Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 серпня 2020, 17:55

«Телетрейд»: захист репутації — наша соціальна відповідальність

Вчора, 5 серпня, в Інформаційному агентстві «Інтерфакс-Україна» відбулася прес-конференція під гучною назвою «Вплив медіатероризма на репутацію — де закінчується журналістика і починається кримінальна відповідальність». На ній Євген Солодко — адвокат і представник відомої в Україні міжнародної фінансової компанії «Телетрейд» заявив про інформаційну атаку на свого клієнта. Чистоту репутації «Телетрейд» готовий відстоювати в суді, компанія володіє достатньою доказовою базою, щоб залучити до відповідальності замовників і виконавців.

Історія з «Телетрейд» наочно показує, як відбуваються інформаційні війни 21 століття, що таке медіатероризм і як можна захистити репутацію в епоху цифрових медіа.

Що таке медіатероризм?

Не так давно інформація стала найціннішим товаром, обійшовши за вартістю нафту. Цифрова епоха диктує свої правила — тепер імідж публічних осіб і компаній залежить від першої сторінки пошукової видачі Google. Ти те, що про тебе пишуть. І все б нічого, але інформація в руках недоброзичливців перетворюється на зброю.

Медіатероризм — зараз, на жаль, є буденністю. Це інструмент, який використовують в політиці і бізнесі для дискредитації конкурентів. Він покликаний сіяти страх і невпевненість в інтересах конкретної особи. І часто включає в себе шантаж, вимагання коштів та загрози.

І сьогодні, проти компанії «Телетрейд» почалася брудна інформаційна війна.

Що трапилося?

28 липня в інформаційному агентстві «Уніан» відбулася прес-конференція нібито ошуканих 3 клієнтів компанії «Телетрейд», які голослівно заявили про фінансові махінації. Слідом за конференцією з'явився ряд статей про те, що компанія «Телетрейд» — шахраї, почалося активне просування в ЗМІ негативних матеріалів, відео, статей, фейкових відгуків клієнтів, які дискредитували компанію «Телетрейд» і знову ж таки, не підкріплювалися доказовою базою. Більш того, було створено мережу сайтів, де викладена негативна інформація проти компанії і бренду, яка не відповідає дійсності.

Чи достатньо назвати міжнародну компанію шахраєм, щоб все в це повірили?

Офіційна позиція «Телетрейд»

У «Телетрейд» спростували інформацію, яка поширилася в інтернеті і провели прес-конференцію, перш за все для того, щоб заявити свою позицію і пояснити своїм клієнтам, що відбувається.

«Ситуація наступна. Незрозумілі «постраждалі» говорять про те, що їх обдурили, але в їх звинуваченнях повністю відсутня конкретика. Вони не сказали нічого: де, коли, за яких обставин і на які суми вони були обмануті. Більш того звинувачення «виникли» через кілька років, після так званого «обману». Це просто потік бруду» — говорить адвокат компанії Євген Солодко.

Втім, цей потік бруду почав поширюватися мережею, але здоровий глузд проти інформаційного шуму. Аргументацію і документи, які суперечать словам жертв «Телетрейд» надала сама компанія.

«Я, як представник компанії, який уповноважений відповідними правовими документами, буду представляти і захищати інтереси компанії тільки в рамках чинного законодавства, спираючись на конкретні документи і факти», — заявив на прес-конференції Євген Солодко.

Адвокат компанії продемонстрував документи про відсутність претензій до компанії «Телетрейд». Більш того, «одна з жертв» змогла непогано заробити, завдяки компанії Телетрейд. Важливо, що більшість «ошуканих клієнтів» закінчили свою співпрацю з «Телетрейд» кілька років тому (що підтверджують документи), тобто, задовго до початку інформаційної атаки.

Саме тому, те, що говорили «постраждалі» підпадає під кваліфікацію статті «завідомо неправдиве повідомлення про злочин, зазначає адвокат «Телетрейд» Євген Солодко.

Хто стоїть за цією атакою — знають, кажуть в «Телетрейд», проте, діяти подібним чином не збираються — не їхній рівень.

Яка мета атаки?

Зазвичай, метою подібних чорних методів є — завалити інформаційне середовище «брудом і негативом» про компанію, настільки, щоб вона погодилася піти на поступки, «відкупитися» від замовника, і врятувати свою репутацію.

Саме для цього вибирають найбільш вразливе для компанії місце, найбільш цінний ресурс — її клієнтів.

«Наша ділова репутація дорівнює довірі наших клієнтів. Інформаційні атаки і медіатероризм, як правило, і відбуваються по тих компаніях, які не один рік існують на ринку і для яких бездоганна репутація — головний актив», — прокоментував ситуацію присутній на прес-конференції представник фінансової компанії Центр Біржових Технологій (ЦБТ) Дмитро Чих .

«Зараз ми активно співпрацюємо з представниками відповідних органів, до компетенції яких входить викриття замовників і залучення їх до відповідальності. Ми маємо доказову базу, свідоцтва людей і багато інших документів і фактів, щоб протидіяти такому шантажу і покарати як замовників, так і виконавців », — зазначив адвокат Євген Солодко.

Компанія впевнена, що тероризму потрібно давати відсіч, показуючи на своєму прикладі, як боротися з брехнею і закликаючи не потурати цифровому шахрайству.

Джерело: Мінфін