Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 листопада 2020, 15:10

Топ-3 онлайн-інструменти для бізнесу

В умовах карантину особливо корисні онлайн-сервіси. Керівник відділу маркетингу Art Zvit Pro Ірина Сокур розповіла на конференції FinRetail2020, які три речі зможуть полегшити життя українського бізнесу.  

Бізнес, бізнес онлайн, послуги онлайн, електронні документи, електронний підпис, електронна звітність, малий і середній бізнес, компанії
фото: economy.24tv.ua

Art Zvit Pro

Art Zvit Pro допомагає в інформуванні та подачі звітності в державні контролюючі органи, фонд соціального страхування, Нацбанк України, МЕРТУ.

«З 1 серпня 2020 року в нас введено РРО і потрібно реєструвати електронні чеки. Ми відреагували на цю зміну в законодавстві та впровадили кілька рішень. Наприклад, модуль РРО, який орієнтований на малий та середній бізнес з великою кількістю кас», — зазначає Ірина Сокур.

За її словами, ліцензія Art Zvit Pro дозволяє реєструвати в програмі електронні чеки та фіскалізувати до ДПС України, а також надсилати чеки покупцям в електронному вигляді або роздрукувати.

Великий бізнес має можливість реєструвати електронні чеки безпосередньо з облікової системи.

Каси працюють в обох варіантах — і офлайн, і онлайн. Першу в Україні валютообмінну касу з програмним РРО запустила фінансова компанія Leogaming Pay. Вона працювала під брендом Leo Transfer.

Читайте також: В Україні з'явиться інтернет-банк для малого бізнесу

Masterkey

В умовах пандемії та глобальної диджиталізації багато підприємств використовують кваліфікований електронний підпис (КЕП). 

«Наша компанія працює з 2007 року на ринку, має більше 70 представництв на території України. Від моменту запуску Masterkey сформувала понад 1,5 млн сертифікатів КЕП», — ділиться Ірина Сокур.

Masterkey формує КЕП на захищених носіях (токенах) або на файлових носіях. Деякі компанії забезпечують електронним підписом всіх співробітників. Зокрема, банки, ІТ-компанії, оператори зв'язку, ритейли та аптеки.

Читайте також: Анна Тігіпко: в izibank вже маємо більше 25 різних сервісів для клієнта

Аrt Office

На сьогоднішній день більшість компаній перейшли на електронний документообіг — ЕДО. Аrt Office дозволяє компаніям організувати обмін електронними документами через веб-систему.

Компанії мають декілька варіантів системи ЕДО:

  • хмарний сервіс «Мій Аrt Office», який дає повноцінний функціонал для обміну документами з контрагентами або налаштування внутрішнього документообігу в компанії, наприклад, є можливість створювати накази, розпорядження та інше і підписувати їх;
  • для корпоративних клієнтів сервіс розміщується в бізнес-інфраструктурі компанії та кастомізується під її процеси. 

Особлива функція Аrt Office — онлайн-опитування. Цією функцією користуються більше співвласники ОСББ. Але також є компанії, які проводять опитування співробітників за допомогою КЕП. Перевага в тому, що опитуваний може проголосувати та прикріпити до своєї відповіді електронний підпис. Таке голосування вже стає легітимним.

Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички

Як писав «Мінфін», сервіс електронного документообігу «Вчасно» пропонує забути про паперові документи і вести весь облік онлайн. «Паперові документи дуже дорого обходяться компанії. За найскромнішими підрахунками, тисяча документів — близько 25 тис. грн на місяць. Це з роботою бухгалтерів і діловодів», — говорить директор з розвитку сервісу «Вчасно» Тамара Кучугурна.

Карантин додав до цього й інші незручності. По-перше, ризик передати вірус через паперові документи. По-друге, затримки з підписанням, через необхідність їх фізичної доставки до підписанта. По-третє, підтримання порядку в архіві.

Впроваджувати електронний документообіг можна, почавши з наймасовіших документів, наприклад, актів виконаних робіт або податкових накладних. Бажано також автоматизувати процеси обробки документів.

Коментарі - 2

+
+30
bonv
bonv
23 листопада 2020, 15:12
#
Реклама двигатель торговли:)
+
+15
bonv
bonv
23 листопада 2020, 15:13
#
Правила ведения бизнеса:)
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/147373/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися