Попри пандемію, що триває, 74% опитаних підприємців оптимістично будують плани на майбутнє. Про це свідчать результати опитування, яке OLX провело cеред понад тисячі власників онлайн-бізнесів на ресурсі.
Попри кризу 74% малих бізнесів бачать можливості для розвитку. Опитування OLX
Хто і як веде бізнес
За підсумками дослідження OLX, третина респондентів в онлайн-продажах довше 5 років. 15% — менше року, причому 4% з них відкрили магазин саме під час карантину. Трійка сфер, у яких найчастіше ведуть свою справу на OLX: Бізнес і послуги (25%), Нерухомість (24%), Дім і сад (19%).
Водночас у половині випадків (51%) онлайн-продавці — засновники бізнесу, що працюють самостійно. У 22% є партнер(-и), у 21% — штат до 10 осіб, а у 6% — мають від 10 найманих працівників.
Читайте також: Настрої українського бізнесу поступово вирівнюються — НБУ
«Якщо порівнювати чоловіків і жінок, то серед перших більше тих, хто управляє магазином самостійно (52% vs 49%), та тих, у кого маленький штат (24% vs 16%). Жінки-підприємиці частіше працюють з партнером(-ами) (28% vs 20%) та з 10+ співробітниками (6% vs 4%)», — додали в OLX.
Досвід першої тисячі. Як малому бізнесу отримати доступні кредити «5-7-9»
На запитання опитування підприємці відповіли, що найчастіше йдуть в онлайн-продажі, щоб отримувати додатковий дохід і працювати з будь-якої точки.
Як планують розвивати бізнес
«Попри пандемію 74% опитаних підприємців будують плани. Так, 45% респондентів у найближчі пів року хочуть нарощувати темпи та значно збільшувати обсяги продажів.
11% також продаватимуть більше товарів, однак їхні плани менш грандіозні. Отримати бажане збираються переважно новими товарами/послугами (61%) та додатковим вкладенням у рекламу (50%).
Читайте також: Індекс очікування ділової активності: оптимістично налаштовані тільки торговці
Майже 4% бачать перспективу в тому, що змінити чи додати напрям, — хочуть спробувати щось нове (50%) й адаптуються під потреби покупців (50%)», — зазначає OLX у своєму дослідженні.
Раніше повідомлялося
- Нацбанк України відзначив поліпшення настроїв українського бізнесу, які все ж перебувають нижче рівноважних значень. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА), який Національний банк розраховує на основі опитування підприємств.
- Поліпшення ситуації, зокрема певне відновлення внутрішнього і зовнішнього попиту у вересні, відзначили підприємства промисловості і сфери послуг. Їх очікування вперше з початку коронакризи перетнули нейтральний рівень в 50 пунктів.
Коментарі - 2
А по темі,- там не так і багато дійсно малих бізнесів. В основному як хобі купи-продай(на*би когось). Тим паче податків ж ніхто не платить, а ще є й підозра що люди зараз активізувались продати свої непотрібні (дорогі) речі щоб «на поїсти» було....
Хоча і особисто мені дійсно попадались солідні магазини на олх які розкрутились з хобі до більших масштабів) І мова не йде про айфони з Америки)))