: карткового, кредитного, депозитного. Вона знаходиться у розділі управління кожним рахунком. Можна сформувати виписку і зберегти на смартфон або відправити на e-mail.
Sense Now – банківська небанківська стрічка новин, з якою не буде нудно. Наша редакція щодня випускає статті на тему фінансів, мобільних технологій, подорожей та лайфстайлу.

Sense SuperAppS-цце не тільки про цифровий банк, і не тільки для фізосіб. Перший крок – це об'єднання профілю фізособи та ФОП. Попереду ще три великі проєкти, а вже в грудневому релізі додатку стануть доступні:

  • для клієнтів – фізичних осіб: digital-картка для існуючих клієнтів;
  • для підприємців: збереження реквізитів податкової після оплати, швидкі перекази по drag'n'drop між своїми рахунками ФОП і фізособи.

Коментарі - 9

+
0
yarg
yarg
26 листопада 2020, 13:35
#
Мода и хайп...
+
+11
lavrov1
lavrov1
26 листопада 2020, 15:09
#
Альфа растет ...Так многих обскачут.
+
0
mary27
mary27
26 листопада 2020, 17:46
#
Лучше б свой кривой интернет-банк доделали.

+
0
kingcity
kingcity
27 листопада 2020, 10:32
#
Вже собі поставив. Цікава штука, але поки що сировата. Тому основним у мене поки що залишається Альфа-Мобайл. Але старт непоганий, потенціал для розвитку є. Якщо розвиток піде у правильному напрямку, то може цілком достойний додаток вийти.
+
+15
yarg
yarg
27 листопада 2020, 10:53
#
Понеслась .. по трубам...
я так понимаю - следующий шаг - это Ощадбанк забросит свой «мобильный додаток» и создаст «супермобильный необанк Oshca-D»
+
0
OldJew
OldJew
27 листопада 2020, 19:10
#
Очень приятно удивлен качественным приложением. Спасибо Альфа!
+
0
mike123
mike123
29 листопада 2020, 19:47
#
Прекрасное приложение. Наверное. Т.к. войти в него у меня не получилось. SMS с паролем до моего телефона так и не добралась, несмотря на десяток попыток.
После этого пошел почитать отзывы на google play. Там тоже один товарищ жалуется, что у него проблемы со входом. На что получает ответ - да, это известный баг.
Мне вот интересно, почему в Моно все «просто работает»?

Кстати, до того, как появился Монобанк, Альфа был моим основным банком.
После того, как попробовал Моно - назад уже не интересно.
Как-то между делом упомянул об этом в беседе с сотрудниками Альфы. Разумеется, последовал вопрос - а почему?
Я даже как-то не сразу нашелся, что ответить. Это как задуматься над тем, почему ты ходишь на двух ногах, а не на четвереньках.
Наконец, через несколько секунд, сформулировал - да просто Моно гораздо удобнее. Юзер-фрэндли.
Так и сказал - хотите сделать нормальное приложение, посмотрите, как Моно работает.

Девчушку свою потом несколько месяцев уговаривал - поставь себе Моно.
Она - ни в какую, мол, меня Альфа всем устраивает.
Потом как-то уговорил, попользовалась неделю и говорит мне - что ж я раньше на Моно не перешла, там настолько все удобно!
+
0
mike123
mike123
29 листопада 2020, 19:47
#
Увидел новость, что Альфа выкатила новое приложение - обрадовался. Сам банк норм, думаю - дам им второй шанс. Но, очевидно, не судьба. А жаль. Ну да ладно. Выживает сильнейший, покупатель голосует ногами.

Насколько я понимаю, тут роль играет корпоративная культура.
Ну не сможет никогда какой-нибудь условный Ощад или Аваль сделать настолько же удобное приложение.
Мозги не так работают.

Вот ушли люди Коломойского из Привата - и все, инновации там встали, как я понимаю.
А когда-то они были лидерами в Украине по функциональности и удобству. А может, и во всем мире, если учесть, насколько западные банки отстают даже от наших.

Чего только стоит платежный регламент Альфы (график обработки платежей) - переводы они осуществляют три раза в сутки (11:00, 15:00, 18:00). Ну это ж просто плейстоцен какой-то. А попробуйте изменить регламент в банке... Вот и конец удобности приложения.
+
0
mike123
mike123
30 листопада 2020, 21:49
#
Проблемы со входом - это был мой косяк, не принимались sms телефоном. Приложение выглядит норм, функций и удобства добавилось. Но возвращаться с Моно на Альфу не планирую, т.к. на Моно почти все бесплатно. В Альфе же за перевод на карту с Альфы нужно комиссию платить. Т.к. перевод на карту другого банка - это частая операция, Альфа мне влетит в копеечку. Зачем платить больше?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися