1 жовтня 2020 року портал Finance.ua оновив рейтинг мікрокредитних компаній. Сервіс MyCredit став першим завдяки інформаційній відкритості, технологічності та якісній підтримці клієнтів.
MyCredit — перший в рейтингу МФО
Для чого потрібен рейтинг МФО?
В Україні мікрокредити складають серйозну конкуренцію програмам банківського кредитування. З липня цього року МФО працюють під егідою Нацбанку, їх число постійно збільшується, але питання якості обслуговування залишається відкритим.
Щоб допомогти онлайн-позичальникам обрати кращі умови кредитування, портал Finance.ua раз в три місяці оновлює рейтинг мікрокредитів. У числі критеріїв оцінки — доступність та актуальність інформації на сайті, якість обслуговування, різноманітність каналів погашення позики, наявність знижок та бонусів. За підсумком на 1 жовтня 2020 MyCredit очолив список кращих МФО, гарантувавши своїм користувачам взірцевий сервіс.
MyCredit — №1 на ринку мікрокредитування
Онлайн-позики — проста, доступна та швидка послуга. Дмитро Стензя, директор MyCredit, зазначає: «Ми робимо все для того, щоб отримання кредиту в нашому сервісі було максимально зручним для клієнта. Для отримання позики знадобиться тільки паспорт, ІПН та картка будь-якого банку України, видана на ваше ім'я. Робота з сервісом займе не більше 15 хвилин вашого часу, а гроші будуть перераховані на карту через кілька хвилин після схвалення заявки».
Щоб зробити кредитні послуги по-справжньому комфортними та доступними, в MyCredit використовують передові технічні рішення й постійно покращують стандарти обслуговування:
-
На сайті та в мобільному додатку вказані докладні умови оформлення позики: доступні суми, терміни, розмір відсоткової ставки та комісії. Щоб клієнтам не доводилося розшукувати необхідну інформацію, на першому екрані сайту представлений кредитний калькулятор. Якщо на ньому за допомогою повзунка вибрати потрібну суму та період позики, можна відразу дізнатися реальну вартість послуги кредитування.
-
Для простої реєстрації підключений BankID. Ця система автоматично підтягує персональні дані клієнтів в потрібні поля, тому інформацію не доводиться заповнювати вручну.
-
Колл-центр сервісу було трансформовано в Службу турботи, яка в режимі 24/7 відповідає на запитання користувачів по телефону, в чаті онлайн-підтримки та месенджерах. У 2020 році команда MyCredit в фіналі всеукраїнського конкурсу контактних центрів DzWINNER змагалася з фахівцями Приватбанку, Альфа-Банку, Телеконтакту, Vodafone Україна й зайняла призові місця в номінаціях «Проект року», «Краща команда контролю якості».
-
У MyCredit для зручності позичальників передбачено безліч способів погашення онлайн-кредиту: в особистому кабінеті на сайті, через інтернет-банкінг, в терміналах самообслуговування, банківських касах. Сплатити позику можна однією сумою або частинами, в будь-який час доби.
-
Сервіс постійно пропонує знижки та програми лояльності: перший кредит до 6 000 грн можна взяти під 0,01%, при повторному зверненні ліміт збільшується до 12 000 грн та скорочується час очікування відповіді. Постійним клієнтам пропонують промокоди зі знижками, участь в програмі «Приведи друга», а при повному погашенні кредиту на віртуальний бонусний рахунок користувача нараховується кешбек.
MyCredit не зупиняється на досягнутому, продовжуючи покращувати швидкість завантаження сайту, посилювати вимоги внутрішньої безпеки, впроваджувати десятки оновлень — все для того, щоб залишатися надійним кредитним помічником для тисяч українців.
Коментарі - 1