Спеціалізований порт «Ольвія» в Миколаєві переданий в концесію на 35 років. Концесіонером стала катарська компанія QTerminals, яка управляє найбільшим торговим портом Катару — Хамад. Про це міністр інфраструктури Владислав Криклій написав в телеграм-каналі.
20 серпня 2020, 14:34
Компанія з Катару отримала в концесію порт Миколаєва
За умовами концесії за 35 років концесії має бути залучено до 17,3 млрд грн інвестицій.
За його даними, це перша пряма катарська інвестиція і одна з найбільших прямих іноземних інвестицій в портову галузь України за всю історію незалежності.
Читайте також:АМКУ дозволив концесію порту Ольвія. Він отримає 3,4 мільярда інвестицій
Головні умови договору:
- Щорічний концесійний платіж складе мінімум 80 млн грн.
- Концесіонер повинен забезпечити мінімальний обсяг перевалки вантажів не менше 2,55 млн тонн на рік.
- Близько 80 млн грн буде направлено на поліпшення інфраструктури Миколаєва.
- Планується будівництво нових об'єктів нерухомості на території підприємства — зернового терміналу / універсального перевантажувального комплексу.
- Протягом перших 6 років концесіонер гарантує зайнятість трудовому колективу і належний рівень зарплати.
Що таке концесія
Концесія — це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (такі як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.
Раніше повідомлялося
- Раніше в концесію був переданий Херсонський морський торговельний порт. Переможцем тендеру стала компанія «Рисоїл-Херсон», яка інвестує близько 300 млн гривень в порт.
- 3 жовтня Верховна Рада прийняла у другому читанні і в цілому законопроект №1046 про концесії. Він передбачає умови залучення приватного капіталу до управління держмайном.
- Проект закону пропонує надати негрошову державну підтримку інвесторам. Також передбачається конкурсний відбір концесіонерів, що має поліпшити їх якість.
- Чинний закон про концесії був прийнятий в 1999 році, але за 29 років у країні не був реалізований жоден масштабний проект на умовах концесії.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 13
Для міста - гірше. Зерновози пруть по дорогам міста і нищать їх вщент
Раніше їхали залізницею
Вывод: 1.когда кончится это удивление, когда мы, украинцы, сможем сами себя организовывать!?
2.И тут же отвечаю: значит те кто отдаёт в концессию рентабельные объекты не украинец, а враг украинского народа и Украины, а кто сегодня у власти - конечно, конечно семиты! Вот они и торопятся всё продать, всё украсть! Ибо у семита никогда родины не было и не будет, как у кочующего инвазийного хищника!
К примеру Вадатурский не покупает порты, он строит свои на Днепре. А катарцы (для вас арабы) решили, что уже существующий порт для их инвестиции лучше.
Ваше объяснение всех бед антисемитизмом, говорит только об ограниченности ума.
Я не антисемит, пусть живут, тоже люди!
Но моим президентом в моей родной Украине должен быть мой родной украинец!
И ярлыки вешать антисемита способны только провокаторы ярые фашиствующие в Украине семиты!