Пандемія COVID-19 кинула виклик системі охорони здоров'я по всьому світу. У період, коли медичні установи зіткнулися з безпрецедентною навантаженням, на допомогу приходять цифрові рішення і телемедицина зокрема.
Як телемедицина допомагає боротися з пандемією коронавируса
Що дає телемедицина?
Використання телемедичних сервісів дозволяє скоротити потенційно небезпечні контакти. Пацієнт, якому потрібна медична консультація, може зв'язатися з лікарем за допомогою смартфона або комп'ютера, не виходячи з дому. Таким чином, пацієнт не наражає на небезпеку ні себе, ні оточуючих, ні медичних працівників.
В яких випадках допоможе телемедицина?
За допомогою дистанційних консультацій лікарів можливо закривати питання, які не потребують особистого огляду, проведення медичних процедур, хірургічного втручання тощо. До таких випадків можна віднести: застуди, ГРВІ, проблеми хронічного характеру, алергічні реакції, отруєння, потреби психологічної допомоги і т.д.
Кому потрібна телемедицина?
В умовах поширення коронавируса затребуваність телемедицини виросла у декілька разів і на даний момент потрібна, в першу чергу:
— Пацієнтам, які підозрюють у себе COVID-19, у випадках, коли не потребується термінова госпіталізація;
— Пацієнтам, яким потрібна планова консультація. До цієї категорії вналежать: вагітні жінки, люди з хронічними і онкологічними захворюваннями, люди похилого віку, а також жителі віддалених регіонів, які не мають доступ до кваліфікованої медичної допомоги.
Онлайн-консультації також потрібні молодим мамам, які хочуть отримати рекомендації та відповіді на запитання, пов'язані зі станом здоров'я дитини, її харчуванням, поведінкою і т.д. Крім того, дистанційною допомогою лікаря можна скористатися, коли потрібна допомога у роз'ясненні результатів отриманих аналізів або пройдених обстежень.
Телемедицина в дії
Лідируючу позицію серед компаній, що надають послуги телемедичних консультацій в Україні, займає Likar Online. Користувачі сервісу можуть отримувати дистанційні консультації з будь-якої точки світу у будь-який час доби. Для зручності клієнтів передбачено кілька форматів спілкування з лікарем – чат, аудіо- або відеодзвінок.
На сьогоднішній день компанія Likar Online співпрацює з кількома банками країни, які пропонують своїм клієнтам страховку від COVID-19 і послуги телемедицини від Likar Online. Так, у разі підтвердженного випадку захворювання на коронавірус, клієнт отримує не тільки фінансову компенсацію від банку, але й можливість отримувати онлайн-консультації лікарів однієї з провідних приватних клінік Києва.
Коментарі - 3