Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 вересня 2020, 18:45

Як телемедицина допомагає боротися з пандемією коронавируса

Пандемія COVID-19 кинула виклик системі охорони здоров'я по всьому світу. У період, коли медичні установи зіткнулися з безпрецедентною навантаженням, на допомогу приходять цифрові рішення і телемедицина зокрема.

Що дає телемедицина?

Використання телемедичних сервісів дозволяє скоротити потенційно небезпечні контакти. Пацієнт, якому потрібна медична консультація, може зв'язатися з лікарем за допомогою смартфона або комп'ютера, не виходячи з дому. Таким чином, пацієнт не наражає на небезпеку ні себе, ні оточуючих, ні медичних працівників.

В яких випадках допоможе телемедицина?

За допомогою дистанційних консультацій лікарів можливо закривати питання, які не потребують особистого огляду, проведення медичних процедур, хірургічного втручання тощо. До таких випадків можна віднести: застуди, ГРВІ, проблеми хронічного характеру, алергічні реакції, отруєння, потреби психологічної допомоги і т.д.

Кому потрібна телемедицина?

В умовах поширення коронавируса затребуваність телемедицини виросла у декілька разів і на даний момент потрібна, в першу чергу:

— Пацієнтам, які підозрюють у себе COVID-19, у випадках, коли не потребується термінова госпіталізація;

— Пацієнтам, яким потрібна планова консультація. До цієї категорії вналежать: вагітні жінки, люди з хронічними і онкологічними захворюваннями, люди похилого віку, а також жителі віддалених регіонів, які не мають доступ до кваліфікованої медичної допомоги.

Онлайн-консультації також потрібні молодим мамам, які хочуть отримати рекомендації та відповіді на запитання, пов'язані зі станом здоров'я дитини, її харчуванням, поведінкою і т.д. Крім того, дистанційною допомогою лікаря можна скористатися, коли потрібна допомога у роз'ясненні результатів отриманих аналізів або пройдених обстежень.

Телемедицина в дії

Лідируючу позицію серед компаній, що надають послуги телемедичних консультацій в Україні, займає Likar Online. Користувачі сервісу можуть отримувати дистанційні консультації з будь-якої точки світу у будь-який час доби. Для зручності клієнтів передбачено кілька форматів спілкування з лікарем – чат, аудіо- або відеодзвінок.

На сьогоднішній день компанія Likar Online  співпрацює з кількома банками країни, які пропонують своїм клієнтам страховку від COVID-19 і послуги телемедицини від Likar Online. Так, у разі підтвердженного випадку захворювання на коронавірус, клієнт отримує не тільки фінансову компенсацію від банку, але й можливість отримувати онлайн-консультації лікарів однієї з провідних приватних клінік Києва.

Коментарі - 3

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 вересня 2020, 21:28
#
Хорошая статья! Только я вот знаю интересные места в Украине, где нет не только интеренета но и мобильной связи!!! И вы не поверите, даже «скорая» не ездит на выезд - нет дорог или дороги заросли! Так что все это применимо только для «избранных»!
+
+42
Mindent
Mindent
29 вересня 2020, 23:04
#
А врачи будут нести какую-то юридическую ответственность за эти удаленные телеконсультации?
+
+15
ccc2013
ccc2013
30 вересня 2020, 13:06
#
Сомневаюсь,что будут:))))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися