11 липня 2020, 10:00 Читать на русском

Нацбанк змінив вимоги до реєстрації платіжних систем

Національний банк оновив вимоги до реєстрації платіжних систем, учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.

Національний банк оновив вимоги до реєстрації платіжних систем, учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.

Національний банк оновив вимоги до реєстрації платіжних систем, учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури. Про це йдеться в повідомленні НБУ.

Що змінилося

Регулятор спростив вимоги до правил платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти.

«Не потрібно буде відображати у правилах платіжних систем положення, пов’язані з фінансовим моніторингом та деякими питаннями оверсайта платіжних систем. Відтепер ці положення мають відображатися у внутрішніх документах платіжної організації платіжної системи-резидента», — йдеться у повідомленні.

Такі внутрішні документи мають бути розроблені протягом 3 місяців з дати внесення Нацбанком відомостей щодо цієї платіжної системи до Реєстру, але до дня початку проведення в цій платіжній системі першої операції з переказу коштів.

Також передбачено подання інформаційних довідок у вигляді опитувальника для реєстрації учасників платіжних систем та операторів послуг платіжної інфраструктури, а також деталізовано вимоги регулятора щодо реєстрації непрямого учасника платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент. Ці зміни мають спростити заповнення документів для подання до НБУ.

Читайте також: 87 зі 100 операцій у травні були безготівковими — НБУ

Крім цього уточнено вимоги до документів, які подаються до НБУ для реєстрації міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є нерезидент.

При цьому документи, які вже узгоджені Нацбанком на момент набрання чинності змін, не потребують доопрацювання. Нові вимоги мають бути враховані під час внесення до документів чергових змін.

Читайте також: Нацбанк: Платіжна система України перейде на новий стандарт

Документи до Національного банку відтепер можуть подаватись й у електронному вигляді – з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи.

НБУ також передбачив можливість отримання дубліката свідоцтва про узгодження правил/змін до правил платіжної системи-резидента та реєстраційного свідоцтва про участь у міжнародній платіжній системі-нерезиденті, у разі їх втрати або пошкодження.

Читайте також: Частка безготівкових розрахунків до кінця 2020 року складе 55% — НБУ

Відповідні зміни набирають чинності з 11 липня 2020 року.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама