У 2020 рік Альфа-Банк Україна увійшов з чітким планом роботи над трансформацією внутрішніх процесів, які впливають на якість продуктів і сервісів. Крок за кроком ми впроваджували нові проєкти. Але повною мірою оцінити, як змінилася Альфа, клієнти можуть тільки сьогодні, 26 листопада, коли ми презентуємо новий цифровий банк – SenseSuperApp .
Альфа-Банк Україна запустив новий цифровий банк Sense SuperApp з відеочатом і медіа всередині
Що робить Sense SuperApp особливим, а Альфа-Банк – новим
Віддалене відкриття рахунку за 10 хвилин через відеочат. Альфа-Банк першим в Україні запустив повноцінну відеоідентифікацію. Це процес, за допомогою якого можна стати клієнтом банку та відкрити картковий рахунок через відеочат. Після оформлення цифрова картка активується у Sense і відразу готова до використання, клієнт є ідентифікованим та може повноцінно користуватися усіма послугами банку.
Один додаток для фізосіб та ФОП. У Sense ми об'єднали цифровий банкінг для фізичних осіб та ФОП-клієнтів. Тепер клієнти-підприємці можуть управляти своїми особистими і бізнес-рахунками в одному додатку. У першому ж релізі доступні єдиний профіль клієнта й основні операції для ФОП: перегляд інформації про рахунки, виписки, платежі в гривні, створення шаблонів для сплати податків. З кожним оновленням функцій більшатиме.
Дизайн додатку з максимальною персоналізацією. Кожен клієнт – це індивідуальність, і Sense дає можливість бути собою. Це означає, що у кожної людини цифровий банк може виглядати по-різному. Робочий стіл – це нова сутність додатку, це і є твій особистий цифровий банк, який ти можеш редагувати. Можна змінювати все: назви рахунків, дизайн ярликів та їхнє розташування, створювати папки з популярними платежами, вибирати тему, фон робочого столу і звуки. Навіть стиль спілкування! У Senseїх три–від дружнього до офіційно-ділового. А ще цифровий банк знає три мови.
Технологія drag'n'drop – «Тягни-Кидай». Улюблена функція наших програмістів. На робочому столі всі ярлики можуть взаємодіяти між собою, майже як іконки додатків у смартфоні. Щоб це зробити, потрібно просто перетягнути одну іконку на іншу. Так в Sense проводяться найпопулярніші операції:
● рахунок у гривні + рахунок у доларах = обмін валют,
● рахунок + шаблон = оплата або переказ за шаблоном,
● Cash'U CLUB + рахунок = повернення кешбека реальними грошима на рахунок.
Sense SuperAppS-цце не тільки про цифровий банк, і не тільки для фізосіб. Перший крок – це об'єднання профілю фізособи та ФОП. Попереду ще три великі проєкти, а вже в грудневому релізі додатку стануть доступні:
- для клієнтів – фізичних осіб: digital-картка для існуючих клієнтів;
- для підприємців: збереження реквізитів податкової після оплати, швидкі перекази по drag'n'drop між своїми рахунками ФОП і фізособи.
Коментарі - 9
я так понимаю - следующий шаг - это Ощадбанк забросит свой «мобильный додаток» и создаст «супермобильный необанк Oshca-D»
После этого пошел почитать отзывы на google play. Там тоже один товарищ жалуется, что у него проблемы со входом. На что получает ответ - да, это известный баг.
Мне вот интересно, почему в Моно все «просто работает»?
Кстати, до того, как появился Монобанк, Альфа был моим основным банком.
После того, как попробовал Моно - назад уже не интересно.
Как-то между делом упомянул об этом в беседе с сотрудниками Альфы. Разумеется, последовал вопрос - а почему?
Я даже как-то не сразу нашелся, что ответить. Это как задуматься над тем, почему ты ходишь на двух ногах, а не на четвереньках.
Наконец, через несколько секунд, сформулировал - да просто Моно гораздо удобнее. Юзер-фрэндли.
Так и сказал - хотите сделать нормальное приложение, посмотрите, как Моно работает.
Девчушку свою потом несколько месяцев уговаривал - поставь себе Моно.
Она - ни в какую, мол, меня Альфа всем устраивает.
Потом как-то уговорил, попользовалась неделю и говорит мне - что ж я раньше на Моно не перешла, там настолько все удобно!
Насколько я понимаю, тут роль играет корпоративная культура.
Ну не сможет никогда какой-нибудь условный Ощад или Аваль сделать настолько же удобное приложение.
Мозги не так работают.
Вот ушли люди Коломойского из Привата - и все, инновации там встали, как я понимаю.
А когда-то они были лидерами в Украине по функциональности и удобству. А может, и во всем мире, если учесть, насколько западные банки отстают даже от наших.
Чего только стоит платежный регламент Альфы (график обработки платежей) - переводы они осуществляют три раза в сутки (11:00, 15:00, 18:00). Ну это ж просто плейстоцен какой-то. А попробуйте изменить регламент в банке... Вот и конец удобности приложения.