В умовах карантину особливо корисні онлайн-сервіси. Керівник відділу маркетингу Art Zvit Pro Ірина Сокур розповіла на конференції FinRetail2020, які три речі зможуть полегшити життя українського бізнесу.
Топ-3 онлайн-інструменти для бізнесу
Art Zvit Pro
Art Zvit Pro допомагає в інформуванні та подачі звітності в державні контролюючі органи, фонд соціального страхування, Нацбанк України, МЕРТУ.
«З 1 серпня 2020 року в нас введено РРО і потрібно реєструвати електронні чеки. Ми відреагували на цю зміну в законодавстві та впровадили кілька рішень. Наприклад, модуль РРО, який орієнтований на малий та середній бізнес з великою кількістю кас», — зазначає Ірина Сокур.
За її словами, ліцензія Art Zvit Pro дозволяє реєструвати в програмі електронні чеки та фіскалізувати до ДПС України, а також надсилати чеки покупцям в електронному вигляді або роздрукувати.
Великий бізнес має можливість реєструвати електронні чеки безпосередньо з облікової системи.
Каси працюють в обох варіантах — і офлайн, і онлайн. Першу в Україні валютообмінну касу з програмним РРО запустила фінансова компанія Leogaming Pay. Вона працювала під брендом Leo Transfer.
Читайте також: В Україні з'явиться інтернет-банк для малого бізнесу
Masterkey
В умовах пандемії та глобальної диджиталізації багато підприємств використовують кваліфікований електронний підпис (КЕП).
«Наша компанія працює з 2007 року на ринку, має більше 70 представництв на території України. Від моменту запуску Masterkey сформувала понад 1,5 млн сертифікатів КЕП», — ділиться Ірина Сокур.
Masterkey формує КЕП на захищених носіях (токенах) або на файлових носіях. Деякі компанії забезпечують електронним підписом всіх співробітників. Зокрема, банки, ІТ-компанії, оператори зв'язку, ритейли та аптеки.
Читайте також: Анна Тігіпко: в izibank вже маємо більше 25 різних сервісів для клієнта
Аrt Office
На сьогоднішній день більшість компаній перейшли на електронний документообіг — ЕДО. Аrt Office дозволяє компаніям організувати обмін електронними документами через веб-систему.
Компанії мають декілька варіантів системи ЕДО:
- хмарний сервіс «Мій Аrt Office», який дає повноцінний функціонал для обміну документами з контрагентами або налаштування внутрішнього документообігу в компанії, наприклад, є можливість створювати накази, розпорядження та інше і підписувати їх;
- для корпоративних клієнтів сервіс розміщується в бізнес-інфраструктурі компанії та кастомізується під її процеси.
Особлива функція Аrt Office — онлайн-опитування. Цією функцією користуються більше співвласники ОСББ. Але також є компанії, які проводять опитування співробітників за допомогою КЕП. Перевага в тому, що опитуваний може проголосувати та прикріпити до своєї відповіді електронний підпис. Таке голосування вже стає легітимним.
Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички
Як писав «Мінфін», сервіс електронного документообігу «Вчасно» пропонує забути про паперові документи і вести весь облік онлайн. «Паперові документи дуже дорого обходяться компанії. За найскромнішими підрахунками, тисяча документів — близько 25 тис. грн на місяць. Це з роботою бухгалтерів і діловодів», — говорить директор з розвитку сервісу «Вчасно» Тамара Кучугурна.
Карантин додав до цього й інші незручності. По-перше, ризик передати вірус через паперові документи. По-друге, затримки з підписанням, через необхідність їх фізичної доставки до підписанта. По-третє, підтримання порядку в архіві.
Впроваджувати електронний документообіг можна, почавши з наймасовіших документів, наприклад, актів виконаних робіт або податкових накладних. Бажано також автоматизувати процеси обробки документів.
Коментарі - 2
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/147373/