19 жовтня 2020, 20:31 Читать на русском

Швейцарські годинники класу люкс тепер мають цифровий сертифікат справжності на базі Ethereum

Breitling, швейцарський виробник годинників класу люкс, заснований 136 років тому, в рамках партнерства з некомерційною організацією Arianee почав випуск цифрових сертифікатів на блокчейні Ethereum, повідомляється в офіційному прес-релізі компанії.

Швейцарські годинники класу люкс тепер мають цифровий сертифікат справжності на базі Ethereum
Фото: breitling.com

Як працює

Цифрові документи дозволять користувачам перевіряти справжність годинників, придбаних після 13 жовтня.

Еммануель Колле, співзасновник і директор з маркетингу Arianee, заявила, що протокол, який використовується для видачі сертифікатів, заснований на стандарті ERC-721, який зазвичай застосовується для випуску невзаємозамінних токенов (NFT).

Механізм перевірки, присутній в сертифікатах, дозволить «власникам годинників сканувати свою електронну гарантійну карту камерою смартфона, щоб автоматично завантажувати приватний зашифрований цифровий гаманець, в якому надійно зберігається цифровий паспорт».

Ці цифрові сертифікати - такі, що передаються, і включають в себе таку інформацію, як серійний номер годин і цифрову гарантію.

Як криптовалюта допомагає великим брендам

Цифрові гроші набувають дедалі більшого поширення. Тепер вони дісталися і до товарів luxury-сегмента. Яким чином світові корпорації адаптують біткоіни і Ко, залучаючи до цього на ринку чимало людей?

Nike і Plutus. 2 червня 2020 року світовий спортивний гігант сколихнув криптокомьюніті. Компанія об'єдналася з лондонським стартапом Plutus, який спеціалізується на фінансових технологіях і пропонує своїм клієнтам отримати винагороду за кожну покупку в інтернет-магазині Nike. Грошова винагорода виплачується в розмірі до 9% від суми покупки, а в криптовалюті - до 3%. Головна умова: покупку можна оплатити тільки картою Visa Plutus. Зараз послуга доступна тільки в Європі і Великобританії - кошти повертають в євро і фунтах стерлінгів.

До слова, це вже не перший крок Nike в криптоіндустрію. У грудні 2019 року компанія запатентувала кросівки з блокчейном CryptoKicks. Передбачається, що при купівлі пари кросівок створюватиметься цифровий токен, а до нього прив'яжуть ID продукту і покупця. Таким чином підробити взуття буде просто неможливо: справжність кросівок можна буде перевірити, відсканувавши код.

До цього Nike запустив програму лояльності в партнерстві з платформою Lolli. Покупці кросівок можуть повернути до 3% своїх витрат на взуття у вигляді біткоінів.

Airbnb співпрацює з різними програмами лояльності, щоб залучати якомога більше користувачів цифрових грошей. У списку партнерів сервісу - Lolli, Fold і Crypto.com.

Так, додаток Fold для платежів у біткоіни підтримує Airbnb з 2019 року, користувачі можуть отримати 3% кешбек в біткоінах за кожне бронювання на Airbnb, оплачене криптовалютою.

Crypto.com - електронна платіжна система, яка дозволяє оплачувати покупки криптовалютою, повертає користувачам до 8% витрат у вигляді токенів. Мільйонна платформа також співпрацює із сервісом бронювання Expedia.

Travala і TravelByBit. Сервіс бронювання готелів Travala.com і сайт для пошуку авіаквитків TravelByBit недавно оголосили про злиття. Обидві платформи приймають до оплати токени і планують розширювати їх використання.

Згідно з даними від 20 травня 2020 року, компанії об'єднаються, щоб стати платформою, яка дасть доступ до понадж 2 млн готелів і 600 авіакомпаній. Біржа криптовалют Binance підтримала це рішення.

Тим часом, у Travala вже був свій токен AVA, який дає доступ до бонусів та знижок. Скоро вони будуть доступні і користувачам TravelByBit. Зараз за кожне бронювання через Travala мандрівник отримує бонус 2% в токенах.

Токени замість миль: авіакомпанії і блокчейн. Авіаційна галузь теж впроваджує блокчейн в програми лояльності.

Norwegian Airways запустила власну криптобіржу NBX. Станом на лютий 2020 року платформа вже була готова приймати платежі в криптовалюті. Надалі компанія планує запустити програму лояльності, пов'язану з блокчейн-технологіями.

У липні 2018 року Сінгапурські авіалінії стали першим у світі перевізником, який запустив цифровий гаманець лояльності на основі блокчейна. Він називається KrisPay. Завантаживши додаток KrisPay, учасники можуть конвертувати свої милі KrisFlyer в милі KrisPay. Для здійснення покупок користувачі сканують QR-код KrisPay у продавця і вводять суму, яку вони хочуть заплатити за допомогою миль. Зараз із платформою працює 18 продавців з різних категорій.

Криптостартап Lolli, в який інвестували Ештон Катчер, Гай Озері і Мішель Фан, допомагає отримувати біткоіни навіть за покупку їжі. Влітку 2019 року компанія уклала партнерство з великої продуктовою мережею з Америки Safeway, і тепер американці можуть повертати 3,5% своїх витрат на їжу у вигляді криптовалюти. Заснована в березні 2018-го Lolli дозволяє користувачам заробляти Сатоші (0,00000001 BTC) за покупки в інтернеті.

Крім того, Lolli підвищує популярність токенів серед пересічних людей, запускаючи програми лояльності в партнерстві зі світовими гігантами. Компанія вже заохочує людей за бронювання готелів на Hotels.com і Booking. Поки реєструватися в програмі лояльності Lolli можуть тільки громадяни США.

Zelwin vs Alibaba. Світовий гігант Alibaba став партнером згаданої Lolli, але це далеко не єдиний маркетплейс, який навчився використовувати криптовалюти. Так, Zelwin пропонує користувачам заробити на своїх витратах. За кожну покупку користувач отримує токени ZLW, які потім можна обміняти на реальні гроші або інші маркери, або витратити. Платформа також дозволяє користувачам використовувати в розрахунках з продавцями не тільки звичайні гроші, а й криптовалюти - BTC і ETH. Для зручності на сайті є власний обмінник для конвертації.

«Японський Amazon» - Rakuten - збирається прискорити входження криптовалют у повсякденне життя. Rakuten став надавати своїм користувачам можливість обміняти бали лояльності Rakuten Group на популярні криптовалюти, наприклад, біткоіни. Це можуть зробити клієнти компанії в Японії. Для цього вони повинні мати активний обліковий запис в Rakuten Wallet.

Платформа Reddit також запускає свою програму лояльності з токенами. Протягом літа користувачі двох підгруп Reddit, в тому числі r/CryptoCurrency, мали змогу заробляти токени за публікації коментарів. Валюту можна використовувати для купівлі ексклюзивних значків, використання анімованих смайликів і для відповідей на коментарі Reddit за допомогою картинок.

Зусилля Reddit відрізняються від внутрішньоігрових грошей або нагород для відеоігор тим, що сайт створює реальну криптовалюту, що працює в мережі Ethereum.

Коментарі - 2

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
20 жовтня 2020, 6:51
#
Очень нужная статья, теперь самопровозглашенные эксперты и прочие руководители проектов смогут проверить на подлинность свои ( купленные в украинских бутиках) швейцарские часы! Ну и конечно — электронный кошелек для биткоина, это как теперь упростит жизнь высокооплачиваемым финансовым аналитикам разных мастей. Теперь нет проблем приобретения продуктов в «Ашане» и «Сильпо». Ну и наверно рассчитываться за тех обслуживание своих Ланосов и Рено на тех станциях Васадзе. И какое удобство — найти и рассчитываться за хостел будучи на семинаре, в какой ни будь Хацапетовке.
+
0
come2dima
come2dima
20 жовтня 2020, 10:28
#
Схемы поиска лохов всё изощрённее...
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама