В теорії аеропорт «Бориспіль» може збанкрутувати, але його гендиректор Павло Рябікін пообіцяв зробити все, щоб цього не допустити. Про це він розповів в інтерв’ю виданню «БізнесЦензор».
В теорії аеропорт «Бориспіль» може збанкрутувати — гендиректор
Можливе банкрутство
Навесні, за відсутності державної підтримки аеропорт взяв комерційний банківський кредит, щоб розрахуватися зі співробітниками по зарплаті.
Зараз керівництво підприємства знову веде переговори з банками – зароблених грошей не вистачає, щоб розрахуватися з персоналом
Водночас до кінця року, за прогнозом Рябікіна, буде звільнено щонайменше 27% працівників.
Читайте також: Аеропорт Бориспіль повернув стандартний тариф на паркінгу
За даними експертів, за останні пів року пасажиропотік аеропорту «Бориспіль» впав до рівня аналогічного періоду 2006 року. Основною причиною цієї ситуації стала пандемія коронавірусу. Саме через неї попит на авіаперельоти скоротився, а авіакомпаніям довелося зменшити кількість рейсів, і частково призупинити польоти за деякими напрямками.
Ще однією причиною кризи в «Борисполі» називають те, що компанія МАУ не виконує регулярні рейси і не може погасити попередні борги.
Минулого року на регулярній основі з Борисполя виконували рейси 34 авіакомпанії, а зараз 22. І це при сильному скороченні частот. Зараз аеропорт обслуговує 59 напрямків, а в минулому році, в цей же період обслуговував 111 напрямків. Всі операції ведуться в терміналі D. Експлуатація інших припинена.
Читайте також: Аеропорт Бориспіль може стати акціонером МАУ — Рябікін
Гендиректор «Борисполя» послався на прогнози Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), згідно з якими відновлення світового аеротрафіку до докарантинного рівня відбудеться лише до середини 2024 року.
Виходячи з цих прогнозів, у «Борисполі» найближчі три роки працюватиме лише термінал D, а інфраструктурні плани доведеться відтермінувати на п’ять років (з 2025 до 2030).
Коментарі - 9