Український ринок автомобілів на електротязі в травні досяг позначки 943 шт., що рівно на 300 шт. більше, ніж роком раніше. Про це повідомляє Укравтопром.
Попит на електромобілі в Україні зріс. Топ-5 е-фаворитів українців
З цієї кількості: легкових – 915 шт., комерційних – 28 шт.
Таким чином, у порівнянні з минулим роком травневий попит на легкові електромобілі в Україні зріс у півтора рази, а на комерційні знизився на 15 відсотків.
Ринок комерційних автомобілів
Ринок комерційних автомобілів на електротязі складався виключно з імпортного секонд-хенду і не відрізнявся різноманітністю. Основну масу, як і в минулому році, склали електромобілі моделі Renault Kangoo Z. E., яких було зареєстровано 22 од.
Читайте також: В Україні падають продажі нових авто. Що купують українці
Ринок легкових електрокарів
У теж час, в реєстраціях легкових електрокарів були присутні нові машини, але їх було всього 60 шт., а більшу частину (855 шт.) склали старі автомобілі.
Читайте також: МВС створило додаток «Штрафи ПДР». Є карта камер і оплата штрафів онлайн
Топ-5 популярних авто
Найпопулярнішим електрокаром в українців знову став Nissan Leaf. Минулого місяця 282 автомобіля цієї моделі поповнили автопарк країни.
На другому місці Tesla Model S, її обрало 136 автомобілістів.
Також у травневу п'ятірки найбільш затребуваних автомобілів з нульовим рівнем викидів увійшли: Tesla Model 3 – 128 шт.; Chevrolet Bolt EV – 50 шт.; Tesla Model X– 45 шт.
Читайте також: Ринок імпортного секонд-хенду відновлює свої позиції
Всього з початку року в Україні було поставлено на облік 2690 од. автотранспортної техніки, що працює виключно на електротязі: 2548 шт. легкових авто, 141 шт. комерційних і один автобус.
Коментарі - 8
- А дальше?
- А дальше все... Вилка из розетки вылетает:) Импортозамещение:))
- Це техніка, на яку збирали гроші два попередніх покоління.
Уряд Греції 5 червня презентував програму підтримки електромобілів, яка має сприяти поступовому переходу Греції на електроавтомобілі, аби до 2030 року вони складали третину всіх авто в країні.
Йдеться про субсидії для приватних осіб та компаній, які вирішать придбати електромобіль: їм компенсуватимуть 25% вартості авто.
Передбачається, що компенсацію зможуть отримати близько 14 тисяч нових власників електромобілів.
Крім того, їх на 2 роки звільнять від дорожних податків.
Паралельно збираються заборонити імпорт автомобілів стандартів Євро 1-2-3, та запровадити додатковий екоподаток на авто Євро-4.
Програма охоплює не лише електромобілі, а й електроскутери та електровелосипеди. Для них умови вигідніші: до 20% компенсації вартості за скутер, та до 40% за велосипед (максимум - 800 євро).
Передбачений бюджет програми на 2020-2021 роки – 100 мільйонів євро.Зараз у Греції – близько 1000 електроавтомобілів, що складає лише 0,3% автопарку країни. Для порівняння, у Німеччині це – близько 10%.
Про це пише Reuters.
Така зміна - частина плану економічного відновлення. В рамках якого уряд також планує витратити 2,5 млрд євро на інфраструктуру виробництва та зарядки акумуляторних батарей.
Видання передає, що споживчий попит на електромобілі був обмежений побоюваннями з приводу обмеженого робочого діапазону транспортних засобів.
«Ми знаємо, що 97%, по яким вони (німці - ЕП) не купують електромобілі, це занепокоєння з приводу дальності їзди», - заявив Дієго Біас, голова та співзасновник Quercus Real Assets.
Видання повідомляє, що за даними BDEW, німецької асоціації енергетичної та водної промисловості, станом на березень 2020 року в Німеччині було 27 730 зарядних станцій для електромобілів.
За даними BDEW, для досягнення масового ринку електромобілів потрібно не менше 70 тис зарядних станцій та 7 тис станцій швидкої зарядки.